Lutkamarssi lauantaina -aiotteko osallistua?

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 45 v;24331343:
Mitä helvetin epäsolidaarisuutta esimerkiksi minä olen osoittanut? Minä uskon siihen, että pukeutuminen vaikuttaa toisinaan siihen että joutuu raiskatuksi, vaikkei se yleensä uhrin vaatetuksesta johdukaan.

Sitäpaitsi, naiseuteen kuuluu epäsolidaarisuus toisille naisille ja miesten miellyttämishalu. Onhan se vittumaista että näin on, mutta se on geeneissä. Niin monessa naisvaltaisessa työpaikassa olen ollut että noin on asiat. Itse en varmasti ole epäsolidaarisimmasta ja miessukupuolta nuoleskelevimmasta päästä.
Mielestäni esim. puhut loukkaavaan sävyyn naisista, jotka eivät mielestäsi ole fiksuja. Onko esim. asiallista kutsua naisia kanoiksi?

äiti 45 v
Alkuperäinen kirjoittaja kertaus on opintojen äiti;24331401:
Kyllä se on vain se kasvatus. Jos lapsena oppii näkemään, että poika saa soittaa suutaan, osoittaa kepillä ampuakseen, poika saa vapauksia mitä tulee kouluun tai kotitöiihin, poikaa kehutaan kasista, tyttöä ei edes kympist jne. niin tottakai se vähentää tytön itsearvostusta. Tyttöjen prinsessajuttuja hävetään ja ne pitäis lopettaa jo 6-vuotiaana, sen sijaan tyhmä poika, joka on innostunut carseista 6vuotiaana, se on hienoa. naiset ihailevat miesten juttuja koska niin on aina tehty. On hienoa ihailla kananaivoisia jääkiekon perässä luistelevia narsisteja, on hienoa ihailla formuloita, on hienoa ihailla rahaa. Tyttöjen juttuja on aina pitänyt hävetä. eivät äidit ihaillen kehu että meidän tyttö se tykkää prinsessoista ja niin minäkin.

Koska tyttölapsi oppii että kaikki mitä hän tekee tai on, on automaattisesti huoniompaa, hän oppii lapsena nuoleskelemaan miesten persettä, poikien persettä. Koska poikien annetaan monissa perheissä kohdella huonosti, lyödä toisia jne. tyttöjen ei.

se ei ole geeneissä, se on kasvatuksen tulos. se tyhmille ja laiskoille paskaperseille naureskelu.
Kysymys kuuluukin: Miksi hotossa te jatkatte tuota sukupolvesta toiseen ja siirrätte nämä asenteet ja mallit eteenpäin?

Ja kyllä te niin teette. Montako kertaa täällä (tai missään) on ollut ketju, johon miehet laittavat valokuvia itsestään, kyselevät "olenko komea" ja jäävät sitten jännityksellä toiveikkaana odottamaan että heidän ulkonäköään kehutaan? Monta sellaista naisten kehukerjuuketjua täällä on ollut?

Aiotteko jatkossa käyttäytyä älykkäämmin?

äiti 45 v
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 45 v;24332240:
Kysymys kuuluukin: Miksi hotossa te jatkatte tuota sukupolvesta toiseen ja siirrätte nämä asenteet ja mallit eteenpäin?

Ja kyllä te niin teette. Montako kertaa täällä (tai missään) on ollut ketju, johon miehet laittavat valokuvia itsestään, kyselevät "olenko komea" ja jäävät sitten jännityksellä toiveikkaana odottamaan että heidän ulkonäköään kehutaan? Monta sellaista naisten kehukerjuuketjua täällä on ollut?

Miksi HITOSSA, hitto vie...

kyllä tuohon kuvan laittoon on muutama tainnu sortua. eivät sentään kehdanneet kommentteja pyytää, mutta niitähän tulee pyytämättäkin.

"Vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 45 v;24332211:
No ei varmaankaan (tuskin kanat loukkaantuvat) mutta ei tämä palsta olekaan mikään asiallisuuden tyyssija.
Sinä olet suurin syypää tämän palstan epäasiallisuuteen. Sinä riehut ja nimittelet, käytät todella epäasiallista kieltä. Ei kukaan muu nyt sentään yhtä loukkaava ole, kuin sinä.

kertaus on opintojen äiti

En tiedä montako. Mutta varmasti miehet laittavat samanlaisia ketjuja autoistaan. Onko hieno?
Ulkonäöstään pitäisi saada olla ylpeä ja rakastaa itseään ja omaa vartaloaan. Ei sitä pitäisi joutua häpeämään.Naisten pitäisi kannustaa missejä ja älykkäitä naisia. Mutta helvetti kun rumat tantat katsovat pahasti jopa nättejä tyttölapsia.

Älystä tai kauneudesta ei saa olla ylpeä. Vain rahasta saa olla. Ainakaan suomessa. Ja urheilumenestyksestä saa olla.

• Tykkää
Reactions: Jehnny Tightlips
äiti 45 v
Naiset pieksee lapsia, ja miehet naisia. Juuri näin, en ole vastaan väittänytkään.
Sinä aluksi sössötit että naiset pieksee miehiä yhtä paljon kuin miehet naisia.. se meni "vähän" överiksi.:xmas:
Joidenkin tutkimusten mukaan naiset pieksevät miehiä suhteessa 40/60, joissain tutkimuksissa 50%/50%.

Voihan se olla että todellisuudessa naiset pieksävät sekä miehiä että lapsia enemmän kuin miehet naisia ja lapsia. Toki fyysistä voimaa on naisella vähemmän kuin miehellä, korvienväli vaan on yhtä väkivaltainen ja aggressiivinen. Mutta sehän on vain tasa-arvoa.

en ymmärrä nyt tätä logiikkaa? tarkoitatko, että koska naiset (ja miehet) ovat tyhmiä ja laittavat tänne kuvansa ja kenties kysyvät: "miltä näytän", niin raiskaus on ok? Vai mitä yrität sanoa? olen tipahtanut kärryiltä, kun luulin ketjun aiheena olevan sen marssin.

äiti 45 v
[QUOTE="Vieras";24332278]Kuinka tyhmä sinä oikein olet? Luuletko todellakin, että muut palstailijat eivät arvaa, mitä "miksi hotossa" tarkoittaa?

Jos joku on - sinun sanontaasi käyttäen - kana, niin se olet kyllä sinä itse. =)[/QUOTE]

Anteeksi, pidin teitä ehkä liian kanoina. Olette fiksumpia.

kertaus on opintojen äiti
Kana-kanampi -kanoin.

Hohhoijaa. Miehet ovat tyhmiä. Miehet saavat huonoja numeroita. Miehet ovat laiskoja. Miehet ovat juoru-ukkoja. Miehet pelkäävät naisia. Miehet ovat paskahousuja, pelkureita, aina pitää tehdä kaikki isolla joukolla, yksin ei uskalleta edes paskalla käydä. Miehet ovat laiskoja, tyhmiä, mätämunia, samoin poikalapsista 99%.

kiitos.

Lunatic
[QUOTE="Vieras";24332278]Kuinka tyhmä sinä oikein olet? Luuletko todellakin, että muut palstailijat eivät arvaa, mitä "miksi hotossa" tarkoittaa?

Jos joku on - sinun sanontaasi käyttäen - kana, niin se olet kyllä sinä itse. =)[/QUOTE]

Vieläpä kana, jonka sukuelimet sijaitsevat perseessa (kuten hän itse on todennut). Eikös ne muuten kanoilla ole juuri jossain siellä.

äiti 45 v
[QUOTE="Vieras";24332259]Sinä olet suurin syypää tämän palstan epäasiallisuuteen. Sinä riehut ja nimittelet, käytät todella epäasiallista kieltä. Ei kukaan muu nyt sentään yhtä loukkaava ole, kuin sinä.[/QUOTE]

No älkää välittäkö minusta. Ajatelkaa vaikka että olen ruma keski-ikäinen katkera ja kateellinen lehmä jolla on lääkitys pielessä ja joka ei saa enää munaa :)

äiti 45 v
Tänään tulee muuten televisiosta elokuva naisten väkivallasta ja kostosta. Auli Mantilan Pelon maantiede klo 23.15. Aiotteko katsoa? Minä aion, vaikka sitä onkin joskus luonnehdittu feministin painajaiseksi.
Olen katsonutkin ja tykkäsin, taidanpa katsoa uudestaan. Siinä on suosikkinäyttelijäni Leea Klemola!! Että minä sitten tykkään Klemolasta!!!

Kiitos elokuvavinkistä!

Yhteistyössä