ai mulla vai? voi olla miten nii?Onko sinulla lapiota?
Muuta ei tarvita. Menet tien viereen odottelemaan ja kun ensimmäinen mies kävelee ohi, pakotat sen lapiolla uhkaamalla makuuhuoneeseen pussailemaan.Alkuperäinen kirjoittaja ääh;24378815:ai mulla vai? voi olla miten nii?
täällä Länsi-Suomessa päin*pus* noo missä asut? Koskaan ei ole liian kaukana
No eihän sitä kauaa aja täältä etelästä. Sovitaan vaan tärskytAlkuperäinen kirjoittaja ääh;24378867:täällä Länsi-Suomessa päin
eikö oliskin kummasti se toisen hali piristää ja vielä kun saa niitä pusuja ja haleja joltain tärkeältä ihmiseltä ehkä jopa joka päivä niin olisihan se enemmän kun mukavaa.Kyllähän halit ja pusut olisi mukava lisä arkeen
riippuu autosta miten kauan matkaan meneeNo eihän sitä kauaa aja täältä etelästä. Sovitaan vaan tärskyt
Kyllä se ranskatar on kiimoissaan välillä moottoritielläAlkuperäinen kirjoittaja ääh;24378928:riippuu autosta miten kauan matkaan menee
Pitää vissiin alkaa hakemaan jotain halipusu seuraaAlkuperäinen kirjoittaja ääh;24378912:eikö oliskin kummasti se toisen hali piristää ja vielä kun saa niitä pusuja ja haleja joltain tärkeältä ihmiseltä ehkä jopa joka päivä niin olisihan se enemmän kun mukavaa.
älä tyydy sitten yhteen iltaan jos joku kiva pusukaveri löytyyPitää vissiin alkaa hakemaan jotain halipusu seuraa
Taidan perjantaina kävästä Oulussa hieman "hoitovapaalla" kun lapset menee äidilleen viikonlopuksi..
Viikonloppu aikaaAlkuperäinen kirjoittaja ääh;24378973:älä tyydy sitten yhteen iltaan jos joku kiva pusukaveri löytyy
sulle riittää vaan viikonloppu? kyllä mulle kelpais ihan vaikka loppuelämän pusukaveri jos vaan löytyis sopiva mies siihen hommaan.Viikonloppu aikaa
Ehkä täällä?Alkuperäinen kirjoittaja ääh;24379003:sulle riittää vaan viikonloppu? kyllä mulle kelpais ihan vaikka loppuelämän pusukaveri jos vaan löytyis sopiva mies siihen hommaan.
On se viikonloppukin mukava halitella, niin jaksaa seuraavan viikon ilman haleja:|Alkuperäinen kirjoittaja ääh;24379003:sulle riittää vaan viikonloppu? kyllä mulle kelpais ihan vaikka loppuelämän pusukaveri jos vaan löytyis sopiva mies siihen hommaan.
niin,mistäs sitä koskaan tietääEhkä täällä?
ja seuraavana viikonloppuna on taas uusi pusukaveri? eikai Aries 78 ole pelimiehiä?On se viikonloppukin mukava halitella, niin jaksaa seuraavan viikon ilman haleja:|
Ei ole vielä löytynyt sitä oikeaaAlkuperäinen kirjoittaja ääh;24379052:niin,mistäs sitä koskaan tietää
Miksei S.miehellä ole halipusu kaveria?
Ehei kuule sinnepäinkään. Pyhitän aikani pienille lapsilleni, niin siihen ei mahdu ympärille "pelikavereita" :|Alkuperäinen kirjoittaja ääh;24379057:ja seuraavana viikonloppuna on taas uusi pusukaveri? eikai Aries 78 ole pelimiehiä?
Eipä täälläkään ole löytynyt ,luulin löytäneeni mut prinssistä kuoriutui joku ihan muu.Ei ole vielä löytynyt sitä oikeaa
Voitais tutustua s-postin välitykselläAlkuperäinen kirjoittaja ääh;24379080:Eipä täälläkään ole löytynyt ,luulin löytäneeni mut prinssistä kuoriutui joku ihan muu.
mutta mukava kun ees virtuaali haleja saa
No hyvä sittenEhei kuule sinnepäinkään. Pyhitän aikani pienille lapsilleni, niin siihen ei mahdu ympärille "pelikavereita" :|