Öööhm WTF?Sä voisit perustaa blogin jalallesi.
Öööhm WTF?Sä voisit perustaa blogin jalallesi.
No tään just se, mistä mainitsin (asia, josta en saisi puhua halaistua sanaa).Öööhm WTF?
Hmmm ok ?No tään just se, mistä mainitsin (asia, josta en saisi puhua halaistua sanaa).
No siis on joo. Mulla vaan on idetiteettikriisi sen suhteen, kun en oikein tiedä, miten julkisen siitä haluan. Siksi viivyttelin tähänkin vastaamista... enkä osaa päättää! Toisaalta se osoite on jo täällä ilman lupaa jaettu - vaikka julkinenhan se on, ei kai siihen lupaa edes tarvita.Onko sinulla Rieputarallaa blogi? Saako sitä lukea?
Olispa kiva lukea! Kun tuppaa oleen sama harrastus...Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;24377775:Kirjoittelen esim harrastukseeni liittyen. Harrastukseni on kylläkin niin tylsä kuin kirjoittaminen. Sen lisäksi siellä on välillä proosapätkiä, proosarunoja, runoja. Valokuvia myös. Mulla on sellainen tekotaiteellinen blogi
No just. Varsin hauskaa. Not.Mun blogi on KakkaaPukkaa.blogspot
Joka päivä päivittelen tuoreita kuvia jätöksistäni ja kerron mitä olen syönyt jne.
Linkitän myös videoita itse istunnoista,tulkaa tutustumaan!
Harmittiko kun et päässyt katsomaan blogia?se on niin suosittu että on taas tukossa:/No just. Varsin hauskaa. Not.
Työnnä sinä vaikka pääsi sinne pönttöön, kaipaisin asiallista kommentointia.Harmittiko kun et päässyt katsomaan blogia?se on niin suosittu että on taas tukossa:/
Älä huoli,kyllä säkin pääset kurkkaamaan
Olen tänä iltana syönyt kunnon mässyä joten aamulla on ootettavissa kunnon satsi
Voi kiitos nauruista, olen illan itkeskellyt meneillään olevaa varhaista keskenmenoa, joten oli ihana huomata, että kyllä mä vielä nauraakin osaan, vaikka välillä tuntui että vain itkeä...Harmittiko kun et päässyt katsomaan blogia?se on niin suosittu että on taas tukossa:/
Älä huoli,kyllä säkin pääset kurkkaamaan
Olen tänä iltana syönyt kunnon mässyä joten aamulla on ootettavissa kunnon satsi
eikä ole. Kun hieno.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;24377775:Kirjoittelen esim harrastukseeni liittyen. Harrastukseni on kylläkin niin tylsä kuin kirjoittaminen. Sen lisäksi siellä on välillä proosapätkiä, proosarunoja, runoja. Valokuvia myös. Mulla on sellainen tekotaiteellinen blogi
*hali*Voi kiitos nauruista, olen illan itkeskellyt meneillään olevaa varhaista keskenmenoa, joten oli ihana huomata, että kyllä mä vielä nauraakin osaan, vaikka välillä tuntui että vain itkeä...
:heart:
rumpuihin ja niiden valmistukseen liittyvää asiaa korjoittelen... Toiseen en ole saanut uusia kuvitelmia aikaan, hajosi kone, jossa on Photoshop.
Sitä en tiedä, mistä lukijat ovat tulleet. Osa täältä. Osa ei.