J
"jepulis"
Vieras
autoksi. Koska se on turvallisin kulkuneuvo kolaritestien perusteella. En nyt tiedä, mitä mieltä olla asiasta. Eikö tuo ole jo hieman liioittelua?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
me ostettiin tähään maasturi, kestää kolista, painoa o nreilut 2000kg ja koneena V8![]()
Mikä maasturi?![]()
Tilastojen mukaan useimmin kolariin joutuu katumaasturilla.
me ostettiin tähään maasturi, kestää kolista, painoa o nreilut 2000kg ja koneena V8![]()
Eikä varmaan kuluta juuri mitään?![]()
Tuskin se liioittelua on. Sen lisäksi tosin saattaa olla niin, että miehesi statukseen sopii paremmin maasturilla ajava vaimo?
Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;24319918:Eiole tulossa katumaasturi (sellainen löytyy jo) vaan "ihan oikea" maasturi.
Sellaisista miehistä mulle tulee aina mieleen, että ne eivät taida kauheasti luottaa vaimonsa ajotaitoon...
Huolen turvallisuudesta ymmärtää varmaan jokainen vanhempi, mutta musta on silti kyseenalaista hankkia liikenteessä etulyöntiasema massalla. Entäs jos itse mokaa, ajaa kolarin ja tappaa toisen perheen vain siksi, että oma auto on massiivisempi? Tai vastapuolella jää lapsi täysorvoksi, kun päälle tuli maasturi, vaikka perusfarkulla olisi säästynyt henkiä... Kannattaa hetki miettiä tätäkin puolta.
Mikä maasturi on siis kysesssä? Yhdysvalloissa kumpiakin kutsutaan SUV-nimellä ja ihan yhtä huonosti pärjäävät turvallisuustilastoissa. Lisäksi siellä on selvästi havaittavissa se että mitä isompi auto niin sitä todennäköisemmin tämän ison auton kuljettaja kuolee auto-onnettomuudessa.
Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;24320059:No joo, mulla on ollut ajokortti 12 vuotta. Takana aktiivista ajoa sama aika ja kolareita nolla. Kyllä se maasturi on hankinnassa siksi, että mies ei luota muiden tiellä liikkujien ajotaitoon, vaikka minun ajotaitooni luottaakin. Sutähän se hokee, että ei voi olla varma, kuka törppö jonain päivänä ajaa päälle! En muuten hetkeäkään usko edes sitä, että farmari säästäisi toisen kolarin osapuolen hengen! Onhan Volvo V70:n massakin jo 1700 kg...
Minusta tämä ajotaitokysymys ja statuskysymys taas eivät mitenkään liity toisiinsa. Tai jos liittyvät, niin ihan päin vastoin.Sellaisista miehistä mulle tulee aina mieleen, että ne eivät taida kauheasti luottaa vaimonsa ajotaitoon...
nätilä ajolla valtatiellä 12-14 mettässä neliveolla 20...![]()
Oon ihan satavarma että metässä ei riitä 20 litraa sadalle olipa päällä sitten 2 taikka 4 veto.
olevan mutta riittää...