Lutkamarssi lauantaina -aiotteko osallistua?

Nipaa
siis onko nää ehkä tutkittu armeijassa tai nuorten miesten oppilaitoksissa? hehhehh.

Sinä perustat kaikki väitteesi jonkun yhden tutkimuksen, joku heuni-väitteisiin. Joku miesressukka on niin myrtsinä ja on tehnyt "tutkimusta".
aivan samoin kuin se yksi vanhustutkija jo ennen tutkimuksen tekoa on päättänyt etät "on se niin väärin".
Ettehän te jaksa lukea laittamiani linkkejä tai kommentteja. Kun ette pysty kumomaan millään sairaaloiden ja poliisien tilastoja, niin kyllähän minulle tulisi myös itku ja hätä käteen, että mitäs nyt tehdään kun totuus onkin jotain ihan muuta.

Sitäpaitsi yhä useampi feminisitikin myöntää nykyään, että väkivalta ei ole sukupuolittunutta. Heidän on pakko, sillä todisteet ovat niin ylivoimaiset, että niitä ei enää propagandalla ja valheilla kumota.

• Tykkää
Reactions: dechs
äiti 45 v
Suurin osa naisten väkivallasta on sellaista, että nainen pitkään jatkuneen itsensä kohdistuneen väkivallan seurauksena puolustaa itseään.
Ja kyllä, mielestäni siihen on oikeus ja velvollisuus naisena ja äitinä.
Ja kyllä, minä haluan vähentää väkivaltaa. Mutta sitä ei vähennä se, että aletaan tilastoida sitä, jos nainen puolustaa itseään.
Vaan se, että pojat laitetaan kuriin, kasvatus muutetaan tasa-arvoiseksi. Molemmilta sukupuolilta vaaditaan samaa mitä tulee toisten kunnioitukseen, työrauhaan, velttoiluun jne. Jos tytöilät vaaditaan itsenäistä selviytymistä uimahallissa on sitä vaadittava pojilta samassa iässä jne. ja opetettava heidät kantamaa vastuu kotitöistä, ruoanlaitosta, muiden hoitamisesta.
:LOL:

Itsepuolustusta, just joo.

Siitä vaan äidit kasvattamaan poikalapsiaan kunnollisiksi miehiksi, ettei tarvi miniän ja lastenlasten turvakodissa punkata.

Nipaa
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 45 v;24331143:
No ihan täyttä paskaa puhut.

40% parisuhdeväkivallasta on naisten tekemää, joidenkin tutkimusten mukaan puolet eli 50%.

Ja tutkimusten mukaan äidit pahoinpitelevät lapsiaan useammin kuin isät.

Sukupuolettuneita tabuja — Jyrki J.J. Kasvi
Törkeä perheväkivalta kohdistuu miehiin naisia useammin | Kotimaa | YLE Uutiset | yle.fi

Lapsiaan pahoinpitelevät alkoholistiäidit yhä suurempi ongelma | Kotimaa | YLE Uutiset | yle.fi

"vieras"
En, koska olen liian kaukana. Muuten voisin osallistua. Hyvän asian puolestahan tossa marssitaan.

Olen sitä mieltä, että omalla toiminnalla voi toki ehkäistä tiettyjen asioiden tapahtumista, mutta ei se aina ole niinkään. Raiskaaja kun ei välttämättä valitse uhriaan tämän pukeutumisen perusteella...

äiti 45 v
Kaikki tiedämme omalta kouluajalta sukupuolittuneet käytännöt. Miten pojat saavat lyödä vitsiä toisista ja tyttöjen kuuluu naureskella heille. Miten pojat ottavat äänen ja tilan, tytöille ei riitä tilaa juoksulekkeihin vaan joutuvat pienissä ryhmissä tai parin kanssa olla rauhallisia, jotta ei tule törmäyksiä. Pojat pitää laittaa kuriin suomessakin.

Muualla maailmassa ei ole tällaista poikageeniä, että he saisivat juoksennella ja soittaa suutaan tyttöjä enemmän. Pojat vain kuriin.

Saivartelu naisten tekemästä väkivallasta on aivan turhaa. Tottakai naiset saavat ja on jo aikakin alkaa puolustaa itseään. itse asiassa kaikki tytöt pitäisi laittaa itsepuolustuskurssille ja opettaa ettämunille kannattaa heti potkia, jos poikien kielenkäyttö ei ole asiallista, tai he käyvät käsiksi jne.
1) Mitäs naureskelette poikien vitseille? Kyllä minä tosiaan muistan jo omilta yläasteajoiltani, millaisia poikia mielisteleviä kanoja monet tytöt (varsinkin vähän heikommin koulussa menestyvät tytöt) olivat!

Vaan kyllä silloinkin jo oli mahdollisuus olla naureskelematta, jos ei naurattanut. Omaa typeryyttä, jos et sitä hoksannut.

2) Muualla maailmassa on samat geenit mutta ei tarvitse mennä Saksaa pidemmälle kun sukupuoliroolit ovat jo paljon jäykemmät kuin Suomessa. Kannattaa joskus käydä vähän lähikauppaa kauempana maailmaa näkemässä, ennenkuin kommentoi.

3) Lastaan pahoinpitelevä äiti "puolustaa itseään"? Just, aivan. Selitä tuo lastensuojeluväelle.

Mitkään itsepuolustuskurssit eivät auta, jos on geneettisesti kasvattanut luukoppansa sisälle kanan aivot. Minä osasin potkia minua härnääviä poikia munille jo 1970-luvun lopulla, ilman kursseja. Myös palleista rusentaminen toimi, itse asiassa ei tarvinnut kuin uhata sillä :D :D Ne puolustautuvat, ketkä osaavat :D Se on darwinismia se. Kannettu vesi ei kaivossa pysy.

Kyllä vuan
Kyllä jokaisen pitäisi saada vapaasti pukeutua oman makunsa mukaan pelkäämättä, että joutuu ahdistelun tai raiskauksen kohteeksi. Harvemmin niitä lyhyissä shortseissa kulkevia miehiä raiskataan ja harvemmin miehet raiskauksen kohteeksi pelkäävätkään joutuvansa, ainakaan täällä Suomessa.

Kaikki miehetkö on pahantekijöitä?

Ei saa raiskata-marssiin voisi osallistua miehiä kaikista yhteiskuntaluokista ja ammateista osoittamaan kunnioitusta naisten koskemattomuutta kohtaan.

Kuulostaa utopistiselta kyllä. Marssi voisi kulkea läpi itäisen Helsingin muunmuassa.
Onhan noilla Lutkamarsseilla miehiäkin ollut ja tietääkseni nytkin tulossa.

äiti 45 v
Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä vuan;24331213:
Kyllä jokaisen pitäisi saada vapaasti pukeutua oman makunsa mukaan pelkäämättä, että joutuu ahdistelun tai raiskauksen kohteeksi. Harvemmin niitä lyhyissä shortseissa kulkevia miehiä raiskataan ja harvemmin miehet raiskauksen kohteeksi pelkäävätkään joutuvansa, ainakaan täällä Suomessa.
Kyllä pitäisi myös voida luottaa siihen, että kun jättää kauppareissun ajaksi asunnon ovet auki, niin tavarat ovat vielä tallessa kun kotiin palaa ja kämppä ihanan tuulettunut. Mutta kun ei voi luottaa. Se on vaan niin.

äiti 45 v
Onhan se tässäkin ketjussa nähty kuinka paljon miehiä asia kiinnostaa. Valitettavampaa on kuitenkin naisten epäsolidaarisuus toisiaan kohtaan. :(
Mitä helvetin epäsolidaarisuutta esimerkiksi minä olen osoittanut? Minä uskon siihen, että pukeutuminen vaikuttaa toisinaan siihen että joutuu raiskatuksi, vaikkei se yleensä uhrin vaatetuksesta johdukaan.

Sitäpaitsi, naiseuteen kuuluu epäsolidaarisuus toisille naisille ja miesten miellyttämishalu. Onhan se vittumaista että näin on, mutta se on geeneissä. Niin monessa naisvaltaisessa työpaikassa olen ollut että noin on asiat. Itse en varmasti ole epäsolidaarisimmasta ja miessukupuolta nuoleskelevimmasta päästä.

kertaus on opintojen äiti
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 45 v;24331343:
Mitä helvetin epäsolidaarisuutta esimerkiksi minä olen osoittanut? Minä uskon siihen, että pukeutuminen vaikuttaa toisinaan siihen että joutuu raiskatuksi, vaikkei se yleensä uhrin vaatetuksesta johdukaan.

Sitäpaitsi, naiseuteen kuuluu epäsolidaarisuus toisille naisille ja miesten miellyttämishalu. Onhan se vittumaista että näin on, mutta se on geeneissä. Niin monessa naisvaltaisessa työpaikassa olen ollut että noin on asiat. Itse en varmasti ole epäsolidaarisimmasta ja miessukupuolta nuoleskelevimmasta päästä.
Kyllä se on vain se kasvatus. Jos lapsena oppii näkemään, että poika saa soittaa suutaan, osoittaa kepillä ampuakseen, poika saa vapauksia mitä tulee kouluun tai kotitöiihin, poikaa kehutaan kasista, tyttöä ei edes kympist jne. niin tottakai se vähentää tytön itsearvostusta. Tyttöjen prinsessajuttuja hävetään ja ne pitäis lopettaa jo 6-vuotiaana, sen sijaan tyhmä poika, joka on innostunut carseista 6vuotiaana, se on hienoa. naiset ihailevat miesten juttuja koska niin on aina tehty. On hienoa ihailla kananaivoisia jääkiekon perässä luistelevia narsisteja, on hienoa ihailla formuloita, on hienoa ihailla rahaa. Tyttöjen juttuja on aina pitänyt hävetä. eivät äidit ihaillen kehu että meidän tyttö se tykkää prinsessoista ja niin minäkin.

Koska tyttölapsi oppii että kaikki mitä hän tekee tai on, on automaattisesti huoniompaa, hän oppii lapsena nuoleskelemaan miesten persettä, poikien persettä. Koska poikien annetaan monissa perheissä kohdella huonosti, lyödä toisia jne. tyttöjen ei.

se ei ole geeneissä, se on kasvatuksen tulos. se tyhmille ja laiskoille paskaperseille naureskelu.

kertaus on opintojen äiti
Myöskään opettajat eivät voi laittaa poikia kuriin, koska nykyään on vallalla tämä, että koulu on muka tehty tytöille ja muuta sontaa-ajattelu.
Tytöillä on koulussa aivan saatanan tylsää, mutta koska heidät on kasvatettu kantamaan vastuunsa ja hoitamaan hommansa, he antavat siellä muille työrauhan.

Erottaminen koulusta pitäisi olla heti käkytössä, yhdestä häiriköinnistä, ja tyhmät ja itsekkäät ja laiskat pojat pitäisi voida laittaa jonnekin muualle säilytykseen.

Lunatic
Tiedätkös muuten että lastenpieksöijätä vasta riittääkin, naiset tekevät näistä pieksennöistä lähes kaiken. Eikö ole ikävää, kun sinun fantiasiasi sukupuolittuneesta väkivallasta on pelkkä myytti ja feministien keppihevonen.

Jos feministit oikeasti haluaisivat vähentää väkivaltaa tässä maassa, niin he myöntäisivät tosiasiat, mutta heidän motiivinsa on ihan muualla, sentakia minä pidän monia feministejä niin vastenmielisinä.

Fiksuja feministejä löytyy, mutta näitä hörhöjä on liikaa ja fiksujen feministien pitäisi tulla enemmän esille.
Naiset pieksee lapsia, ja miehet naisia. Juuri näin, en ole vastaan väittänytkään.
Sinä aluksi sössötit että naiset pieksee miehiä yhtä paljon kuin miehet naisia.. se meni "vähän" överiksi.:xmas:

Nipaa
Jeps, keskustelua on turha jatkaa ainakaan tämän Lunaticin kanssa, mutta persvakoonasanalle ja muille järkifeministeille hyvät jatkot. Menkää marssimaan ja pitäkää lippu korkealla. Änkyräfeministeille minulla ei ole mitään sanottavaa.

Lunatic
Ja kenenkään ei pidä ottaa itseensä, sillä naisista ja miehistä väkivallattomia on (heitänpä hatusta luvun) 99 prosenttia ja suurin osa on kunnon porukkaa.

Ongelmat koskevat siis pientä joukkoa ja heidän touhuihin pitäisi puuttua. Ei kenenkään pidä puolustella väkivaltaisia ihmisiä olipa hän mies tai nainen. Heidät pitäisi ensisijaisesti ohjata avun piiriin, jossa saisivat apua ongelmiinsa ja väkivaltaisuuteensa.
Taas heität hatusta tämän 99%. Ihanko itse uskot tähän?
Itse tiedän niin paljon naistenhakkaajia jo yhdeltäkin paikkakunnalta, ettei tämä voi millään pitää paikkaansa koko Suomessa.

[QUOTE="huh";24330729]Jotkut on opetettu halveksimaan ja väheksymään itseään ja nuoleskelemaa miesten persettä. Se on ainoa keino pärjätä, nauraa kun joku luokan ja äitinsä kultapoju keksii vitsejä jostain tytöstä ja yrittää olla hauska toisten kustannuksella. Ja kaikki nauravat, koska ovat saakelin jänishousuja, pelkäävät että itselle nauretaan jos ei naura mukana. Ja koska miehille ja pojille kuuluu nauraa ja heille kuuluu antaa äänivalta ja tila.

Aina ja ikuisesti on eletty miesten maailmassa, jossa "kauneus ja äly ei ole samassa päässä" ja muita naisia halveksivia kommentteja on viljelty. Naisen on aina pitänyt hävetä itseään ja nainen on aina jatke. Koko ihmissuvun kieli on muotoutunut niin että se pitää naista huonompana.[/QUOTE]

Näin juurikin. Siksi naisten keskinäinen solidaarisuus toisiaan kohtaan olisikin äärettömän tärkeää tasa-arvon kannalta.

Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 45 v;24331227:
Kyllä pitäisi myös voida luottaa siihen, että kun jättää kauppareissun ajaksi asunnon ovet auki, niin tavarat ovat vielä tallessa kun kotiin palaa ja kämppä ihanan tuulettunut. Mutta kun ei voi luottaa. Se on vaan niin.
Kanadassa pidetään kuulemma kotiovet lukitsematta, USAssa ei.
Kuitenkin rikostilastot ovat huimasti karummat USAssa kuin Kanadassa. Mistäköhän sekin johtuu.
Aseista puhumattakaan.. kanadalaisilla ei ole aseita.
Tuli vaan mieleen tosta kommentistas.

Jaihan yleistäen nyt nämä maat, tietysti jokainen kansalainen ei toimi samanlailla.

Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 45 v;24331155:
:LOL:

Itsepuolustusta, just joo.

Siitä vaan äidit kasvattamaan poikalapsiaan kunnollisiksi miehiksi, ettei tarvi miniän ja lastenlasten turvakodissa punkata.
Huomaa ettei sulla ole ainakaan mitään käsitystä perheväkivallasta, jos itsepuolustuksena tehty väkivalta on noin outo ja hauska asia.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 45 v;24331199:
1) Mitäs naureskelette poikien vitseille? Kyllä minä tosiaan muistan jo omilta yläasteajoiltani, millaisia poikia mielisteleviä kanoja monet tytöt (varsinkin vähän heikommin koulussa menestyvät tytöt) olivat!

Vaan kyllä silloinkin jo oli mahdollisuus olla naureskelematta, jos ei naurattanut. Omaa typeryyttä, jos et sitä hoksannut.

2) Muualla maailmassa on samat geenit mutta ei tarvitse mennä Saksaa pidemmälle kun sukupuoliroolit ovat jo paljon jäykemmät kuin Suomessa. Kannattaa joskus käydä vähän lähikauppaa kauempana maailmaa näkemässä, ennenkuin kommentoi.

3) Lastaan pahoinpitelevä äiti "puolustaa itseään"? Just, aivan. Selitä tuo lastensuojeluväelle.

Mitkään itsepuolustuskurssit eivät auta, jos on geneettisesti kasvattanut luukoppansa sisälle kanan aivot. Minä osasin potkia minua härnääviä poikia munille jo 1970-luvun lopulla, ilman kursseja. Myös palleista rusentaminen toimi, itse asiassa ei tarvinnut kuin uhata sillä :D :D Ne puolustautuvat, ketkä osaavat :D Se on darwinismia se. Kannettu vesi ei kaivossa pysy.
Ajattelen samoin itsensä puolustamisesta ja poikien vitseille naureskelemisesta. Itseään pitää puolustaa ja pitää olla omanarvontuntoa siten, ettei tarvitse miehiä(kään) mielistellä. Helpommin sanottu kuin tehty varmaan kuitenkin. Siksipä naisten pitäisikin olla solidaarisia toisiaan kohtaan, tukea ennemmin kuin moittia kanoiksi.

"huhhuh"
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 45 v;24331199:
Minä osasin potkia minua härnääviä poikia munille jo 1970-luvun lopulla, ilman kursseja. Myös palleista rusentaminen toimi, itse asiassa ei tarvinnut kuin uhata sillä :D :D Ne puolustautuvat, ketkä osaavat :D Se on darwinismia se. Kannettu vesi ei kaivossa pysy.
Ei huhhuh mitä juttua. Ja kehtaat vielä naureskella.

Yhteistyössä