Te, jotka kirjoitatte blogia, millaisista aiheista kirjoitatte? Millä perusteella valitsette aiheenne?

Mun mielestä blogi perustetaan sen takia että on joku aihe mistä haluaa kirjoittaa.Mua henk.koht. ärsyttää sellaset "aamulla vein lapsen päiväkotiin...tein ruoaksi salaatin..."-blogit,millä ei ole painopistettä missään.Tulee vaan mieleen että halutaan blogata kun muutkin bloggaa.

Mä seuraan muoti- ja sisustusblogeja.Toki niissäkin on kiva että jutustellaan myös muuta mutta niin että siitä silti selkeästi huomaa mikä on se homman pääpointti.
Hyvässä blogissa on myös laadukkaat kuvat. Tää on ehkä tärkeämpää kuin mikään muu.
On myös kiva jos bloggaaja näyttää kasvonsa vaikka ymmärrän ettei kaikki halua.

Tässä pari blogia mitkä on mun mielestä hyviä. Siis niinkuin ulkoasultaan jne.
Lainahöyhenissä
KOTIPALAPELI
 
Viimeksi muokattu:
Mulla on itseasiassa monta blogia...jokainen niistä koskettaa pääsääntöisesti vain yhtä aihetta, joskin se aihepiiri ajoittain rönsyilee.

Suosituin blogini on Chef shoppaa osa 2 joka on kirppisblogi. Aihepiiri on kyllä välillä rönsyillyt myös tuunaukseen, kierrätykseen ja nyt viimeisimpänä pipojen ompelemiseen, mutta ideapohjana siis kirppistely, kierrätys ja vähän käsillä tekokin :)

Kaikki kävijät taitavat itsekin kirppistellä, osa lukijoista on tullut tätä kautta, osa jotain muuta kautta.
 
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Surun käsittelystä, vauvahaaveista ja häiden järkkäämisestä. :) Siis julkisessa blogissani. Toinen joka on vain kutsutuille kertoo sitten perheemme arjesta...

julkisen blogin osoite löytyy profiilista. sitä saapi lukea kuka vaan.

Niin siis tärkeintä on se että pääsen sinne purkamaan ajatuksiani ja tunteitani. Se toimii mulle terapiana ja ajatusten kaatopaikkana. :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Maira
Mä olen tuossa hiljalleen aloittanut blogia, tai on niitä oikeastaan kaksikin. Toisessa on vähän niikuin muistiinpano tyyppisesti asiaa mun polvesta. Ja toisessa on ihan laidasta laitaan juttua, mutta ei oo vielä lukioita ilomestynyt, ei sillä että olisin sitä kovin missään mainostellutkaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;24377775:
Kirjoittelen esim harrastukseeni liittyen. Harrastukseni on kylläkin niin tylsä kuin kirjoittaminen. Sen lisäksi siellä on välillä proosapätkiä, proosarunoja, runoja. Valokuvia myös. Mulla on sellainen tekotaiteellinen blogi :rolleyes:
Olispa kiva lukea! Kun tuppaa oleen sama harrastus...
 
kesken menossa
Harmittiko kun et päässyt katsomaan blogia?se on niin suosittu että on taas tukossa:/
Älä huoli,kyllä säkin pääset kurkkaamaan;)
Olen tänä iltana syönyt kunnon mässyä joten aamulla on ootettavissa kunnon satsi:)
Voi kiitos nauruista, olen illan itkeskellyt meneillään olevaa varhaista keskenmenoa, joten oli ihana huomata, että kyllä mä vielä nauraakin osaan, vaikka välillä tuntui että vain itkeä...

:heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;24377775:
Kirjoittelen esim harrastukseeni liittyen. Harrastukseni on kylläkin niin tylsä kuin kirjoittaminen. Sen lisäksi siellä on välillä proosapätkiä, proosarunoja, runoja. Valokuvia myös. Mulla on sellainen tekotaiteellinen blogi :rolleyes:
eikä ole. Kun hieno.
 
Minäkin haluuun
minäkin haluaisin lukea Rieputan blogia! kerro osoite, saat musta vakituisen lukijan, koska tykkään sun tyylistä kirjoittaa. Sulla on napakoita kommentteja ja teräviä huomioita. Niin, ja selkeä tyyli!
 
JONSERED Karhunkantaja
rumpuihin ja niiden valmistukseen liittyvää asiaa korjoittelen... Toiseen en ole saanut uusia kuvitelmia aikaan, hajosi kone, jossa on Photoshop.

Sitä en tiedä, mistä lukijat ovat tulleet. Osa täältä. Osa ei.
 
Mistä ihmeestä te taiotte hienoja taustakuvia yms. noihin blogeihinne?Mä en saa tekemälläkää asetettua niitä vähiäkään vaihtoehtoja kivan näköisesti ja niin ettei ne aiheuttais päänsärkyä lukijalle...Äh, pitäskö vaan antaa olla... :ashamed:
 

Yhteistyössä