Palstalta opittua numero 396.

  • Viestiketjun aloittaja Kepsis
  • Ensimmäinen viesti
"Vilukissa"
...että jos et synnytä täysin luomusti ja ilman äännähdystäkään, sinut tuomitaan täysin luonnonvastaiseksi äiti- tyypiksi eli olet epäonnistunut jo ensimetreillä

...että ns. kananpersekampauksen omistavat kukkahattutädit elävät äärimmäisen huonossa parisuhteessa, koska naisihmisen kruunu kuvastaa toimivaa parisuhdetta

..että autolla liikuttaessa vauva kiinnitetään ensivuoden ajaksi turvakaukaloon, sen jälkeen lapsi/lapset saavat istuskella kuka missäkin ja mitenkin, kunhan se auto nyt on ainakin joku city- maasturi

...että anoppi on aina aivan kamala ja järjetön ja ihan hullu kyttääjä ja asioiden tonkija

..että jos mies sattuu olemaan vessassa asioilla ja hänelle tulee silläaikaa puhelu oudosta numerosta, niin hänellä on ainakin kaksi salarakasta sekä sukupupolitauti ja sinun on heti allekirjoitettava avioeropaperit ja jätettävä se sika

...että rämemajava ei ole eläin ja kyykkyvatkauksessa ei ole kyse kermavaahdosta millään muotoa
 
  • Tykkää
Reactions: emppu75 ja Netsuli
Kepsis
Lisätään nyt vielä kun kerta tuli uusi asia taas opittua:

Mies:

Valittaminen on akkamaista.
Mököttäminen on akkamaista.
Keskusteleminen on akkamaista.
Väittely on akkamaista.
Yleensäkin jos puhut ja olet mies, olet ämmä, sama myös jos olet hiljaa, koska silloin murjotat tai mökötät.

Hmmh... miehenä olo muuttui juuri ylen vaikeaksi.
 
  • Tykkää
Reactions: PinkLily
äiti 45 v
Mä olen oppinut tässä hiljan, että palstalla saa toivotella ihmisiä kuolemaan esim. benjihypyissä ja se on vain kriittistä keskustelua. Itse kuvittelin, että moiseen puututtaisiin välittömästi.
Ihmisen kuoleman toivominen on täällä palstalla kiellettyä, mutta Halla-ahohan onkin PerSu (kuten olen itsekin jos joku ei tiedä :D )

Tämä tekopyhä palsta vain noudattelee tasavallan yleisiä kaksoisstandardeja, ei sen kummempaa. Vihapuhe EI OLE vihapuhetta, jos se kohdistuu PerSu-edustajaan tai PerSu-kannattajaan, mutta auta armias jos joku sanoo NEEKERIUKKO!
 
"Vilukissa"
Lisätään nyt vielä kun kerta tuli uusi asia taas opittua:

Mies:

Valittaminen on akkamaista.
Mököttäminen on akkamaista.
Keskusteleminen on akkamaista.
Väittely on akkamaista.
Yleensäkin jos puhut ja olet mies, olet ämmä, sama myös jos olet hiljaa, koska silloin murjotat tai mökötät.

Hmmh... miehenä olo muuttui juuri ylen vaikeaksi.
..niin :snotty:...ja jos erehdyt yhteisen sopimuksen vastaisesti ostamaan/unohtamaan vuosipäivän, syntymäpäivän, kissan/koiran nimipäivän tahi muun ylentärkeän merkkipäivän - olet sika

...jos erehdyt kehumaan puolisoasi kauniiksi ja tulet kotiin kukkapuskien ja suklaarasioiden kera - olet sika

...jos erehdyt epähuomiossasi ja täysin pyörällä päästäsi lipsauttamaan ohi suusi ja mainitset naisen meikittömästä olemuksesta saati pienestä muotojen pyöristymisestä - olipa puolisosi sitten raskaana tahi ei - olet sika

..jos et käy ulkona vaan viihdyt kotona perheesi kanssa - olet sika

...jos taas käyt ulkona tuulettumassa - olet sika

:hug:....eläimellistä menoa höystettynä naismaisuudella....olet ihana luonnonoikku, joten tervetuloa vaan mukaan :wave:!
 
Minä opin eilen, että mielipiteensä tarkentaminen on paheksuttavaa selittelyä, jos joku on jo kerennyt sitä ennen tulkita alkuperäisen mielipiteen täysin väärin. Olisihan se outoa, jos mielipiteen alkuperäinen esittäjä tietäisikin itse paremmin, mitä on tarkoittanut, kuin joku muu. Tosi outoa.
 
"vieras"
Minä opin eilen, että omien tekstien takana ei tarvitse seistä. Tekstin kirjoittaja voi yhtäkkiä päättää, ettei se viesti tarkoittakaan sitä, mitä siinä lukee. Aina voi selitellä asiat toisin ja todeta, että toinen keskustelija on vain lukihäiriöinen tai miestenvihaaja, eikä hän ymmärrä mitään.
 
6v palstaillut
Sen olen oppinut,että jos kerrot olevasi väsynyt,kyllästynyt lasten riehumisen jne.. olet huono äiti jonka ei olisi koskaan pitänyt saada lapsia,ja lapset pitäisi heti antaa jollekin lapsettomalle parille,koska he ovat niin toivoneet lasta,ja jaksaisivat hoitaa lasta 24/7 ilman väsymystä jne...
 
"vieras"
Olen oppinut, että jos on väärässä tai puhuu itsensä pussiin, kannattaa vain haukkua kanssakeskustelijat ja poistua sitten keskustelusta, koska "Sen taso on laskenut niin paljon". Koskaan ei pidä myöntää, että olin väärässä, that's it.
 
[QUOTE="vieras";24402688]Olen oppinut, että jos on väärässä tai puhuu itsensä pussiin, kannattaa vain haukkua kanssakeskustelijat ja poistua sitten keskustelusta, koska "Sen taso on laskenut niin paljon". Koskaan ei pidä myöntää, että olin väärässä, that's it.[/QUOTE]
Tuota totta tosiaan esiintyy erinomaisen paljon etenkin kaikenmaailman taikauskoja ja jumaluuksia käsittelevissä ketjuissa. Eritoten "no todista ettei sitä ole" -argumentointivirheen yhteydessä.
 
"Vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 45 v;24402523:
Ihmisen kuoleman toivominen on täällä palstalla kiellettyä, mutta Halla-ahohan onkin PerSu (kuten olen itsekin jos joku ei tiedä :D )

Tämä tekopyhä palsta vain noudattelee tasavallan yleisiä kaksoisstandardeja, ei sen kummempaa. Vihapuhe EI OLE vihapuhetta, jos se kohdistuu PerSu-edustajaan tai PerSu-kannattajaan, mutta auta armias jos joku sanoo NEEKERIUKKO!
Voit ihan vapaasti siirtyä jollekin toiselle keskustelupalstalle. Ei tule ikävä. =)
 
Näin on!
Tuo vastauksesi osoittaa sen, ettet ymmärrä omista näkökannoistasi eriäviä mielipiteitä laisinkaan vaan pyrit kaikin mahdollisin keinoin hyökkäämään eriäviä mielipiteitä vastaan.

No joko näpyttelit tota IAV linkkiä?
Kun sinulla on pikkurilli kipeä, niin sinä menet lääkäriin ruikuttaan ja uikuttaan reseptiä. Mitäs jos jättäisit seuraavan kerran menemättä. Olet selvästi viallinen ja antaa vaan luonnon hoitaa sinut mahdollisimman nopeasti pois täältä. :mad:
 
  • Tykkää
Reactions: jeylona
hahhah
Mä olen oppinut tässä hiljan, että palstalla saa toivotella ihmisiä kuolemaan esim. benjihypyissä ja se on vain kriittistä keskustelua. Itse kuvittelin, että moiseen puututtaisiin välittömästi.
Onko tässä nyt kyse siitä halla-ahon benjihypystä?
Se äijähän ois tippunut veteen, jos naru ois katkennut (kuten moni toivoi).
Ettö voi hurjan hurja.
 
Onko tässä nyt kyse siitä halla-ahon benjihypystä?
Se äijähän ois tippunut veteen, jos naru ois katkennut (kuten moni toivoi).
Ettö voi hurjan hurja.
Halla-aho hyppäsi 150 metristä. Jo 70 metrin putouksessa nopeus kerkeää kiihtyä suunnilleen 120 kilometriin tunnissa. Heitäs villi arvaus, mitä noilla nopeuksilla tapahtuu vedenpintaan läjähtäessä? Varmaan tuntuu pumpulilta? Senhän takia jengi käyttää suuressa maailmassa korkeita veden yllä olevia siltoja itsemurhiin. Jotta se isku tappaisi, eikä hukkuminen.
 
voi luoja
Alkuperäinen kirjoittaja tägi;24402409:
Majuri paljon minä sinun juttujas kestän ja osalle jopa nauran,mutta tuo sun sektiokommentti meni jo ihan kuvottavaksi! Minä painoin IAV linkkiä. Hyi kauhea,kaverini sai hätäsektiolla ihanan pojan ja sun mielestä sitä ei ois saanu pelastaa? yök...
Miksi ihmiset pitävät eriäviä mielipiteitä aina asiattomina. Kyllä maailmaan mielipiteitä mahtuu.
Täällä on kyllä tosikkoa porukkaa, ei voi muuta sanoa. MISSÄ TYNNYRISSÄ OOTTE KASVANEET.
 
"vieras"
Jos antaa hää-, synttäri-, taikka muuksi lahjaksi rahaa, on helvetistä.
Lahjaksi EI SAA ANTAA RAHAA!! Paljon suositeltavampaa on antaa esimerkiksi hääparille pahkaesine. Kiittämättömiä paskoja ovat, elleivät vuolaina polvilleen putoa ylistämään.

Imettää pitää kunnes lapsi on 6 vuotta. Koska WWW sanoo niin ja ambomaissakin niin tehdään. Se ei vaikuta mitään, että yleensä ambomaissa se äidinmaito on ainoa hengenpidin, siellä EI OLE vaihtoehtoja. Imettää pitää ja KAUAN, piste.

On ihan ok maksaa kirpputorilla käytetystä, pilalle pestystä ja reikäisestä Lindex bodystä 3 € koska kierrätys kannattaa.
 
  • Tykkää
Reactions: dechs ja PinkLily
poterosota
Olen oppinut että tämä palsta on kuollut, ihmiset ovat kaivautuneet niin syvälle asemiinsa/rooleihinsa että eivät ole enää kiinnostuneet mielipiteidensä "paikkansa pitävyydestä", vain niiden kiinnipitämisestä. Eläviä kuolleita! =) Lapsellisten ihmisten kannattaisi ottaa päikkärit silloin kun lapsi nukkuu, eikä palstailla zombina täällä.
 

Yhteistyössä