Mä en ainakaan uskalla lähestyä miehiä yleensäkään.Nyt on pakko kysyä että voiki tilanne olla sellanen että jos nainen pitää itseään ihan ok näköisenä niin ei uskalla lähestyä hyvännäköistä miestä.
Ja siis pidän itseäni ihan ok näköisenä.
Mä en ainakaan uskalla lähestyä miehiä yleensäkään.Nyt on pakko kysyä että voiki tilanne olla sellanen että jos nainen pitää itseään ihan ok näköisenä niin ei uskalla lähestyä hyvännäköistä miestä.
Ei se lähestyminen miehilläkään ole helppoa :ashamed:Mä en ainakaan uskalla lähestyä miehiä yleensäkään.
Ja siis pidän itseäni ihan ok näköisenä.
VANHAKSI TULOSSA ? SINÄ ?mun yks kaveri kans just mainitsi noi värit, en oo kokeillu. Pitäs kattoo mist niit sais. mä oon nii pihal kaikest näist jutuist et. (vanhaksi tulossa)
Toisaalta, me kaikkihan ollaan vanhaksi tulossa koko ajan, väistämättä, kello käy Vauvoillakin...VANHAKSI TULOSSA ? SINÄ ?
Jösses, mä olen sitten varmaan jo ainakin toinen jalka haudassa !
Ei tarvitse talossa vahtikoiraa, kun tämän näköinen mies asuu siellä :|
no iha justiinsa 30 ja varmasti lähempänä sitä hautaa ku sinä ei mut on iha sellai olo ku kaverit tulee mul selittää jostain muoti/trendijutuista ja mä oon iha etVANHAKSI TULOSSA ? SINÄ ?
Jösses, mä olen sitten varmaan jo ainakin toinen jalka haudassa !
niiku saiski ees tollasen värin
Laitoin vaalennettuun pohjaan Crazycolorin pinkin suoraväri Pohja oli sellai vaaleenoranssi lähinnä, vaikuttais kyllä tosin siltä että mulla onnekkaalla näkyy toi pinkki ihan vaalentamattomassakin hiuksessa aika hyvin, pikkusen ton kuvan väriä tummempana vaan.niiku saiski ees tollasen värin
Ei ehtiny nähdä.Kuvaketju, hetkellisesti taas naamaa kehiin
Aijaa.com - 8447700.jpg
Rouva--hymiö
Men jo, mutta kiva ketju, paljon "uusia naamoja"
Ei tartte veikata.Mäkin veikkaan Lunaksi tuota harmaata! Pakkohan Lunan on kaunis olla.
Tuo vihreä on upeaPakko laittaa vielä kun on noista tukanväreistä ollut. Mulla oli tällainen n.vuoden verran (joskin tässä väri on jo hiukan kulahtanut, se oli tummempi ja tasaisempi parhaimmillaan).
Aijaa.com - 8448964.jpg
Ja tää on sit vaan... poseeraus. On hiukka tylsää nyt niin laitan... en siis ole tänään tätä ottanut mutta ei ole vanhakaan kuva silti..
Aijaa.com - 8448966.jpg
mä tykkään ja tuosta vihreästäTuo vihreä on upea
Vitsit miekin haluisin vihreet hiukset, mutta kun omissa hiuksissa on punapigmenttiä luonnostaan, niin pitäis aina tehdä värinpoisto ensin... Eikä huvita lähteä siihen hommaan, värinpoistoa juuriin 2 viikon välein ei vaan nappaa :/ Eli taidan pysyä erinäisissä punasissa/liloissa väreissä.Pakko laittaa vielä kun on noista tukanväreistä ollut. Mulla oli tällainen n.vuoden verran (joskin tässä väri on jo hiukan kulahtanut, se oli tummempi ja tasaisempi parhaimmillaan).
Aijaa.com - 8448964.jpg
Ja tää on sit vaan... poseeraus. On hiukka tylsää nyt niin laitan... en siis ole tänään tätä ottanut mutta ei ole vanhakaan kuva silti..
Aijaa.com - 8448966.jpg