Lutkamarssi lauantaina -aiotteko osallistua?

[QUOTE="Liila";24319392]Nykyään naisia syyllistetään liian niukan pukeutumisen takia. Usein vihjataan, että on uhrin oma syy, jos on joutunut raiskatuksi. Minä ainakin haluan lähteä sen takia mukaan, että vastustan tätä nykysuuntausta, joka vie kaikkia naisia kohti burkhaa.[/QUOTE]

sama täällä. :D

Nipaa
En tiennyt.

Eli millaiseen marssiin voisit osallistua? Marssitaan miesuhrien puolesta? Vai uhrien syyllistämistä vastaan? Jos haluat marssia uhrien syyllistämistä vastaan niin Lutkamarssi on oikea paikka!
Menkää te marssimaan, minä jätän väliin. Miehen rooliin ei kuulu väkivalta eikä myöskään itseensä kohdistuvan väkivallan sietäminen, tämän puolesta voisin marssia.

Nipaa
Tolkuttomalla viinankäytöllä on yhteys kaikkiin muihinkin rikoksiin: humalassa sekä tehdään helpommin rikoksia että joudutaan helpommin rikoksen uhriksi. Itse olen samaa mieltä siitä, että jokaisen tulisi pitää itsestään siten huolta, ettei liiku tolkuttomassa kunnossa yksin epämääräisillä kujilla tms., mutta humalakaan ei missään nimessä oikeuta raiskaamaan! Ja sitä paitsi, iso osa raiskauksista tapahtuu ihan kotioloissa tai tutuissa porukoissa.
Kirjoitin tästä aikaisemmassa kommentissa, viina on syypää melkein kaikkeen tässä maassa.

noup
Siis mihin et usko? Fyysiseen koskemattomuuteen vai? Saako sinut tulla raiskaamaan? Ja sen jälkeen syyllistää sanotaanko vaikkapa sukupuolen tai pukeutumisen vuoksi?
Provoaminen aiheuttaa provosoitumista, se on fakta, ja sitä ei estetä millään marsseilla!!!
Järjenkäyttö on sallittu kaikissa tilanteissa! Jokainen pystyy vaikuttamaan myös tilanteisiin aika paljonkin. Tottakai sillä on merkitystä kuinka sä pukeudut, ja mihin tilaan sä itses juot, missä sä liikut, miten sä toimit tilanteissa jne. Tyhmää edes väittää muuta!

Maailma on hulluja täynnä ja sen marssimisen sijaan vois opettaa tervettä maalaisjärkeä kaikille!

Provoaminen aiheuttaa provosoitumista, se on fakta, ja sitä ei estetä millään marsseilla!!!
Järjenkäyttö on sallittu kaikissa tilanteissa! Jokainen pystyy vaikuttamaan myös tilanteisiin aika paljonkin. Tottakai sillä on merkitystä kuinka sä pukeudut, ja mihin tilaan sä itses juot, missä sä liikut, miten sä toimit tilanteissa jne. Tyhmää edes väittää muuta!

Maailma on hulluja täynnä ja sen marssimisen sijaan vois opettaa tervettä maalaisjärkeä kaikille!
Järjenkäyttö on sallittua, mutta sen verran täytyy ihmisen hillitä itseään, ettei kajoa ihmiseen vain siksi, että tämä käyttää lyhyttä hametta. Jumankauta, se raiskaajahan siinä on se, kenen pitää vaikuttaa tilanteeseen! Ei ne kaikki raiskaajat todellakaan mitään syyntakeettomia ole, vaan suurin osa on kuule ihan tavallisia perheenisiä tai muita miehiä. argh!

noup
Järjenkäyttö on sallittua, mutta sen verran täytyy ihmisen hillitä itseään, ettei kajoa ihmiseen vain siksi, että tämä käyttää lyhyttä hametta. Jumankauta, se raiskaajahan siinä on se, kenen pitää vaikuttaa tilanteeseen! Ei ne kaikki raiskaajat todellakaan mitään syyntakeettomia ole, vaan suurin osa on kuule ihan tavallisia perheenisiä tai muita miehiä. argh!
Raiskaaja tekee tietysti väärin, mutta mua ärsyttää että mitään vastuuta ei ole sillä toisella!!!

Raiskaaja tekee tietysti väärin, mutta mua ärsyttää että mitään vastuuta ei ole sillä toisella!!!
Jokaisella on vastuu huolehtia itsestään, tottakai. Mutta eihän se, että ihminen edustaa jotain tiettyä ryhmää, pistää minihameen päälle tai on kännissä siltikään oikeuta raiskaamista. Syy raiskaukseen on etsittävä muualta kuin uhrin käytöksestä.

Nipaa
Kuten jo todettu useissa tutkimuksissa, pukeutumisella ei ole mitään merkitystä joutuuko raiskautuksi, mutta omalla toiminnalla paljonkin, varsinkin Suomessa tolkuttomalla viinankäytöllä.

äiti 45 v
No en todellakaan osallistu, enempää kuin mihinkään homppelimarsseillekaan.

Mutta 6.9.11 osallistun kyllä pakkoruotsin vastaiseen marssiin!

http://richardjarnefelt.puheenvuoro.uusisuomi.fi/77589-kutsu-pakkoruotsin-vastaiseen-tapahtumaan-pyydan-levittamaan

noup
Kuten jo todettu useissa tutkimuksissa, pukeutumisella ei ole mitään merkitystä joutuuko raiskautuksi, mutta omalla toiminnalla paljonkin, varsinkin Suomessa tolkuttomalla viinankäytöllä.
Joo toikin..juodaan ekaks tolkuttomaan tilaan itsensä -lähdetään tuntemattoman matkaan kun ei tiedetä mistään mitään - ja jälkeenpäin ihmetellään että hups, kuinka tulin esim. raiskatuksi... Kaatoko se raiskaaja sitä viinaa toisen kurkkuun vai kuka?

Niin, vastasinkin tuossa noupille, joka puhui provoamisesta ja pukeutumisesta mm. Toisekseen, liian usein mediassa ja ihan viranomaistahoillakin syyllistetään uhria esim. liian paljastavasta pukeutumisesta. Entäpä jotkut muslimikulttuurit sitten; jos nainen ei ole säädyllisesti peitetty, niin hänelle saa tehdä mitä vaan. Onko oikein?

Joo toikin..juodaan ekaks tolkuttomaan tilaan itsensä -lähdetään tuntemattoman matkaan kun ei tiedetä mistään mitään - ja jälkeenpäin ihmetellään että hups, kuinka tulin esim. raiskatuksi... Kaatoko se raiskaaja sitä viinaa toisen kurkkuun vai kuka?
Just joo. Eli sun mielestäkö saa raiskata, jos toinen on pöllyssä? Mitenkäs on sitten pahoinpitelyn tai tappamisen suhteen?

"hmm"
Se raiskaaja taitaa harrastaa väkisin seksiä sen känniääliön kanssa.

Mutta hei, jos mä pöllin jonkun kännissä olevan lompakon, olenko varas?

[QUOTE="hmm";24320131]Se raiskaaja taitaa harrastaa väkisin seksiä sen känniääliön kanssa.

Mutta hei, jos mä pöllin jonkun kännissä olevan lompakon, olenko varas?[/QUOTE]

Ei kun hei tottakai se on sen känniääliön vika. Mitäs joi ittensä humalaan -sietääkin tulla ryöstetyksi. Näinhän nämä jotkut ihmiset tuntuvat, ikävä kyllä, kännisille tapahtuneista raiskauksista ajattelevan.

Nipaa
Niin, vastasinkin tuossa noupille, joka puhui provoamisesta ja pukeutumisesta mm. Toisekseen, liian usein mediassa ja ihan viranomaistahoillakin syyllistetään uhria esim. liian paljastavasta pukeutumisesta. Entäpä jotkut muslimikulttuurit sitten; jos nainen ei ole säädyllisesti peitetty, niin hänelle saa tehdä mitä vaan. Onko oikein?
Joissakin kulttuureissa taitaa tuo tasa-arvo olla pikkuisen huonossa hapessa. Satuitko katsomaan muuten A-studion missä oli Rikoskomissario Ritva Elomaa, tuli ihan mielenkiintoista faktaa siitä kuka näitä raiskauksia tekee Helsingissä. Laitan linkin jos kiinnostaa, minä ainakin hämmästyin.

‪A-studio - 13.7.2011 - Ritva Elomaa puhuu seksirikollisuudesta‬‏ - YouTube

Joissakin kulttuureissa taitaa tuo tasa-arvo olla pikkuisen huonossa hapessa. Satuitko katsomaan muuten A-studion missä oli Rikoskomissario Ritva Elomaa, tuli ihan mielenkiintoista faktaa siitä kuka näitä raiskauksia tekee Helsingissä. Laitan linkin jos kiinnostaa, minä ainakin hämmästyin.

En katsonut, enkä voi nyt katsoa tuota linkkiä. Katson huomenna. Viitsitkö kertoa lyhykäisyydessään, mitä sisälsi. Sen tiedän, että ulkomaalaistaustaisten tekemät rikokset yleensä ovat kasvaneet suhteessa kantaväestön tekemiin.

äiti 45 v

Ei yllätä minua ollenkaan, olen noista raiskaustilastoista ollut kyllä tietoinen.

Ja sama meno on muuallakin monikulttuurisessa Euroopassa.

‪All rapes in Oslo in the last 5 years were by Muslims‬‏ - YouTube

Eikä yllätä muuten sekään tieto, että tuon laittamasi linkin ajankohtaisohjelma on poistettu YLE Areenasta :D
Sehän nyt, jos mikä, on VIHAPUHETTA kun kerrotaan totuus muslimimiesten raiskausinnosta.

Yhteistyössä