Missä maailmassa oikein elät, et ainakaan samassa kuin minä.Varmasti tänä vuonna siinä 20 paikkeilla, luku olisi paljon suurempi mikäli mies olisi fyysisesti heikompi kuin nainen. Ja naisiakin kuolee n.20 vuosittain. Luulen, että ensimmäistä kertaa pääsemme noissa tapoissakin tasa-arvoiseen lukuun.
"Nainen syyllistyy sen sijaan puolisonsa törkeään pahoinpitelyyn tai henkirikoksen yritykseen vähintään yhtä usein kuin mies. Tilastokeskuksen mukaan mies on uhrina jopa hieman useammin kuin nainen"
Naiset yrittävät tappaa, mutta mies ei kuole yhtä helposti koska on fyysisesti vahvempi.
Minäpä olenkin lukenut puolueettomia tutkimuksia, en feministien puolueellista saastaa. Kannattaa sinunkin tehdä niin, voit oppia jotain.Oot kyllä pihalla kuin lumiukko. Mutta saahan sitä tietysti unelmoida.
Sinua tuskin tosiasiat kiinnostaa, joten keskustelu on ihan turhaa. Kyllä ihminen voi saastuttaa itsensä feministien saastalla, jotkut kuitenkin pitävät totuudesta.Missä maailmassa oikein elät, et ainakaan samassa kuin minä.
Kyllä, naisetkin tappavat ja hakkaavat, mutta se on vain minimiosa siitä kuinka paljon miehet sitä tekevät. Ainakin tässä maailmassa missä minä asustelen, siellä marsissa voi olla toiset prosentit.
Kyllä ne sun tutkimukset tiedetään, joku miesnyhvö on fantasioissaan väkerrellyt kasaan.Minäpä olenkin lukenut puolueettomia tutkimuksia, en feministien puolueellista saastaa. Kannattaa sinunkin tehdä niin, voit oppia jotain.
Minä olen aina nimenomaan totuuden kannalla, siksipä noi sun jutut paneekin huvittamaan.Sinua tuskin tosiasiat kiinnostaa, joten keskustelu on ihan turhaa. Kyllä ihminen voi saastuttaa itsensä feministien saastalla, jotkut kuitenkin pitävät totuudesta.
Molemmat osapuolet siis hakkaavat toisiaan. Heunin eli Euroopan kriminaalipolitiikan instituutin tutkimuksen mukaan luvut ovat suunnilleen samat molemmilla sukupuolilla.Kyllä ne sun tutkimukset tiedetään, joku miesnyhvö on fantasioissaan väkerrellyt kasaan.
Sinäkin vissiin haaveilet että joku nainen tulee ja vähän nuijii ja palottelee, vai mikä noissa typeryyksissä on pointtina.
Voit lätkästä vaikka kymmenen hienoa "tutkimusta" asiasta, totuus on tuolla ulkona ja se on juuri sellanen mikä se on ikiaikoja ollut, naisenpieksijöitä riittää.Molemmat osapuolet siis hakkaavat toisiaan. Heunin eli Euroopan kriminaalipolitiikan instituutin tutkimuksen mukaan luvut ovat suunnilleen samat molemmilla sukupuolilla.
Heiskanen, Markku & Ruuskanen, Elina
Nainen on ollut mukana myös tekemässä tätä tutkimusta.
peesi. Kyllä ne naiset tarvitsevat oikeassa elämässä turvakoteja, kun pelkäävät kuolevansa, eivät miehet.Missä maailmassa oikein elät, et ainakaan samassa kuin minä.
Kyllä, naisetkin tappavat ja hakkaavat, mutta se on vain minimiosa siitä kuinka paljon miehet sitä tekevät. Ainakin tällä planeetalla missä minä asustelen, siellä marsissa voi olla toiset prosentit.
Toki halutessasi saanet lähteä kivittämään ja elämään vanhatestamentillisesti kuten muslimitkin elävät. Tuskin sinuakaan voidaan kieltää katkomasta käsiä, kauloja ja kivittämästä, kun ei kielletä muslimeitakaan tuota tekemästä vaan oikein Kimmo Sasi (Kok) on haluamassa sharia-lakia SuomeenEi tietenkään se mitään tarkota raamatussa, koraanissa vaan.
Tyrsk.
Tiedätkös muuten että lastenpieksöijätä vasta riittääkin, naiset tekevät näistä pieksennöistä lähes kaiken. Eikö ole ikävää, kun sinun fantiasiasi sukupuolittuneesta väkivallasta on pelkkä myytti ja feministien keppihevonen.Voit lätkästä vaikka kymmenen hienoa "tutkimusta" asiasta, totuus on tuolla ulkona ja se on juuri sellanen mikä se on ikiaikoja ollut, naisenpieksijöitä riittää.
Jotkut on opetettu halveksimaan ja väheksymään itseään ja nuoleskelemaa miesten persettä. Se on ainoa keino pärjätä, nauraa kun joku luokan ja äitinsä kultapoju keksii vitsejä jostain tytöstä ja yrittää olla hauska toisten kustannuksella. Ja kaikki nauravat, koska ovat saakelin jänishousuja, pelkäävät että itselle nauretaan jos ei naura mukana. Ja koska miehille ja pojille kuuluu nauraa ja heille kuuluu antaa äänivalta ja tila.Sinua tuskin tosiasiat kiinnostaa, joten keskustelu on ihan turhaa. Kyllä ihminen voi saastuttaa itsensä feministien saastalla, jotkut kuitenkin pitävät totuudesta.
No voi uhriuhriuhri sentään! Kun lukee tältäkin palstalta millaisten kusipäämiesten kanssa muutamat kanat alkavat lisääntyä ja lueskelee niitä ruikutuksia surkeasta perhe-elämästä niin tulee mieleen vaan että RYHDISTÄYTYKÄÄ! Jokainen on oman onnensa seppä, ja etenkin jos mihinkään jumaliinkaan ei uskota niin omillaan on jokainen.peesi. Kyllä ne naiset tarvitsevat oikeassa elämässä turvakoteja, kun pelkäävät kuolevansa, eivät miehet.
Jaahas. Olet väärässä. Jos katsotaan se aika minkä äidit viettävät lastensa kanssa ja katsotaan se aika jonka isät viettävät ja sitten sen jälkeen verrataan suhdetta minkä verran äidit ja isät käyttävät väkivaltaa suhteessa siihen aikaan jonka viettävät lastensa kanssa, niin minä sanon sinulle, että miehet lyövät lapsiaan enemmän, jos otetaan mukaan se aika, joka lasten kanssa vietetään.Tiedätkös muuten että lastenpieksöijätä vasta riittääkin, naiset tekevät näistä pieksennöistä lähes kaiken. Eikö ole ikävää, kun sinun fantiasiasi sukupuolittuneesta väkivallasta on pelkkä myytti ja feministien keppihevonen.
Jos feministit oikeasti haluaisivat vähentää väkivaltaa tässä maassa, niin he myöntäisivät tosiasiat, mutta heidän motiivinsa on ihan muualla, sentakia minä pidän monia feministejä niin vastenmielisinä.
Fiksuja feministejä löytyy, mutta näitä hörhöjä on liikaa ja fiksujen feministien pitäisi tulla enemmän esille.
No joo, eikö täällä ole ryhdistäydytty. Yksinhuoltajia on paljon, ksoka kunnollisesti kasvatettuja vastuullisia miehiä ei ole. (ja ei, minä en ole yh, minull aon kunnollinen mies)Alkuperäinen kirjoittaja äiti 45 v;24330743:No voi uhriuhriuhri sentään! Kun lukee tältäkin palstalta millaisten kusipäämiesten kanssa muutamat kanat alkavat lisääntyä ja lueskelee niitä ruikutuksia surkeasta perhe-elämästä niin tulee mieleen vaan että RYHDISTÄYTYKÄÄ! Jokainen on oman onnensa seppä, ja etenkin jos mihinkään jumaliinkaan ei uskota niin omillaan on jokainen.
Itsepä olette väkivaltaiset juopot paskat miehiksenne kelpuuttaneet. Kannattaisi varmaan tehdä elämässä pari muutakin liikkua kuin vain kansoittaa turvakoteja ja marssia lutkana?
Suurin osa naisten väkivallasta on sellaista, että nainen pitkään jatkuneen itsensä kohdistuneen väkivallan seurauksena puolustaa itseään.Haluatteko vähentää väkivaltaa vai jatkaa väkivallan perinnettä ja kierrettä. Minulle vastaus on ilmiselvä, monien feministien ja naisten motiivina ei ole väkivallan vähentäminen.
Lakaiskaa vain ongelmat maton alle mitä tulee naisten väkivaltaisuuteen, mutta kun sinne tarpeeksi latoo tavaraa, niin matto rupeaa jossain vaiheessa haisemaan.
Saman argumentin voi laittaa jos haluaa puolustella miesten väkivaltaisuutta.Suurin osa naisten väkivallasta on sellaista, että nainen pitkään jatkuneen itsensä kohdistuneen väkivallan seurauksena puolustaa itseään.
Ja kyllä, mielestäni siihen on oikeus ja velvollisuus naisena ja äitinä.
Ja kyllä, minä haluan vähentää väkivaltaa. Mutta sitä ei vähennä se, että aletaan tilastoida sitä, jos nainen puolustaa itseään.
Vaan se, että pojat laitetaan kuriin, kasvatus muutetaan tasa-arvoiseksi. Molemmilta sukupuolilta vaaditaan samaa mitä tulee toisten kunnioitukseen, työrauhaan, velttoiluun jne. Jos tytöilät vaaditaan itsenäistä selviytymistä uimahallissa on sitä vaadittava pojilta samassa iässä jne. ja opetettava heidät kantamaa vastuu kotitöistä, ruoanlaitosta, muiden hoitamisesta.
Heh. Ja mitenhän nuo pelot on tutkittu? Armeijan tuvassa kyselytutkimuksella kun miehet nauravat partaansa vastatessaan noihin.Saman argumentin voi laittaa jos haluaa puolustella miesten väkivaltaisuutta.
"Heiskasen ja Ruuskasen tutkimus osoittaa myös, että alle 20-vuotiaiden keskuudessa mieheen kohdistuva parisuhdeväkivalta on huomattavasti yleisempää kuin naiseen kohdistuva.
Yleisimpiä syitä miehen väkivallalle nuorehkoa naista kohtaan näyttäisi olevan se, että nainen aloitti väkivallan läimäyttämällä miestä (Follingstad, Wright & Sebastian 1991).
Miehet kuitenkin pelkäävät parisuhdeväkivaltaa lähes kaksi kertaa useammin kuin naiset (STM:n tasaarvobarometri). Stakesin hoitoilmoitusrekisterin mukaan sairaaloissa myös hoidetaan useammin parisuhdeväkivallan uhriksi joutuneiden miesten kuin naisten vammoja."
siis onko nää ehkä tutkittu armeijassa tai nuorten miesten oppilaitoksissa? hehhehh.Heh. Ja mitenhän nuo pelot on tutkittu? Armeijan tuvassa kyselytutkimuksella kun miehet nauravat partaansa vastatessaan noihin.
väitä nyt vielä että naiset ne raiskaavat miehet tai toiset naiset. Ja että miehiä syyllistetään vain turhaan kun naiset oiekasti tekevät raiskauksetkin.
Ei nuo tutkimukset liity mitenkään siihen armeijatutkimukseen. Miksi ihmiset eivät voi myöntää tosiasioita, poliisien ja sairaaloiden rekisterit eivät ole mitään vitsejä joille voi naureskella. Sensijaan voi nauraa feministien puolueellisille kyselytutkimuksille jossa ilmiötä tutkitaan vain sukupuolittuneesti ja kaikki katsotaan väkivallaksi, äänen korottaminen, ei anna rahaa uusiin kenkiin jne. Samalla tavalla jos kysytään miehiltä, niin 100 prosenttia miehistä on kokenut parisuhdeväkivaltaa.Heh. Ja mitenhän nuo pelot on tutkittu? Armeijan tuvassa kyselytutkimuksella kun miehet nauravat partaansa vastatessaan noihin.
väitä nyt vielä että naiset ne raiskaavat miehet tai toiset naiset. Ja että miehiä syyllistetään vain turhaan kun naiset oiekasti tekevät raiskauksetkin.