Martinan musiikkivideo!

• Viestiketjun aloittaja "diibadaa"
  • Ensimmäinen viesti
"Mies"
Siis oikeesti, miehiin on helppo vedota. Vaikka kuinka mäkin olen mukamas omaavinani paremman mauan kuin joku vanhaa Toyoytaa rassaava lippalakkiheppu, niin samalla tavalla sitä itekkin tulee vilkuiltua myös semmosia muovitypyköitä jotka itseään tyrkyttäen kaupungilla tallustelee. Ehkä vähän hymähtelee ja näin, mutta seksuaalisuuden symbolit on niin vahvoja, että vähän kumminkin viisari värähtää... Siksi myös kaiken maailman tusinablondit sun muut kuitenkin jotenkin kiihottaa. Ei sille mies voi mitään...

Mut tää Martina. Ei siis yhtään mitään. Siis ei kai sitä voi rumaksikaan sanoa (siis alunperin), mutta ei helkkari on jotenkin niin synteettisen oloinen, että oksat pois. Musiikkihan on ihan törkeetä paskaa, kuka voi ostaa tuollaista. Tuskin kovin moni. Autotunetettua kopiomoskaa ison maailman esimerkkien mukaan.

Nainen siis on ilmeisesti julkisuudessa siksi, että on kaunis (ja että joku julkkis pani sitä?). No jos kauneuden takia on julkisuudessa, niin sitä pitäis sitten olla edes nimeksi. No kaipa tässä on sitten kyse vähän samasta ilmiöstä kuin Kalinaisessa ja ja siinä vaaleessa norsussa (en muista nimee, Kanerva tekstaili sille... Oliko se J-Tuk). Eli kun ihminen vaan vajoomistaan vajoaa alemmas ja alemmas, niin siitä saa jotain perverssiä mielihyvää...

"vieras"
Oli kyllä todella huono video. Ja tuota oltiin tehty kolme vuorokautta ja monta ottoa. Suoraan sanottua ihan paska. Martina ei osaa yhtään olla luonnollinen, eikä näytä kovinkaan kauniilta tuossa videolla. Lisäksi oltiin matkittu Lady Gagan videoo, sekä JLon. Biisi oli ihan paska myös.

Pettiina
veit sanat suustani :D ei voi mitään mutta se nainen ei todellakaan oo enään niin kaunis kuin ennen. Kattokaapa sen blogin taustalla olevat kuvat, niissä todella hyvännäkönen vielä.

"kari"
noi silaripallot kun näkyy valkoisesta paidasta jäätävästi läpi. laulu nyt oli siedettävää, miksattu moneen kertaan. mutta tossa videossa ei nyt ollut mitään katsottavaa.... teennäistä touhua.

"vieras"
Martinan ulkonäkö menee koko ajan huonommaksi. Huulet on järkyttävän rumat. Tajuais jo itekin sen, mutta ei.

Martina oli kyllä mun mielestä ennen leikkauksia kaunis. Miksi se tekee noin itelleen? Ja aina se sama pose, pitäis mallina osata olla monipuolisempi.

[QUOTE="diibadaa";24436821]Kateelliset norsut! :D Joo, en oo Martina, mut on mua joskus saman näköiseksi sanottu. :p[/QUOTE]

laita kuvaa,niin me voidaan todeta onko niin :xmas: enkä mä nyt tiedä onko siinä mitään hienoa olla Martinan näköinen? :rolleyes: enkä näe yhtään syytä olla Martinalle kateellinen..

"vieras"
Vasta tätä videota katsoessa tajusin miksi tuo martinan juttu ei toimi. Aikojen alusta asti on ollut bändejä jotka menestyy, vaikka bändin pojat ei osaa kunnolla soittaa ja laulaja ei osaa täydellisesti laulaa.
Mutta Martinalta puuttuu täysin esiintyjältä vaadittava KARISMA.
Eikä voi edes kokemattomuuden piikkiin laittaa, jopa Idols-harjoittelijoissa on ollut enemmän sitä jotain.

Yhteistyössä