Kuinka kyylä olet? sis. testin

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiukkuperse
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
22
joo, kuuluin kyllä niihin lukiossa tai yliopistossa jotka paheksuvat huonoa käytöstä, jos yliopisto-opiskelijat puhuvat luennoitsijan päälle, tai jotain, mutta muuten toisten tekemiset ei kiinnosta pätkääkään, vain sen verran kuin ne vaikeuttavat omaa elämääni.

Alkoi ihan oksettaa, että joutuisin kiikaroida naapureita 15 minuuttia. Yrjö lentäisi.
 

Yhteistyössä