Onko kukaan eronnut miehestään siksi, että tämä on niin tylsä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja puutunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

puutunut

Vieras
Mun ukko on niin paikalleen jämähtänyt ja ankea, että mä en tajua miksi mä olen sen kanssa. En itsekään täydellinen ole, mutta ollaanko liian erilaisia, että yhteiselämä ei jaksa enää kiinostaa. Oltu 7v. yhdessä

Kannattaisko aloittaa siitä, että puhutte? Jos vaikka mieskin siitä reipastuisi, kun kuulisi että haluat tehdä jotain muutakin, kuin maata kotona 24/7.

Joo, olen kyllä yrittänytkin ja sanonut vielä, että mä en jaksa enää tälläista "tylsyyttä" kauaa.
Olisiko se sitten väärin, jos menen omia menojani..hoitakoon muksut ja tehköön remonttia kotona.

Joo, olen kyllä yrittänytkin ja sanonut vielä, että mä en jaksa enää tälläista "tylsyyttä" kauaa.
Olisiko se sitten väärin, jos menen omia menojani..hoitakoon muksut ja tehköön remonttia kotona.

No ei tietenkään ole väärin. Vaan päinvastoin. Jos mies on kotona viihtyvää sorttia, niin silloin hän varmaan ihan mielellään katsoo lasten perään samalla, kun sä menet menojasi.

parempi että se kotona viihtyy eikä tuolla jossain perjantai riennoissa... se nyt vaan on niin että se arki jossain vaiheessa alkaa puuduttaa ihan jokaisella, siitä voi päästä ylikin jos ei luovuta tai kaipaa sitä juuri rakastunut olotilaa... yritä itsekkin keksiä vähän jotain menoa teille

Minä meillä järjestän lomat (1xvuodessa) joulunvieton ym.
Tällä hetkellä tosiaan tuntuu, että mulle ei oo mikään hyvä :(
Olisiko sitten yksin paremmin....Onhan se iso päätös.

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24339428:
Miten sä siihen ihastuit, jos se on tylsä? Mitä ei-tylsää itse olet keksinyt viimeaikoina?

Mä ihastuin siihen, että se oli pitkästä aikaa tasapainoinen ja suhdetta valmis jatkamaan oleva mies.
Tänään keksin, että mennään uimaan. Tällä viikolla olen puhunut, että jos oltaisiin menty jonnekkin kaupunkiin (kotimaassa) hotelliin viimeisten lomapäivien kunniaksi.

Sinkkuna ollessa toivoin kovasti saavani elää mukavaa arkea. En tajunnut, että se tarkoittaa myös jatkuvaa tylsyyttä.

Mullakin mies on tylsä. Koskaan ei lomareissuille ole halunnut eikä mitään kivaa ole järjestänyt. Itse aikaisemmin olen ollut vähissä varoissa, joten en itsekään ole päässyt mihinkään. Nyt olen työelämässä ja rahoissa ja lasten kanssa päästään reissaileen. Mies nököttää kotona :D

Yhteistyössä