Pitkästä aikaa kuvaketju pystyyn? Myös miehet mukaan :)

Suzyanne
[QUOTE="VAU";24359517]Onko tuo upea leidi Lunatic?

Mä olen kuvitellut Lunaticin sellaiseksi maantienharmaatukkaiseksi nörtiksi, jolla on huonosti sopivat silmälasit ja kauhtuneita vaatteita... Mutta Lunishan onkin kaunotar.[/QUOTE]

Mielestäni tuo on Lunis, koska hän on joskus vilauttanut omalla nikillään jotain noista kuvista. Ellen nyt ihan kauhean pahasti sotke.

Mutta muistan silloinkin ajatelleeni että Lunis on upea, kohtalokas rokkaava kaunotar.

Aries 78
[QUOTE="kiinnostunut";24360417]Oletko Aries 78 sinkku? Vai miksi haluat lähestyä naisia?[/QUOTE]

Eronnut olen, ja en ajatellut yksin elää loppua elämää :saint:
Ei mulla varsinaisesti mitään hakua ole päällä, mutta rauhallisesti katsellaan mitä ympärillä tapahtuu :)

Pakko laittaa vielä kun on noista tukanväreistä ollut. Mulla oli tällainen n.vuoden verran (joskin tässä väri on jo hiukan kulahtanut, se oli tummempi ja tasaisempi parhaimmillaan).

Aijaa.com - 8448964.jpg

Ja tää on sit vaan... poseeraus. On hiukka tylsää nyt niin laitan... en siis ole tänään tätä ottanut mutta ei ole vanhakaan kuva silti.. :)

Aijaa.com - 8448966.jpg

Pakko laittaa vielä kun on noista tukanväreistä ollut. Mulla oli tällainen n.vuoden verran (joskin tässä väri on jo hiukan kulahtanut, se oli tummempi ja tasaisempi parhaimmillaan).

Aijaa.com - 8448964.jpg

Ja tää on sit vaan... poseeraus. On hiukka tylsää nyt niin laitan... en siis ole tänään tätä ottanut mutta ei ole vanhakaan kuva silti.. :)

Aijaa.com - 8448966.jpg
Vitsit miekin haluisin vihreet hiukset, mutta kun omissa hiuksissa on punapigmenttiä luonnostaan, niin pitäis aina tehdä värinpoisto ensin... Eikä huvita lähteä siihen hommaan, värinpoistoa juuriin 2 viikon välein ei vaan nappaa :/ Eli taidan pysyä erinäisissä punasissa/liloissa väreissä.

Tosi nätisti sopii sulle vihreet :)

Kiitos (kaikille jotka tykkäs)! Mä tykkäsin kans tosi paljon, ja kehuja sainkin ihan kadulla kävellessä, mikä oli jotenkin hassua... :D Mummotkin pysäytteli kadulla ja kyseli, mistä kyseistä väriä saa. Pitänee laittaa uusiksi kun pikkuinen on syntynyt, nyt en uskalla värjätä....

Yhteistyössä