Pitkä tai lyhyt, laiha tai lihava - miksi ihmeessä pitää tapella siitä, mikä on "paras"?

lol
Tiivistettynä riepun eilinen käyttäytyminen:

-Hih, hih, alle 180cm pätkät ei ole miehiä, hih, hih, hii. =)

-MITÄ!!! YLI 50KG PAINAVAT NAISET EI OLE NAISIA!!!!!!! TAIS MENNÄ HERNE NENÄÄN JOLLAIN TAI ON MUUTEN VAAN KATKERA!!!?!?!!?? :O

-Oikeesti hei kaikilla on oma maku ja kaikki on ihan yhtä kauniita. :saint:

Eli tais kopsahtaa omaan nilkkaan. Saan arvostella muita, mutta muut eivät minua...

Tiivistettynä riepun eilinen käyttäytyminen:

-Hih, hih, alle 180cm pätkät ei ole miehiä, hih, hih, hii. =)
Ihan varmasti en ole eilen sanonut tuota. Sanoin, että en itse pidä lyhyistä miehistä. EN sanonut, ettei joku muu voisi ja saisi tykätä.

Toisekseen se toinen aloitus, mitä kommentoit, oli niiiiiin läpinäkyvä. Mua ei haittaa, vaikka joku tykkäisi vain pienistä ja siroista naisista, sillä tiedän, että muitakin makuja on. Onneksi näin, muuten vain taskuvenukset löytäisivät itselleen puolison. Ja heitä on suomalaisista naisista korkeintaan murto-osa. Ymmärrän silti niitäkin, joiden mielestä pieni nainen on kaunein.

Ikävä, että sulta ei samanlaista ymmärrystä löydy.

[QUOTE="vieras";24357988]Sullahan se tuntu menevän. Ensin kävit haukkumassa "miehet", sitten vedit herneen nenuun naisiin kohdistuvasta arvostelusta ja lopuksi ajattelit esittää äiti teresaa.[/QUOTE]

Onko se sulta nyt jotenkin henkilökohtaisesti pois, jos mä en tykkää lyhyistä miehistä? Vai miksi tästä pitää tapella?

Mulle on ihan yksi hailee, millaisista miehistä tai naisista muut pitää, joten miksi helvetissä muiden pitää vaivata päätään MUN (tai ylipäätään muiden) mieltymyksillä. Tähän kun saisi vastauksen.

Eikö se nyt hyvänen aika sentään ole positiivinen asia, että makuja on monenlaisia, kun meitä ihmisiäkin kerran on?

Onko se sulta nyt jotenkin henkilökohtaisesti pois, jos mä en tykkää lyhyistä miehistä? Vai miksi tästä pitää tapella?

Mulle on ihan yksi hailee, millaisista miehistä tai naisista muut pitää, joten miksi helvetissä muiden pitää vaivata päätään MUN (tai ylipäätään muiden) mieltymyksillä. Tähän kun saisi vastauksen.

Eikö se nyt hyvänen aika sentään ole positiivinen asia, että makuja on monenlaisia, kun meitä ihmisiäkin kerran on?
Onko se sulta henkilökohtaisesti pois, jos joku sanoo tykkäävänsä / miehensä tykkäävän laihoista naisista?

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24358161:
Onko se sulta henkilökohtaisesti pois, jos joku sanoo tykkäävänsä / miehensä tykkäävän laihoista naisista?
Ei, sitähän mä just tässä yritän sanoa, että muiden mieltymykset ei ole pois keneltäkään.

Se, miksi kommentoin siihen ketjuun, johtui siitä, että se oli niin selvästi vastaveto sille, kun joku uskaltaa sanoa, että pitää pitkistä miehistä. Itse painoasialla ei ole mulle mitään väliä.

Yhteistyössä