Ilmaisesti vielä ei huutiksessa mene talvihaalarit oikein kaupaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "a p"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itse laitoin tänään monta uutta haalaria ja muutaman uudenveroisen sinne. Mulla kävi talven haalareiden kanssa vähän huono tuuri, kun kuopus kasvoi ennakoitua enemmän ja esikoinen vähemmän. Joten haalarit menivät sitten uutena myyntiin.

Ilmoitukset tein pikaisesti lasten nukkuessa ja niihin olisi varmaan pitänyt panostaa vähän enemmän. Laitoin vahingossa mm. väärän lyhenteen yhteen haalariin (piti laittaa T2H, laitoin TTH enkä edes koko merkkiä ilmoitukseen) Toivottavasti menevät kaupaksi kuitenkin, kun niissä on useampi satanen omaa rahaakin kiinni.

Alkuperäinen kirjoittaja pyyteetön;24414610:
Hahah, minäpä lahjoitan kaikki vanhat haalarit kaverille, siitä saatte te huutiksessa kyttääjät!!!

Niin minäkin lahjoitan osan haalareista sukuun eteenpäin. Kukaan muu ei vaan suvusta osaisi arvostaa, jos annan yli satasen arvoisen uudenveroisen haalarin, joten nämä kalliimmat menivät myyntiin.

• Tykkää
Reactions: masuilija.
Mulla on vajaa kymmenen haalaria sielä tarjolla, reimateccia, reima kiddoa ja rasavilia, kaikille on huutajia. Niistä ei toki saa niin hyvää hintaan kuin ticketistä joiden hinta on mulla noussu niin ylös että on jo pelottanu myydä niin kalliilla käytettyä haalaria :D Riippuu ap siitä merkistä että miten paljon on kysyntää. Ticketille ja Cupcakelle on aina, muille vähä hinnan ja kuosin ja kunnon mukaan.

Mulla on vajaa kymmenen haalaria sielä tarjolla, reimateccia, reima kiddoa ja rasavilia, kaikille on huutajia. Niistä ei toki saa niin hyvää hintaan kuin ticketistä joiden hinta on mulla noussu niin ylös että on jo pelottanu myydä niin kalliilla käytettyä haalaria :D Riippuu ap siitä merkistä että miten paljon on kysyntää. Ticketille ja Cupcakelle on aina, muille vähä hinnan ja kuosin ja kunnon mukaan.

No Reimatec oli. :-)

Mutten tosiaan kerro kokoa tai muuta, koska myynnin edistäminen ei ole tämän avaukseni idea, myyn puvun muualla joskus sitten. :-)

Täydennä kohteen kuvausta vaikka näillä sanoilla:

Reimatec toppahaalari talvihaalari toppapuku talvipuku vedenpitävä kosteudenpitävä

ja sitten koot, esim. 92cm 92 2v

Pari pv sitten laitoin kaks talvihaalaria huutikseen ja molemmissa on jo hinta noussu yli sen, mitä olin ajatellu niistä saavani ;) ja myyntiaikaa vielä jäljellä...pitää laittaa loputki ylimääräiset talvikamppeet myyntiin!

Yhteistyössä