Aries 78
Sitähän saa kysyä =)Alkuperäinen kirjoittaja ääh;24379088:No hyvä sitten
enkä pahalla tarkoittanut kysyä
Sitähän saa kysyä =)Alkuperäinen kirjoittaja ääh;24379088:No hyvä sitten
enkä pahalla tarkoittanut kysyä
ai niinkö meinaat?Voitais tutustua s-postin välityksellä
Joo eihän sitä koskaan tiedäAlkuperäinen kirjoittaja ääh;24379106:ai niinkö meinaat?
Pistetään harkintaan.Ehkä.Joo eihän sitä koskaan tiedä
Miksi et ole kirjautuneena ?Alkuperäinen kirjoittaja ääh;24379130:Pistetään harkintaan.Ehkä.
Mites sä täällä palstalla ees olet? Jos nyt mies olet? tai siis onhan täällä miehiä juu mut ne nyt on ns.tunnettuja palstalaisia ,suhun en oo törmänny.
Ja oikeesti kello on yks,pitäs tonne sänkyyn kömpiä vaikka ei juuri houkuta kylmä peti
No oon tänne joskus vaan eksynyt mä oon tämmöinen haaamu on mulla niki mut nyt ei oo käytössä. Jos mä annan omani niin voit siihen kirjoitellaAlkuperäinen kirjoittaja ääh;24379130:Pistetään harkintaan.Ehkä.
Mites sä täällä palstalla ees olet? Jos nyt mies olet? tai siis onhan täällä miehiä juu mut ne nyt on ns.tunnettuja palstalaisia ,suhun en oo törmänny.
Ja oikeesti kello on yks,pitäs tonne sänkyyn kömpiä vaikka ei juuri houkuta kylmä peti
ei oo ollu tarvetta,sen mitä olen palstaillu niolen sitten ollu jollain muulla nimellä tai ihan vieras vaan.Miksi et ole kirjautuneena ?
mikä sun nikkis sit on ollu jos vaikka soittais kelloja täällä suunnalla....No oon tänne joskus vaan eksynyt mä oon tämmöinen haaamu on mulla niki mut nyt ei oo käytössä. Jos mä annan omani niin voit siihen kirjoitella
No se on yleisposti ei henkoht joko kellot soiAlkuperäinen kirjoittaja ääh;24379167:mikä sun nikkis sit on ollu jos vaikka soittais kelloja täällä suunnalla....
Haluatko sä oikeesti laittaa os tähän kaikkien näkyville?
nyt mä oon ihan blondina täällä vaikka en blondi olekaan.....mikä helkutin yleisposti....pitääköhän mun nyt oikeesti lähtee nukkuun,mä halusin vaan pussailla mut nyt mä oon pihalla ku lumiukko.No se on yleisposti ei henkoht joko kellot soi
No siis ilmais posti suomi24 posti älä vielä mee nukkuu * pusu*Alkuperäinen kirjoittaja ääh;24379174:nyt mä oon ihan blondina täällä vaikka en blondi olekaan.....mikä helkutin yleisposti....pitääköhän mun nyt oikeesti lähtee nukkuun,mä halusin vaan pussailla mut nyt mä oon pihalla ku lumiukko.
Ai jaa no nyt mä ehkä pääsin joten kuten kärryille,ainakin puoliks. Pidätkö sä mulle sit seuraa jos en nukkumaan saa mennä? ei kyllä kiinnosta yhtään vaikka silmät ristissä täällä olen.No siis ilmais posti suomi24 posti älä vielä mee nukkuu * pusu*
no ei mua kyl oikeen kiinnosta toi rekkautuminen...mut siis sä nyt oot kuitenki eri tyyppi ku toi S.mies?Joo pidän mulla alko just kesäloma joten päivällä voi nukkua . Mitäs jos rekkaroit niin vois kirjoitella yv:lä
Sama en ollu vaan silloin kirjautuneenaAlkuperäinen kirjoittaja ääh;24379209:no ei mua kyl oikeen kiinnosta toi rekkautuminen...mut siis sä nyt oot kuitenki eri tyyppi ku toi S.mies?
et sä kyllä sama ole....miten muka olit 5min välein eka harmaana ja sit kirjautuneena ja sit taas harmaana ja nyt kirjautuneena.Ei saa kiusata!Sama en ollu vaan silloin kirjautuneena
Olen olen vähän aikaa olin täällä kirjautuneena sitä kirjauduin pois ja kirjoitin tuolla S.mies nikillä jos nyt haluut kirjoittaa niin leijonamies79@suomi24.fi mut pusuja siltiAlkuperäinen kirjoittaja ääh;24379221:et sä kyllä sama ole....miten muka olit 5min välein eka harmaana ja sit kirjautuneena ja sit taas harmaana ja nyt kirjautuneena.Ei saa kiusata!
no ihan miten vaan tällästä tää nettimaailma on.Olen olen vähän aikaa olin täällä kirjautuneena sitä kirjauduin pois ja kirjoitin tuolla S.mies nikillä jos nyt haluut kirjoittaa niin leijonamies79@suomi24.fi mut pusuja silti
Siihen voi kirjoittaa mistä vaan. Mä oottelen sun postejas. Mä voin suo neuvoa näissä netti jutuissa. Valvotaan yhdessäAlkuperäinen kirjoittaja ääh;24379231:no ihan miten vaan tällästä tää nettimaailma on.
voin mä ehkä kirjotella ,pitäs vaan ensin tutustuu tohon 24sen postiin et miten toimii ja silleen mä oon vähän käsi näiden nettijuttujen kanssa et pitäs olla melkeen joku vieressä neuvomassa miten mitäkin tehdään.
piti mennä jo puoltoista tuntia sit nukkumaan,valvon varmaan vielä viien aikaan tätä menoa.
ja sinä voit nyt mennä väkättään muualle,tässä keskellä yötä nyt jaksa yhtään tollasia.No lähetä nyt sille äijälle viestiä spostiin, voit tehdä sen anonyymisti, joten missä ongelma. Jos ei nappaa, niin sanot että ei kiinnosta ja sillä selvä.
Typerää kun aikuiset ihmiset jahkaa.
Mitä et jaksa, mies pyytää asiallisesti sata kertaa että ota yhteyttä, mitä sulla on menetettävää. Ei yhtään mitään. Yritä nyt hyvä ihminen päättää.Alkuperäinen kirjoittaja ääh;24379242:ja sinä voit nyt mennä väkättään muualle,tässä keskellä yötä nyt jaksa yhtään tollasia.
TARKOTIN ETTEN JAKSA KUN SINÄ TULET SIIHEN NYT AUKOMAAN PÄÄTÄS!Mitä et jaksa, mies pyytää asiallisesti sata kertaa että ota yhteyttä, mitä sulla on menetettävää. Ei yhtään mitään. Yritä nyt hyvä ihminen päättää.
Sentakia on keksitty privaattipaikat, tämä ei ole sellainen EI MILLÄÄN PAHALLA.Alkuperäinen kirjoittaja ääh;24379251:TARKOTIN ETTEN JAKSA KUN SINÄ TULET SIIHEN NYT AUKOMAAN PÄÄTÄS!
ei millään pahalla.
Kävin tossa lukee tota 24sen postijuttua.Pitääkö sinne liittyä jotenki jäseneksi et saa sen osotteen tehtyä,mä en kunnolla jaksanu lukea kun silmät ristissä.Siihen voi kirjoittaa mistä vaan. Mä oottelen sun postejas. Mä voin suo neuvoa näissä netti jutuissa. Valvotaan yhdessä