Martinan musiikkivideo!

• Viestiketjun aloittaja "diibadaa"
  • Ensimmäinen viesti
No ihan jees biisi ja Martinakin ihan ok näköinen... mutta:

Miks tommosen tanssibiisin musavideossa pitää liikkua kuin hidastetussa filmissä? Eiks tää muikki oo tanssija? Luulis, että vähän menevämpikin liike onnistuisi?

"vieras"
[QUOTE="diibadaa";24436821]Kateelliset norsut! :D Joo, en oo Martina, mut on mua joskus saman näköiseksi sanottu. :p[/QUOTE]

Miksi olisin kateellinen. Martina on joskus ollut kaunis, sen myönnän ihan mielelläni. Nyt se vaan aika pahasti näyttää kun olis joku drag. Joo kivat sille kun sen unelma toteutu, pääsi laulajaksi. Harmi vaan, ettei sillä ole kovin kummoista lauluääntä. Ainakaan mä jaksa kuunnella ja biiseissä aika paljon parantamisen varaa.

Mutta en kyllä tunne mitään kateutta häntä kohtaan. Eikä hän edes ärsytä mua, vähän on vaan liian suuret luulot itestään. Mutta tosi yritteliäs ja tekee paljon töitä.

gsdgs
voisin vannoa että moni palstalaisista kun menis jonnekkin meikattavaks, tai jopa ilman meikkiäkin näyttää paljon kauniimmalta kuin martina. Sillä on tasan tarkkaan yks ilme, kaks eri meikkiä mitkä näkynyt joka kuvassa mikä on tullut vastaan jo pitemmän aikaa ja naama niin kulahtaneen muodottomaks väännetyn näköinen, JA kaiken lisäks oliko se jo edes 30vuotias?

"Mies"
voisin vannoa että moni palstalaisista kun menis jonnekkin meikattavaks, tai jopa ilman meikkiäkin näyttää paljon kauniimmalta kuin martina. Sillä on tasan tarkkaan yks ilme, kaks eri meikkiä mitkä näkynyt joka kuvassa mikä on tullut vastaan jo pitemmän aikaa ja naama niin kulahtaneen muodottomaks väännetyn näköinen, JA kaiken lisäks oliko se jo edes 30vuotias?
No niin uskon minäkin. Mä en muista sitä aikaa kun se oli kaunis. Toisaalta mitä siihen, makuasioita. Muistan kummiskin kun se jo vuosia sitten oli jossain "ultrasexywau-kuvissa" Ilta-lehdessa ja hervoton nauru tuli multa kun se yhdessäkin kuvassa makas jollain oksalla kuin kuollut puuma.

Onhan sillä ikää jotain 30v. No juu, eteenpäin se pääsee kummiskin, että sinällään. Kyllä sillä ainakin on yritystä ja sinnikkyyttä.

No mitäs siinä, mutta pahoin pelkään että ei oo ihan paras mahdollinen äiti. Mutta eihän sitä koskaan tiedä.

"vieras"
Mä olen yllättynyt sen kankeasta kehonkielestä, tanssijahan sen pitäis olla? Ääni on parempi tuossa kuin esiintyminen, tosin sitäkin käsitelty niin roimasti et huh huh. Tuo ylähuuli! Miks ihmeessä?

Martina on muistaakseni 29-vuotias.

Biisi oli sellainen, joka ei kyllä jäänyt mieleen eli tuskin tuosta mitään hittiä tulee. Tuommoisista huulista en tykkää Martinalla enkä kyllä kellään muullakaan.. Musiikkivideo oli minusta huonosti tehty ja luulisi tosiaan että tanssimista olisi ollut enemmän kun ammattilainen pitäisi olla kyseessä.

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24437413:
Miksi kaikissa musavideoissa on alussa toi kohta, että kävellään hidastettuna ja kuvataan takaapäin? Tossa tais kaikki olla hidastettua.
No jos on näin huono nii kuvataan sitten peppua että ainaki miehet kattois vähä pidemmälle. Olihan noi toiset tytöt aika hyvii. Mut Martina ei ei ei. Kaikin puolin huono. Ja englanti huonoa. Hidastettuna ei tartte kuvata niin paljoo :)

Mthew
Huh huh mitä paskaa. Mutta voitte kuitata minun kommenttini, että olen vain kateellinen sun muuta. Tämä on yksinkertaisesti täyttä paskaa. Ja paska on paskaa vaikka voissa paistaisi.

ohhoh
Olipa jäykkää ja ankeeta... Ihmettelen, kun Martinan pitäis olla tanssija, eihän tohon tanssiin oltu panostettu yhtään ja liikkuminen oli tosi jähmeetä, samoin laulu, koko naama oli kuin shokissa. Hirvee produktio siellä takana ja sata ääniraitaa päällekäin, silti kuulee, ettei ääni kanna, biisi ja video aivan mitäänsanomattomia. No, toivon hänelle kaikkea hyvää, mutta ei tällä nyt ehkä ihan maailmaa valloteta. :)

"tiimarinvihko"
Siis aivan turhanpäiväinen kipale, josta ei voi edes sanoa laulaako siinä Martina vai kuka, kun ääntä on niin paljon käsitelty. Tietysti täytyy myöntää, etten kuuntele tuon tyylistä musiikkia muutenkaan, mutta siitä huolimatta jotkut tollaset kipaleet jäävät soimaan päässä tai saavat tanssifiiliksen aikaan (vaikka koskaan en kyllä tanssi :D), mutta tämä ei kyllä saanut minussa aikaan mitään.

popopoo
[QUOTE="vieras";24437922]Odotin kokoajan, et se alkaa tehdä niitä käsiliikkeitä mitä nähtiin Pitkä Kuuma Kesä -lähetyksessä.[/QUOTE]

No siinä sillä oli aika paniikki-ilme koko ajan ja ne kädet heilu "rauhottaakseen".
Tämän katson illemmalla, en nyt kun lapsi katsoo pikkukakkosta :)

Yhteistyössä