---
eli olen uusi A kortin omistaja ja pyörä hakusessa. En oikein tiedä mitä haluaisin ja tämän avauksen tarkoitus onkin lähinnä ihastella ja etsiä sitä omaa ihastusta
Oletkos ajanut kuinka paljon? En liene ainoa varoittelija - mutta älä aloita liian suuresta pyörästä. Ihan siks, että ne oikeasti on tappokoneita,ei salli virheitä juurikaan. Hieman vähemmän tehoja on kivempi ajaakin kunnes tulee tuntumaa. Sitten voi ostaa isomman.aloittaja ihastui <3
honda CBR 1100 XX Super Blackbird
Näinpä. Tuo 1100 kuulostaa ihan liian suurelta, vallankin vielä naisen (?) alle, oletettavasti pienikokoisempi kuin miehet ja varmasti myös hentoisempi/ei niin voimakas.Mulla on keskikokinen matkaenduron tyyppinen pyörä. Ensimmäiseksi pyöräksi aapeelle suosittelisin 500...750cc peruspyörää tyyliin Honda Hornet, Yamaha Fazer, Kawasaki Z750 tai joku sellanen.
Näinpä. Itse olen 55kg ja 156cm pitkä, ja toi Hornet on just passeli. Olen joskus kokeillut ajaa isolla pyörällä ja se ei ole mun juttu. Tuo paino ja pyörän korkeus meinaa ihan älyttömän paljon. Ei siinä, tiukkaa hornetillakin tekee että saan kaksi jalkaa maahan - eli useimmiten käännän pyörän sivulta enkä päältä. Joten siinä kohtaa vallankin painolla on merkitys.Bläkkäri on kyllä hieno peli ja kyllä aloittelijakin sen kanssa pärjää mutta pitää pystyä hillitsemään itsensä ettei käy hassusti niinkuin "tuuli" yllä kertoo.
Bläkkäri on aika iso ja painava pyörä, minkäkoinen AP on?
Raakan näköinen peli, mikä tuo on?
Vaikka tällaisen
Siisti - ootko Bommittaja
Vaikka tällaisen
Buell Lightning. En tiedä kokoluokkaa kun äkkiä vain etsin edes yhden kuvan siitäRaakan näköinen peli, mikä tuo on?
Eikö ne kaikki pulut ole 1200cc?Buell Lightning. En tiedä kokoluokkaa kun äkkiä vain etsin edes yhden kuvan siitä
1200...Buell Lightning. En tiedä kokoluokkaa kun äkkiä vain etsin edes yhden kuvan siitä
On ysi satasiikin - mut ne on vissiin "tyttöjen vehkeitä"Eikö ne kaikki pulut ole 1200cc?