kertaus
Miesten harjoittama väkivalta lopppuu, jos mies tietää, että siitä seuraa vaikka saunan taakse vienti. sillä lailla väkivalta loppuu.
Kyse ei ole ollenkaan samasta asiasta.Alkuperäinen kirjoittaja äiti 45 v;24331227:Kyllä pitäisi myös voida luottaa siihen, että kun jättää kauppareissun ajaksi asunnon ovet auki, niin tavarat ovat vielä tallessa kun kotiin palaa ja kämppä ihanan tuulettunut. Mutta kun ei voi luottaa. Se on vaan niin.
ja toimii.väkivalta lopettaa vittuilun, vanhan kansan sanonta.
Tässä ketjussa on pohjimmiltaan kyse seksuaalisesta väkivallasta ja uhrien syyllistämisestä. Voin kertoa, että minä ainakin haluan väkivallattomamman maailman. Kaikilla pitää olla oikeus fyysiseen koskemattomuuteen ja uhrien syyllistämisen on loputtava. Siksi minä olen menossa Lutkamarssille.Minulla on kysymys kaikille: Haluatteko vähentää väkivaltaa tässä maassa radikaalisti vai ette ? Jos vastauksenne on, että haluan väkivallattomamman Suomen tulevaisuudessa, niin silloin meidän täytyy puuttua myös naisten harjoittamaan väkivaltaan.
Muuten väkivaltaa ei saada oleellisesti vähennettyä tässä maassa.
No voi perse. Olen laittanut linkin Hesarin juttuun, joka liittyy Lutkamarssiin. Selaa ensin koko ketju tai googlaa Lutkamarssi tai SlutWalk niin löytyy infoa.onko teillä edes LINKKIÄ
Samaa mieltä, olen itse joutunut ahdistelluksi poikana muutaman kerran, vasta vanhempana olen tajunut että se ei ollut oikein mitä koin:Tässä ketjussa on pohjimmiltaan kyse seksuaalisesta väkivallasta ja uhrien syyllistämisestä. Voin kertoa, että minä ainakin haluan väkivallattomamman maailman. Kaikilla pitää olla oikeus fyysiseen koskemattomuuteen ja uhrien syyllistämisen on loputtava. Siksi minä olen menossa Lutkamarssille.
Ai vanhan kansan vai? Miltä luvulta tuo sanonta olikaan? Harvinaisen typerä sanonta mielestäni -vaikkakin totta.väkivalta lopettaa vittuilun, vanhan kansan sanonta.
Nollatoleranssi kaikelle seksuaaliselle ahdistelulle.Samaa mieltä, olen itse joutunut ahdistelluksi poikana muutaman kerran, vasta vanhempana olen tajunut että se ei ollut oikein mitä koin:
Poikien ahdistelija on usein aikuinen nainen - MTV3.fi - Uutiset - Rikos
"-Intiimit ehdotukset pitää ottaa imarteluna vastaan."
Näin minullekkin hoettiin ja olin pikkupoika.
Eikä lopu vaan jatkuu. Väkivalta ei lopu koskaan. Kaikkein vähiten nyt väkivallalla. On kai tuosta nyt ihmiskunnan historiassa useampia ihmiskokeita tehty.Miesten harjoittama väkivalta lopppuu, jos mies tietää, että siitä seuraa vaikka saunan taakse vienti. sillä lailla väkivalta loppuu.
Pukeudu lutkaksi. Tosinainen on lutka muuallakin kuin vain jossain performanssissa.Hitsi, istun marssin aikana bussissa matkalla kohti Turkua. Voin olla henkisesti mukana lutkamarssissa.
Minun muniin on käyty monta kertaa käsiksi baareissa ja muualla, olen joskus miettinyt mikähän huuto siitä tulisi jos minä kävisin naisen tisseihin tai perseeseen yhtäkkiä käsiksi.Nollatoleranssi kaikelle seksuaaliselle ahdistelulle.
Musta se oli hyvä elokuva, vaikka olikin (ihan niinkuin arvosteluista luin) feministin painajainen kaikkine kliseineen.Alkuperäinen kirjoittaja äiti 45 v;24334134:Eikä lopu vaan jatkuu. Väkivalta ei lopu koskaan. Kaikkein vähiten nyt väkivallalla. On kai tuosta nyt ihmiskunnan historiassa useampia ihmiskokeita tehty.
Mitä tuohon elokuvaan tuli, niin yllättävän huono, asenteellinen ja teennäinenhän tuo oli mutta minä tykkään aina kaikesta missä Leea Klemolan hieman psykopaattisesti harittava katse on mukana.
Tuli muuten mieleen siitä filmin lausahduksesta " Se joka luopuu vapaudesta saadakseen turvaa, ei ole ansainnut kumpaakaan" mieleen EU. Suomi ajetaan liittovaltioon (Kataisen puheesta kuulee että nyt on aika kertoa kansalle mikä on edessä) ja luopuu vapaudestaan saadakseen turvaa, mutta ei ole ansainnut kumpaakaan eikä tule saamaan turvaakaan.
Tuo on kuulemma jonkun jenkkifilosofin mietteitä, sillä kuulemma puolletaan myös Yhdysvaltojen aselakia, oikeutta omistaa aseita.
Pistäpä seuraavan kerran äläkkä pystyyn, jos kouritaan ilman lupia.Minun muniin on käyty monta kertaa käsiksi baareissa ja muualla, olen joskus miettinyt mikähän huuto siitä tulisi jos minä kävisin naisen tisseihin tai perseeseen yhtäkkiä käsiksi.
Tulipa vain mieleen tälläinenkin.
Kyllähän minä olen pistänyt ja kertonut mitä olen mieltä. Yksi kerta minut poistettiin baarista kun joku sekopää nainen yritti väkisin kielaria ja näytteli tissejä, muutenkin tilanne oli todella vaivaannuttava. Menin sanomaan pokelle, niin hän sanoi että minun on aika lähteä kotiin. Ei siinä mitään, tälläistähän tämä on.Pistäpä seuraavan kerran äläkkä pystyyn, jos kouritaan ilman lupia.
Älä usko arvosteluihin. Minä huomasin jo parikymppisenä että todellisuus on useinmiten juuri päinvastoin kuin mitä elokuvakritikko arvostelussa kirjoittaa.Musta se oli hyvä elokuva, vaikka olikin (ihan niinkuin arvosteluista luin) feministin painajainen kaikkine kliseineen.
Häh? Missä sinä asut? Tai no, en ole vuosikausiin käynyt kutuluolissa ja räkälöissä, mistäpä minä tietäisin miten nykyfeministi ikä alle 40v toimiiKyllähän minä olen pistänyt ja kertonut mitä olen mieltä. Yksi kerta minut poistettiin baarista kun joku sekopää nainen yritti väkisin kielaria ja näytteli tissejä, muutenkin tilanne oli todella vaivaannuttava. Menin sanomaan pokelle, niin hän sanoi että minun on aika lähteä kotiin. Ei siinä mitään, tälläistähän tämä on.
Ja sitten on näitä tapauksia missä olen torjunut naisen, niin tämä nainen kilahtaa ja käy kimppuun, kerran yksi nainen yllytti jonkun äijän käymään minun kimppuun. Ihan perusjuttua, mitäpä näistä.
Höpsistä taas. Ilman feminismiä naisilla ei olisi poliittisia ja laillisia oikeuksia, työelämän ja hoiva- ja perhevastuut olisivat täysin epätasa-arvoiset ja eläisimme totaalisen patriarkaalisessa maailmassa.Alkuperäinen kirjoittaja äiti 45 v;24334155:Maailma olisi tosiaan parempi paikka, jos kaikki olisivat tasa-arvon kannalla. Myös feministit. Pahimmillaan feminismi on kuitenkin miesvihaa tihkuva aate jonka tarkoitus ei ole saavuttaa naisille tasa-arvoa vaan alistaa mies.
Lukekaa Tulva-lehteä, niin näette.
Tulva - Kompromissitonta miesvihaa 2000-luvulle
Sairasta, niin sairasta vihakirjoittelua koko Vulva pullollaan!
Ennenvanhaan tuossa liikkeessä oli mukana miehet ja naiset yhdessä voimin ajamassa tasa-arvoa naisille, sitten kun tasa-arvo saavutettiin noin pääpiirteittäin liikkeeseen jäi jäljelle höyrypäät, muut vaihtoivat maisemaa. Järkifeministit ovat ihan hyvää sakkia ja heitä tunnen, mutta näiden höyrypäiden kanssa en tule toimeen, heissä on jotain todella pahasti vialla.Höpsistä taas. Ilman feminismiä naisilla ei olisi poliittisia ja laillisia oikeuksia, työelämän ja hoiva- ja perhevastuut olisivat täysin epätasa-arvoiset ja eläisimme totaalisen patriarkaalisessa maailmassa.
Tarkoituksella tietenkin linkitit juuri tuon sivun, jossa esitellään Persujen naiskuva.
No minusta se oli siinä mielessä feministin painajainen, että oli tosiaan niin kliseinen kuin etukäteen yhdestä arvostelusta luin. Muunlaisiakin arvosteluja luin.Alkuperäinen kirjoittaja äiti 45 v;24334181:Älä usko arvosteluihin. Minä huomasin jo parikymppisenä että todellisuus on useinmiten juuri päinvastoin kuin mitä elokuvakritikko arvostelussa kirjoittaa.
Tuohan oli feministin toiveuni, sai kostaa miehille. Elokuvan tekijällä ei ollut uskallusta viedä hommaa loppuun asti, miehen kuolemakin oli siinä muka "vahinko".
Naisellisen sievistelevää.
No hienoa, tutkimus on huuhaata. Mitenpä naistutkimuskaan sitten muuta olisi kuin huuhaata. Ei mitenkään. Tutkijat joiden silmät sokaisee viha, eivät voi tuottaa puolueetonta tietoa.Minäkin olen ollut väkivaltanen (ja voin olla edelleen), mutta silti sun prosentit on naurettavia.
Huomaa ettei sitä kokemuspohjaa ole oikeasta elämästä, "tieto" tulee paperiilta ja huuhaatutkimuksista.
olkoon sitten se syyllistämistä kun ajattelen että jokainen voi kohdallaan ainakin yrittää vaikuttaa siihen ettei joudu raiskauksen uhriksi, ja tarkoitan tällä edelleen tolkuttoman kännin vetämistä, niin ettei pysty enää arvioimaan missä liikkuu, mihin aikaan, ja missä seurassa, pukeutumista en niinkään tarkoita. En usko sellaiseen että joku minihame vaikkapa olisi joku houkutin raiskaajaalle, osa miehistä on raiskaajia, tämä on erittäin valitettava tosiasia, ja raiskaavat naisen vaatetuksesta huolimatta. Mutta saahan sitä raiskaajakin tässä maassa oikeudessa puolustaa itseään, vaikkapa vedoten naisen paljastavaan pukeutumiseen.Mä en jaksa koko ketjua lukea, mutta ihmeellistä todella tämä raiskattujen syyllistäminen. Siis ei tässäkään tapauksessa ole sillä raiskatulla mitään tekemistä raiskauksen kanssa. Ittellensähän saa tehdä miten huvittaa: juoda kaatokänniin, rypeä puskissa, pukeutua miten haluaa yms. Siellä raiskaajan päässä on jotakin pahasti pielessä, kun ottaa TOISEN VÄKISIN. Ja vaikka lähdettäisiin jatkoille kaatokännissä, niin EI on aina EI. Mistä HELEKUTIN rautalangasta se pitää väntää, ettei vika ole KOSKAAN raiskatussa - ei vaikka tekisi mitä. Piste.
Haluaisin kyllä osallistua marssiin, mutta voipi olla etten ehdi paikalle.
Ja se että ruvetaan vertailemaan kumpia hakataan enemmän, naisia vai miehiä, niin ennemminkin pitäisi ajatella, miksi näin tehdään ja voiko sitä ehkäistä jotenkin. Ihan turha 'kilpailuasia' taasen kerran. Voi plääh että voi olla lapsellisia ihmisiä (ihan mammapalstalla! ).
"Talvi- ja jatkosota, joissa kuolleista ja haavoittuneista lähes kaikki olivat miehiä."Alkuperäinen kirjoittaja äiti 45 v;24334203:Jos synnytystä tarkoitat niin nykynainen ei oikein meinaa siihenkään kyetä, sektio ei ole synnytys eikä ole imukuppikaan. Ja anestesialääkäri seisoo vieressä valmiina että saadaan äiti synnyttämään/lapsi ulos edes jollain tavalla. Toista se oli ennen kun nainen vietiin saunan taa... saunaan synnyttämään.
Sodissa muuten miehillä oli ja on niin kivaa juoksuhaudoissa suolenpätkien seassa veressä kahlatessa, että kyllä se pari synnytystä lyö laudalta mennen tullen. Sotapsykooseissa onkin sitten kiva tulla kotiin sankarina jos jää eloon kuuntelemaan, millainen sankari se vaimo onkaan ollut. Tietenkin isompi sankari kuin se ukko, onhan vaimo synnyttänytkin.