"heh"
Noitahan on kaupat pullollaan etenkin joulun aikaan ei muuta kuin miehelle vinkkiä ett' kaipaatte muumitaloaSellasta muovinen leikkimuumitalo mikä avaantui keskeltä, se ois ollu ihqu.
Noitahan on kaupat pullollaan etenkin joulun aikaan ei muuta kuin miehelle vinkkiä ett' kaipaatte muumitaloaSellasta muovinen leikkimuumitalo mikä avaantui keskeltä, se ois ollu ihqu.
anna, arvaan, sä sit aikuisena kasvatit pitkän tukan?Minä en saanut barbia, sisko kyllä sai. Mun lelut olivat enemmän poikien leluja vaikka olisin kyllä tahtonut jotain tyttömäisempää. Pikkusiskolla oli aina pitkä selkään ulottuva tukka, minulla aivan lyhyeksi nyrhitty ruma tukka, äidin selitys kuului että kun mulla on niin ohut tukka ja itseasiassa se oli ihan yhtä paksu kuin siskolla. En vieläkään ymmärrä miksen saanut kasvattaa pitkää tukkaa.
Mäkään en ikinä saanut vesipyssyä, oon edelleen katkera!!! Äiti ain tokas jotenki et no sehän on poikien lelu.......Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;24284520:vesipyssyä
Eikä oo! Mun kaalimaan kakaran virallinen nimi (siinä lapussa) on Kylli Kaarina. Hei please....Nyt kun tarkemmin miettii, niin ne Kaalimaan kakarat on ihan hirveitä.
Sama täällä! Joka ikinen joulu oli toiveena, mutta en saanut koska se ei äidin mielestä ollut tyttöjen lelu ja en olisi kuulemma kuitenkaan siitä tykännyt :/ !!Autorataa