Mä muistan vieläkin kuinka mua vedätettiin Polarn o Pyret kaupassa viime syksynä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Et käy enää siellä kaupassa, niin yksinkertaista se on. Kauppaa pystyy tekemään rehellisestikin ja jotkut myyjät haluavat kaupalle pitkäikäisiä asiakkaita.

[QUOTE="siis";24305864]Asiasta on VUOSI! Oliko takki, hyvä, sopiva, mieluinen? Koita nyt päästä yli asiasta.[/QUOTE]

Takkia ei käytetty. Lapsen mielestä se puristi rinnasta. Eli se on käyttämätön ja laputkin vielä kiinni.

[QUOTE="aloittaja";24305863]Ai elokuun helteillä on tarvetta toppatakille? Just joo. Ja lopputalvesta lapseni käytti jo koko 110 cm kokoa. Että sikäli oikea tarve ois ollu silloin marraskuussa toppatakille, olisin voinu silloin ostaa koon 110. Siksi kysyinkin vilpittömästi, että onko näitä lisää tulossa, että tarve ois myöhemmin.[/QUOTE]

Olisit mennyt sitten ostamaan takin vasta marraskuussa. Jos ei olisi ollut kokoja niin olisit ostanut toisen.

:D :D
salli mun nauraa...

olet ostanut lapsellesi väärän kokoisen takin, ja nyt sua harmittaa!
olisit kysynyt myyjältä kokoapua, hän olisi varmaan osannut kertoa, että po.pin vaatteista kannattaa ottaa reilu koko. ja jos 110 takki PURISTAA rinnasta, niin koon tarvii olla tosi pieni :D en usko, että 110 puristaisi mun 130senttistä lastakaan :D

[QUOTE="aloittaja";24305793]Kyse ei ole siitä, että olisin kysynyt, että jääkö takkia kokoa 104 cm aleen. Eihän myyjä voi sitä tietää! Eikä marraskuussa ole todellakaan mitkään toppavaatteiden alet vielä. Nehän alkaa just ennen joulua tai joulun jälkeen.

Kun lapseni on nopeasti venähtävää sorttia, niin pohdin kahden eri takkikoon välillä ja sit ajattelin, että jospa ostan takin vasta silloin kun sitä tarvitaan eli marraskuussa niin tulee ostettua suoraan oikea koko, kun tiedän tarkkuudella lapsen pituuden silloin.

Niin mun mielestä on törkeää valehdella, että juu, tässä esillä on kaikki nämä turkoosit toppatakit ja lisää ei ole tulossa.

Kun niitä tuli sinne varmaan todellisuudessa satoja kappaleita. Ja jäi vielä aleenkin (mutta se ei ole pointti tässä).[/QUOTE]

Nyt helle on aiheuttanut sulle jotain ajatuskatkoksia.
Täällä haukut myyjää, kun totuus on että pitäisi olla itsellesi vihainen:
USKOIT ETTÄ ELOKUUSSA ON YKSI AINOA TAKKI JÄLJELLÄ (sitä kokoa),OLETKO
HIEMAN YKSINKERTAINEN????? Kai siellä varastossa tosiaan on ollut lisää, talvea vartenhan niitä myydään!!!, ei se popkaan niin ylijumalallinen ole että toppatakit myytäisi loppuun elokuussa, voi jessus sentään!!!!!

Mä taidan palata palstalle vasta kun vaatefriikeillä on toppavaatteet hankittuna.
Käsittämätöntä, talvesta ei vielä tietoakaan ja jos jonkinlaista pahaa mieltä ja vertailua toppavaatteista.

[QUOTE="vieras";24305885]:D :D
salli mun nauraa...

olet ostanut lapsellesi väärän kokoisen takin, ja nyt sua harmittaa!
[/QUOTE]

Tajuatko, että kyse ei ole siitä!! Ostin toisen merkkisen haalarin kokoa 104, jota lapsi käytti. Kyse ei ole siitä, että mua harmittais ku takki puristaa marraskuussa. Vaan mua ärsyttää tuollainen valehtelu. Että rekissä esillä olevat takit ovat ainoat kappaleet eikä lisää tule. Joo, olen sinisilmäinen ja uskoin myyjää. Koska omiin tapoihini ei kuulu valehtelu.

Minä luulen, että olisin tullut mieluummin valehdelluksi siihen tapaan, että myyjä olisi sanonut ettei tiedä minkä verran takkeja tulee olemaan myöhemmin. Oikeastaan sekään ei olisi valhe, olisihan kauppaan voinut sillä siunaamalla saapua lauma äitejä tahtomaan just nyt takin lapselleen. Olen ollut jonkun verran työssä myyjänä eikä minusta ole oikein sanoa, että tämä on viimeinen tuote, jos tietää ettei se ole. Ehkä tästä johtuu, etten ole enää alalla.

[QUOTE="aloittaja";24305931]Tajuatko, että kyse ei ole siitä!! Ostin toisen merkkisen haalarin kokoa 104, jota lapsi käytti. Kyse ei ole siitä, että mua harmittais ku takki puristaa marraskuussa. Vaan mua ärsyttää tuollainen valehtelu. Että rekissä esillä olevat takit ovat ainoat kappaleet eikä lisää tule. Joo, olen sinisilmäinen ja uskoin myyjää. Koska omiin tapoihini ei kuulu valehtelu.[/QUOTE]

Sinä et voi tietää valehteliko myyjä. Onhan siellä voinut olla myyjänä kesäsijainen joka ei ole todellakaan tiennyt ja hänelle vaan sanottu, että pitää myydä, myydä ja myydä...

[QUOTE="aloittaja";24305863]Ai elokuun helteillä on tarvetta toppatakille? Just joo. Ja lopputalvesta lapseni käytti jo koko 110 cm kokoa. Että sikäli oikea tarve ois ollu silloin marraskuussa toppatakille, olisin voinu silloin ostaa koon 110. Siksi kysyinkin vilpittömästi, että onko näitä lisää tulossa, että tarve ois myöhemmin.[/QUOTE]

Ei helvetti! Mikset ostanut 110 takkia prkle!? Turhaan täällä jankkaat että se oli myyjän syy, kai sä nyt itte tiedät että lapset kasvaa ja talvi on pitkä??????????

[QUOTE="aloittaja";24305946]Eli myönnät, että on yleistä valehdella tuotteen olevan vika kappale, vaikka on varma tieto, että näin ei ole?[/QUOTE]

Mistä ihmeestä sä tiedät, että se oli elokuussa VARMA TIETO että takkeja tulee lisää?

[QUOTE="aloittaja";24305946]Eli myönnät, että on yleistä valehdella tuotteen olevan vika kappale, vaikka on varma tieto, että näin ei ole?[/QUOTE]

En mielestäni sanonut sellaista, sanoin ettei minusta ole oikein tehdä niin enkä mielelläni tekisi itse niin. Ei kyllä tarvinutkaan niiden tuotteiden suhteen, joita myin. Viittasin tuolla, että ehkä siksi en ole alalla, siihen että minua hämmästytti miten monen mielestä asiakkaanakin on ok se, että kaupassa sanotaan toisin kuin tiedetään olevan.

[quote="vieras";24305952]ei helvetti! Mikset ostanut 110 takkia prkle!? Turhaan täällä jankkaat että se oli myyjän syy, kai sä nyt itte tiedät että lapset kasvaa ja talvi on pitkä??????????[/quote]

no ei helvetti. Kyse ei ole siitä, että takki oli liian pieni marraskuussa vaan kyse on siitä, että myyjä valehteli. Valehteli päin naamaa, että rekissä olevat takit ovat ainoita ja lisää ei tule. Mikä vittu on niin vaikea ymmärtää tässä mun pointissa?!?!?!?!?!?

[QUOTE="aloittaja";24305967]no ei helvetti. Kyse ei ole siitä, että takki oli liian pieni marraskuussa vaan kyse on siitä, että myyjä valehteli. Valehteli päin naamaa, että rekissä olevat takit ovat ainoita ja lisää ei tule. Mikä vittu on niin vaikea ymmärtää tässä mun pointissa?!?!?!?!?!?[/QUOTE]

Veitkö sä sen jälkeenpäin valheenpaljastuskoneeseen, kun noin varmasti tiedät että valehteli?

[QUOTE="aloittaja";24305967]no ei helvetti. Kyse ei ole siitä, että takki oli liian pieni marraskuussa vaan kyse on siitä, että myyjä valehteli. Valehteli päin naamaa, että rekissä olevat takit ovat ainoita ja lisää ei tule. Mikä vittu on niin vaikea ymmärtää tässä mun pointissa?!?!?!?!?!?[/QUOTE]

Oletkohan sinä nyt vähän liian kuumissasi tästä vuoden takaisesta asiasta, kun et edes huomaa, jos joku on kanssasi samaa mieltä?

MITEN VOIT OLLA VARMA ETTÄ VALEHTELI???? piti oikein huutaa kun et vastaa!!!