Lutkamarssi lauantaina -aiotteko osallistua?

Miksi te jauhatte tästä pukeutumisesta, kun sillä ei ole mitään vaikutusta tuletko raiskatuksi miten pukeudut, monilla muilla asioilla on ja siitä poliisi teille yrittää kertoa. Ja kun ihmiset ja poliisit kertovat itsetäänselvyyksiä te menette marssimaan stadiin perse paljaana, onneksi olkoon !
Jos yhtään lukisit tarkemmin niin huomaisit että olen puhunut enemmän yleisellä tasolla ja käyttänyt pukeutumista vain esimerkin vuoksi ja sitäkin juuri sen vuoksi kun edelleen tuntuu olevan ihmisiä, joiden mielestä raiskaus on joidenkin seikkojen vuoksi oikeutettua.

Nipaa
[QUOTE="Liila";24322915]Oletko mies vai nainen?

Tuollaiset ihmiset saisivat minun puolestani muuttaa kaikki vaikkapa Afganistaniin. Sieltä löytyy paljon hengenheimolaisia.[/QUOTE]

Minun mielestä jokaisen suomalaisen naisen ja varsinkin feministin pitäisi tehdä pakollinen vuoden loma Afganistaniin, niin loppuisi se ruikutus.

Minusta tuo marssin idea on kannatettava. En silti varmaan ole menossa, kun välttelen kaikenmaailman marsseja.

Maissa, joissa naisilla on eniten pukeutumissääntöjä, raiskauksia tapahtuu eniten ja naisilla on huonoin asema.

Ketju on todistanut, että naisille ei voi kertoa itsestäänselvyyksiä, heille tulee siitä paha mieli. Naiset rupeavat kiukuttelemaan.
Näin näyttää olevan. Valitettavasti "ai onko tämä sun mielestä mun vika vai" -tyyppinen riidanhaastoasenne on vieläkin naisilla hyvin yleinen. Hakemalla hakevat sitä syyllistämisenhajua ja loukkaantumisenaihetta jostakin, mistä hyvänsä.

Khimaira
Mene sinne Afganistaniin ja tule takaisin kertomaan miten siellä tasa-arvo toteutuu. Voi tuntua sinun ja muiden ns. siskojen ongelmat hyvin pieniltä.
tarkoittaako se että jos jossain toisessa maassa naisten kohtalo on huonompi, niin meidän pitää täällä olla vaan tyytyväisiä? Mistään epkohdasta ei saa valittaa eikä tasa- arvoisuuden puolesta saa " taistella" ?
Jos jossain maassa kivitetään ihmisiä, niin ollaan hiljaa vaan ja tyytyväisiä että täällä ei kivitetä..?

En ymmärtänyt nipaa:n pointtia :snotty:

Mene sinne Afganistaniin ja tule takaisin kertomaan miten siellä tasa-arvo toteutuu. Voi tuntua sinun ja muiden ns. siskojen ongelmat hyvin pieniltä.
Eli pointti on se, että kun muualla on huonommin niin meidän pitäisi olla tyytyväisiä, eikä yrittää muuttaa asioita parempaan suuntaan? Hyvä ja terve asenne.

Ja tosiaan tämä sai alkunsa siitä, kun se poliisisetä nimenomaan varoitteli liian "lutkamaisesta" pukeutumisesta. Varoitteli varmaan paljon muustakin, mutta turha on väittää, ettei tuohon pukeutumiseen oltaisi puututtu, eikä tämä poliisi ole yksittäistapaus. Emme saisi kritisoida vaatetukseen puuttumista kun poliisi ei puhunut vaatteista, mutta sitten se kuitenkin puhuikin vaatteista. Aivan sama mitä naisten oikeuksia täällä puolustamme, niin toisten on pakko vääntää ne jotenkin turhaksi, hysterisoinniksi ja typeryydeksi. Vaikka itse puhuisi faktojakin vastaan. Tämä kertoo paljon siitä asenteesta, siitä samasta asenteesta, jossa nainen "kerjäsi sitä" kun sillä oli minihame tai se kehtasi olla illalla ulkona kävelyllä.

Lunatic
tarkoittaako se että jos jossain toisessa maassa naisten kohtalo on huonompi, niin meidän pitää täällä olla vaan tyytyväisiä? Mistään epkohdasta ei saa valittaa eikä tasa- arvoisuuden puolesta saa " taistella" ?
Jos jossain maassa kivitetään ihmisiä, niin ollaan hiljaa vaan ja tyytyväisiä että täällä ei kivitetä..?

Joo. Ollaan vaan tyytyväisiä että meitä raiskataan ja huoritellaan Suomessa, meille maksetaan huonompaa palkkaa ja kähmitään edestä ja takaa, kunhan ei kivitetä niin menee ihan putkeen.

• Tykkää
Reactions: persvakoonasana
äiti 45 v
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24323111:
Luuletko, että nainen lakkaa olemasta feministi sen jälkeen kun on nähnyt jossain naisilla räikeän huonot olot? Et taida ajatella kovinkaan paljoa.
Minä taas nimenomaan olen jo pitkään odottanut suomalaisilta feministeiltä näkyvää ulostuloa niiden naisten olojen parantamisen puolesta, joita tänne on tuotu mm. kaavuissa taapertamaan. Mutta mitään ei ole tapahtunut, ei Suomessa eikä Ruotsissa. Nyt onneksi muutamat Euroopan maat ovat burkhaa kieltämässä.

Mutta milloin esimerkiksi aletaan seuraamaan tiettyjen kulttuurien mamutyttöjen ympärileikkauksia, kun kuitenkin tiedetään että tyttöjä lähetetään Suomesta kotimaihinsa (muka turvattomiin maihin) silvottavaksi!?

Feministiperkeleet voivat pitää turpansa kiinni, jos naisten todellinen hätä ei heitä kiinnosta! Kyllä sitä lutkamarssille uskalletaan Suomessa mennä, mutta miten feministit ja naisasialiike ajatteli auttaa Suomessa alistettua somalinaista? Muuten kuin hyysäämällä niiden patalaiskoja äijiä!?

Joo. Ollaan vaan tyytyväisiä että meitä raiskataan ja huoritellaan Suomessa, meille maksetaan huonompaa palkkaa ja kähmitään edestä ja takaa, kunhan ei kivitetä niin menee ihan putkeen.
Elääkö myytti pienemmästä naisen eurosta yhä? Senhän todettiin vähän aikaa sitten menevän jo toisin päin. Naisen euro oli jotain 1,09 euroa miehiin verrattuna. Mutta kas, vähänpä miehet siitä jaksavat kiukutella.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 45 v;24323174:
Minä taas nimenomaan olen jo pitkään odottanut suomalaisilta feministeiltä näkyvää ulostuloa niiden naisten olojen parantamisen puolesta, joita tänne on tuotu mm. kaavuissa taapertamaan. Mutta mitään ei ole tapahtunut, ei Suomessa eikä Ruotsissa. Nyt onneksi muutamat Euroopan maat ovat burkhaa kieltämässä.

Mutta milloin esimerkiksi aletaan seuraamaan tiettyjen kulttuurien mamutyttöjen ympärileikkauksia, kun kuitenkin tiedetään että tyttöjä lähetetään Suomesta kotimaihinsa (muka turvattomiin maihin) silvottavaksi!?

Feministiperkeleet voivat pitää turpansa kiinni, jos naisten todellinen hätä ei heitä kiinnosta! Kyllä sitä lutkamarssille uskalletaan Suomessa mennä, mutta miten feministit ja naisasialiike ajatteli auttaa Suomessa alistettua somalinaista? Muuten kuin hyysäämällä niiden patalaiskoja äijiä!?
Jossakin määrin samaa mieltä. Ympärileikkaukseen haluaisin sanoa, että on merkillistä kaksinaismoralismia, että tyttöjen ympärileikkausta kutsutaan yleensä tyttöjen silpomiseksi, mutta poikien sukuelinten ympärileikkausta ei kutsuta poikien silpomiseksi. Molemmat ovat pikkulasten silpomista, fyysistä pahoinpitelyä.

Muutenkin feministien väite tasa-arvon ajamisesta on tyhjää paskanjauhantaa niin kauan kuin eivät ala vaatia naisille pakollista asevelvollisuutta. Ja jos joku kuvittelee synnyttämisen vastaavan asevelvollisuutta, kaivaa sitten lakipykälän, johon on kirjattu pakollinen synnyttämisvelvollisuus ennen 28:tta ikävuotta. Tietääkseni sellaista ei ole, mutta onhan laki voinut muuttua sitten viime näkemän.

Viimeksi muokattu:
äiti 45 v

Ymmärrätkö sä mun pointtini? Siis sen että Suomessa naiset ja erityisesti feministit ovat LIIAN TYYTYVÄISIÄ!?

Miksi helvetissä ne eivät TAISTELE! Lutkamarssi ei ole mitään taistelua!!

Yhteistyössä