Mä haluan pussailla ja suudella

• Viestiketjun aloittaja ääh
  • Ensimmäinen viesti
Aries 78
Alkuperäinen kirjoittaja ääh;24379130:
Pistetään harkintaan.Ehkä.

Mites sä täällä palstalla ees olet? Jos nyt mies olet? tai siis onhan täällä miehiä juu mut ne nyt on ns.tunnettuja palstalaisia ,suhun en oo törmänny.

Ja oikeesti kello on yks,pitäs tonne sänkyyn kömpiä vaikka ei juuri houkuta kylmä peti:(
Miksi et ole kirjautuneena ?

S.mies
Alkuperäinen kirjoittaja ääh;24379130:
Pistetään harkintaan.Ehkä.

Mites sä täällä palstalla ees olet? Jos nyt mies olet? tai siis onhan täällä miehiä juu mut ne nyt on ns.tunnettuja palstalaisia ,suhun en oo törmänny.

Ja oikeesti kello on yks,pitäs tonne sänkyyn kömpiä vaikka ei juuri houkuta kylmä peti:(
No oon tänne joskus vaan eksynyt mä oon tämmöinen haaamu on mulla niki mut nyt ei oo käytössä. Jos mä annan omani niin voit siihen kirjoitella

Alkuperäinen kirjoittaja ääh;24379174:
nyt mä oon ihan blondina täällä vaikka en blondi olekaan.....mikä helkutin yleisposti....pitääköhän mun nyt oikeesti lähtee nukkuun,mä halusin vaan pussailla mut nyt mä oon pihalla ku lumiukko.
No siis ilmais posti suomi24 posti älä vielä mee nukkuu * pusu*

ääh
Olen olen vähän aikaa olin täällä kirjautuneena sitä kirjauduin pois ja kirjoitin tuolla S.mies nikillä jos nyt haluut kirjoittaa niin leijonamies79@suomi24.fi mut pusuja silti
no ihan miten vaan:) tällästä tää nettimaailma on.
voin mä ehkä kirjotella ,pitäs vaan ensin tutustuu tohon 24sen postiin et miten toimii ja silleen mä oon vähän käsi näiden nettijuttujen kanssa et pitäs olla melkeen joku vieressä neuvomassa miten mitäkin tehdään.

piti mennä jo puoltoista tuntia sit nukkumaan,valvon varmaan vielä viien aikaan tätä menoa.

ghdgh
No lähetä nyt sille äijälle viestiä spostiin, voit tehdä sen anonyymisti, joten missä ongelma. Jos ei nappaa, niin sanot että ei kiinnosta ja sillä selvä.

Typerää kun aikuiset ihmiset jahkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ääh;24379231:
no ihan miten vaan:) tällästä tää nettimaailma on.
voin mä ehkä kirjotella ,pitäs vaan ensin tutustuu tohon 24sen postiin et miten toimii ja silleen mä oon vähän käsi näiden nettijuttujen kanssa et pitäs olla melkeen joku vieressä neuvomassa miten mitäkin tehdään.

piti mennä jo puoltoista tuntia sit nukkumaan,valvon varmaan vielä viien aikaan tätä menoa.
Siihen voi kirjoittaa mistä vaan. Mä oottelen sun postejas. Mä voin suo neuvoa näissä netti jutuissa. Valvotaan yhdessä

ghdgh
Alkuperäinen kirjoittaja ääh;24379242:
ja sinä voit nyt mennä väkättään muualle,tässä keskellä yötä nyt jaksa yhtään tollasia.
Mitä et jaksa, mies pyytää asiallisesti sata kertaa että ota yhteyttä, mitä sulla on menetettävää. Ei yhtään mitään. Yritä nyt hyvä ihminen päättää.

Yhteistyössä