Pitääkö p*skalla istuessa olla aina lukemista mukana?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"shihtzu"
ei minullakaan siellä yleensä mene kuin minuutti tai kaksi, mutta silloin jos ei tahdo irrota, niin pitää siinä olla jotain luettavaa ja toisekseen siinä minuutissakin ehtii hyvin lukea jonkun purkin etiketin :)
 
Siis mä en ymmärrä että mitä siellä niin kuin tehdään se koko aika? Lukemisen lisäksi? Siis synnytättekö te koko ajan sitä p**skaa samalla kuin luette?(kuinka kauan siinä kestää?) Vai paskannatte ensin, ja jatkatte sitten vaan istuskelemalla siinä ja lukemalla? Siis jos mä istuisin vessassa lukemassa, niin.. mun pitäisi sitten vaan istua siinä sontimisen jälkeen, koska se tulee ulos ehkä kolmessakymmenessä sekunnissa.
No mä olen kieltämättä tätä samaa ihmetellyt, itselläkin normaalisti se on hyvin nopea toimitus :D Jos on maha sekaisin, niin sitten mulla kyllä saattaa mennä aikaa toimituksessa, mutta en mä kyllä siinä pysty mihinkään lukemiseen keskittymään. Etikettejä saatan kyllä vilkuilla :D

Onpas taas aihe kyllä, enpä olisi uskonut tällaista kertovani keskustelupalstalla :LOL:
 
"koppis"
Syökää terveellistä ruokaa, paljon kuitua, niin ei tarvi sitä vessaa miksikään kirjastoksi muuttaa. Itse luen mieluummin muualla kuin veskissä, tietokonehommista puhumattakaan... kaikkea kanssa.
 
Öh. Ei. Meän perheessä ipana on ainoa joka lukkee kuvakirjaa ko kökkii potalla. Mut oonpa kyllä käyny taloudessa vierailulla jossa oli vessassa lehtikori. :rolleyes:


Muoks. Sillonki katoin eka että onkohan täälä vessapaperia ollenkaan, mutko oli, niin kaippa ne lehet oli lukemista varten.
 
[QUOTE="shihtzu";24319708]ei minullakaan siellä yleensä mene kuin minuutti tai kaksi, mutta silloin jos ei tahdo irrota, niin pitää siinä olla jotain luettavaa ja toisekseen siinä minuutissakin ehtii hyvin lukea jonkun purkin etiketin :)[/QUOTE]

Näinpä. Mainoslehtiset monesti heitän vessaan myös niin voi nopealla kakalla vähän kuitenkin vilkuilla.
 
"ihmettelijä"
Siis mä en ymmärrä että mitä siellä niin kuin tehdään se koko aika? Lukemisen lisäksi? Siis synnytättekö te koko ajan sitä p**skaa samalla kuin luette?(kuinka kauan siinä kestää?) Vai paskannatte ensin, ja jatkatte sitten vaan istuskelemalla siinä ja lukemalla? Siis jos mä istuisin vessassa lukemassa, niin.. mun pitäisi sitten vaan istua siinä sontimisen jälkeen, koska se tulee ulos ehkä kolmessakymmenessä sekunnissa.
Veit sanat suustani! Siis olen ihmetellyt ihan samaa että kuinka toi homma niinku toimii???? Ällöttävä tapa muutenkin.
 
Lunatic
[QUOTE="ihmettelijä";24319935]Veit sanat suustani! Siis olen ihmetellyt ihan samaa että kuinka toi homma niinku toimii???? Ällöttävä tapa muutenkin.[/QUOTE]

Paskantamisestakin voi nauttia, antaa pökäleiden tulla omaa tahtia lukemisen kera.
 
  • Tykkää
Reactions: persvakoonasana
Öh. Ei. Meän perheessä ipana on ainoa joka lukkee kuvakirjaa ko kökkii potalla. Mut oonpa kyllä käyny taloudessa vierailulla jossa oli vessassa lehtikori. :rolleyes:


Muoks. Sillonki katoin eka että onkohan täälä vessapaperia ollenkaan, mutko oli, niin kaippa ne lehet oli lukemista varten.
Mä taas olen ollut äärimmäisen harvoissa talouksissa joissa EI olisi mitään luettavaa vessassa. Yhdellä kaverilla on sudokuja. :D
 

Yhteistyössä