Kehtaisitko seurustella alle 170cm miehen kanssa jolla on Tommin kasvot ja vartalo?

• Viestiketjun aloittaja "veera"
  • Ensimmäinen viesti
"veera"
Kerran oli työpaikalla joku ulkopuolinen miespuolinen luennoitsija. Hän oli kyllä aika lyhyt meikäläisittäin mutta kasvot, ulkopuolinen olemus ja luonne oli kuin hollywood tähdellä. En luennosta paljoan muista mutta sitä miestä kyllä muistaisin varmaan eläkeikäisenäkin vielä

"Henna"
Nolottaa myöntää, mutta olen kerran lopettanut seurustelun lyhyeen vain sen takia, että mies oli vain 182cm (olisin näyttänyt pidemmältä korkokengät jalassa).
Mies voi olla monen näköinen ja kokoinen noin muuten, mutta jostain syystä tuon pituuden suhteen olen erittäin tarkka. Miehen pitää olla itseäni selkeästi pidempi.
Onneksi oma aviomies on 190cm :)

"minä vaan"
[QUOTE="Henna";24350780]Nolottaa myöntää, mutta olen kerran lopettanut seurustelun lyhyeen vain sen takia, että mies oli vain 182cm (olisin näyttänyt pidemmältä korkokengät jalassa).
Mies voi olla monen näköinen ja kokoinen noin muuten, mutta jostain syystä tuon pituuden suhteen olen erittäin tarkka. Miehen pitää olla itseäni selkeästi pidempi.
Onneksi oma aviomies on 190cm :)[/QUOTE]

MÄ olen korkkarit jalassa miestäni pidempi - eikä haittaa yhtään :) Eikä haittaa miestäkään kyllä missään määrin.

bud
Voisin, mutta en alle oman pituiseni (167cm) kanssa. Vaikka mies on lyhyt, se on vain yksi hänen ominaisuuksistaan. Jos oikea helmi osuisi kohdalle, niin miksei. Vaadin kyllä aikamoista pilkettä silmäkulmassa omaavan miehen, oli sitten lyhyt tai pidempi..ja itsevarmuus, se on yksi niistä piirteistä, joka kiinnittää mun huomion. Niin ja urheilullinen kroppa, ei mikään naru.

Sama tyyppikö täällä tehtailee nyt näitä aloituksia lyhyistä miehistä?
Oletko itse se lyhyt mies?

Joo, ja en voisi kuvitellakaan mitään alle 175cm miehen kanssa.
Sinusta en osaa sanoa, jos olet esim. 155cm niin mitäs sitten vaikka miehesi olisi 160cm?

määä
olen tapaillut useitakin alle 170 cm miehiä, jotka näyttävätkin enemmän gordon ramsayltä tai jorma kääriäiseltä, kuin keltään tommilta. Ja siis olen 174 cm itse.

sdluf
Olin samoilla linjoilla yleisen mielipiteen kanssa (itseä lyhyemmän miehen kanssa hengailu tuntui kummalliselta), kunnes tapasin mieheni. Mies on minua pari senttiä lyhempi, mutta korkkarit vedän jalkaan, jos siltä tuntuu. En jaksa miettiä kengänkorkojen vaikutusta yhteisilmeeseemme, tai mietin ehkä pikemminkin niin, että olen (169 senttisenä) mieheni nuori, kaunis ja pitkä vaimo ja ylpeä siitä. Minusta mieheni on ansainnut muutaman kateellisen katseen. Ihana mies. :)

"vieras"
Btw, aika hupaisaa että täällä voi teilata pituuden takia jonkun. Mutta auta armias jos mies vaikka huomauttaisi osan ihroista tai rumasta naamasta niin olisi se kamalaa, nyyh. Harva mieskään kuitenkaan huolii lihavaa tai rumaa eukkoa, ellei itse myös ole sellainen hylkiö.

Suzyanne
Ilman muuta kehtaisin. Mulla on "kriteerinä" että itseäni lyhyempi ei saisi olla. Olen seurustellut 169 cm , eli itseni pituisen miehen kanssa. =) Tietty jos muun ulkonäön lisäksi mies olisi täydellisesti samalla aaltopituudella kanssani, niin voisi olla muutaman sentin lyhyempikin.

[QUOTE="vieras";24350870]Btw, aika hupaisaa että täällä voi teilata pituuden takia jonkun. Mutta auta armias jos mies vaikka huomauttaisi osan ihroista tai rumasta naamasta niin olisi se kamalaa, nyyh. Harva mieskään kuitenkaan huolii lihavaa tai rumaa eukkoa, ellei itse myös ole sellainen hylkiö.[/QUOTE]

Mistäs sä niin päättelit, että kaikki vastaajat ovat lihavia ja rumia eukkoja?
Mä en ainakaan.. :D

"vieras"
Mistäs sä niin päättelit, että kaikki vastaajat ovat lihavia ja rumia eukkoja?
Mä en ainakaan.. :D
Tuskin kirjoittaja näin ajatteli vaan lähinnä niin, että jos joku tekisi avauksen aiheesta "kehtaisitko seurustella itseäsi huomattavasti lihavamman naisen kanssa" niin mammakuoro tulisi huutamaan kuorossa kaikkea sisäisestä kauneudesta ja muusta turhamaisuudesta jos tuollatavalla ajattelee, mutta miehen voi kyllä lynkata pituuden perusteella.

hmph
Rasismia se tuokin on, että syrjitään kasvurajoitteisia miehiä! :mad:
Ettekö näe sitä?! Olette olevinanne niin avarakatseisia ja suvaitsevaisia, mutta kun tuleekin vastaan lyhyenläntä mies, mitä tapahtuu????

[QUOTE="vieras";24350870]Btw, aika hupaisaa että täällä voi teilata pituuden takia jonkun. Mutta auta armias jos mies vaikka huomauttaisi osan ihroista tai rumasta naamasta niin olisi se kamalaa, nyyh. Harva mieskään kuitenkaan huolii lihavaa tai rumaa eukkoa, ellei itse myös ole sellainen hylkiö.[/QUOTE]

Ihmiset nyt vaan tykkää erityyppisistä vartaloista. Ei siinä sen kummempaa. Eikös se ole hyvä, että on erilaisia makuja, niin löytyy kaikille ottaja :)?

Yhteistyössä