"huh"
On sul ainakin paksut kakkulat.En menettänyt näköäni parisuhteen myötä . Haloo sentään.
On sul ainakin paksut kakkulat.En menettänyt näköäni parisuhteen myötä . Haloo sentään.
Ihan varmasti en ole eilen sanonut tuota. Sanoin, että en itse pidä lyhyistä miehistä. EN sanonut, ettei joku muu voisi ja saisi tykätä.Tiivistettynä riepun eilinen käyttäytyminen:
-Hih, hih, alle 180cm pätkät ei ole miehiä, hih, hih, hii. =)
Kenen Tommin?
No, ei sillä väliä, musta alle 180-senttiset eivät ole tarpeeksi miehekkäitä.
Sullahan se tuntu menevän. Ensin kävit haukkumassa "miehet", sitten vedit herneen nenuun naisiin kohdistuvasta arvostelusta ja lopuksi ajattelit esittää äiti teresaa.Kenellä? Mulla, vai tuolla edellisellä kommentoijalla?
Onko se sulta henkilökohtaisesti pois, jos joku sanoo tykkäävänsä / miehensä tykkäävän laihoista naisista?Onko se sulta nyt jotenkin henkilökohtaisesti pois, jos mä en tykkää lyhyistä miehistä? Vai miksi tästä pitää tapella?
Mulle on ihan yksi hailee, millaisista miehistä tai naisista muut pitää, joten miksi helvetissä muiden pitää vaivata päätään MUN (tai ylipäätään muiden) mieltymyksillä. Tähän kun saisi vastauksen.
Eikö se nyt hyvänen aika sentään ole positiivinen asia, että makuja on monenlaisia, kun meitä ihmisiäkin kerran on?
Enemmänkin poikamaisia. Varsinkin, kun ovat usein sitten vartalonmalliltaan sellaisia kestävyysurheilijatyyppejä.Miten niin alle 180 senttiset miehet ei ole miehekkäitä? Onko ne sitten naisellisia vai?
Ei, sitähän mä just tässä yritän sanoa, että muiden mieltymykset ei ole pois keneltäkään.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24358161:Onko se sulta henkilökohtaisesti pois, jos joku sanoo tykkäävänsä / miehensä tykkäävän laihoista naisista?