Doctor Who on ihan loistava! Sitä oon nyt seurannu ja 3 -kaudessa oon menossa.Jooh, Sylar <3
DS9 kyllä voittaa muut Trekit. B5 pitäisi nyt ottaa katseluun, ei vaan ole ehtinyt kun on näitä kesäsarjoja niin paljon ja aikaa niin vähän. En ole siis missään välissä katsonut B5:sta kokonaisuudessaan, hajajaksoja ja elokuvia vaan. Primevalin uudet kaudet on jonossa jo Eurekaa tulee seurattua silmät ruudussa kiinni. Se alkoi harmittomana scifikomediana, mutta sitten se vaan jossain välissä imaisi ja uusi kausi on ollut ihan loistava. Samalla tavalla toimii myös Doctor Who, vähä liian hassu ehkä alkuun, mutta kyllä se siitä lähtee.
Katoin tänään ekaa kertaa tuon sivuston kautta, ja järkky mitää kuraa ne tekstitykset oli, ei lainkaan oltu panostettu, täynnä virheitä jne.
Mä lataan aina tekstit erikseen ja aina englanniks ja lisään ladattuun tiedostoon. Helpottaa sekin ja ei tule tyhmiä käännöksiä. Eikä tartte kuunnella niin tarkkaanOlen tästä täysin samaa mieltä. Itse jätän tekstin noteeraamatta ja kuuntelen. Löytyy kyllä netistä hakemalla ilman tekstityksiä.
Stargate Atlantis oli hyvä. Ja ihan parasta siinä oli McKay! Monet hyvät naurut sain niistä sen repliikeistä.Mä taasen en ole oikein päässy Capricaan sisälle, pitäis yrittää katsoa uudelleen. Eniten tykkäsin Stargate Atlantiksesta, harmi vaan kun se loppui jotenkin kesken. Sitä uusinta Stargate Universalia on tullut katottua vasta muutama jakso, mutta ihan mielenkiintoinen tuntuu olevan.
Itse kyllä käytän tekstejä kaikessa mitä katson. Ei tarvitse huudattaa sitten isolla. Aika vaikea on saada kaikenmaailman kuiskauksista selvää varsinkin jos päivällä penskat pelmuaa ja illalla pitää olla hissukseen. Ärsyttää jos missaa jotain. Enkku on kyllä ihan hanskassa ja yleensä käytänkin englanninkielistä tekstitystä.Mihin sitä tekstitystä tarvii?
McKay oli ihan mahtava!Stargate Atlantis oli hyvä. Ja ihan parasta siinä oli McKay! Monet hyvät naurut sain niistä sen repliikeistä.
Mulla on huono kuullunymmärrys joten helpottaa katsomista Ja ymmärrän muutenkin paremmin englantia jos näen saman sekä kirjoitettuna että puheena.Mihin sitä tekstitystä tarvii?
Mä tykkäsin Twilightista kirjana, leffat tyypillisesti tahraa hyvät kirjat. Mulla on Sookie Stackhouse kirjat mutta en oo vielä lukenut niitä, True Blood on kyll tosi hyvä sarja!Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;24285260:mie taas en ymmärrä twilightiä. Eetu on ihan perhanan ruma & monet kohtaukset ovat täysin älyttömiä, kuten se puuhun hyppiminen Bella selässä. olin lopettaa aikoinaan koko kirjasarjan lukemisen ensimmäiseen osaan, mutta toinen oli jo vähän parempi. true blood iskee taas niin kirjoina kuin sarjanakin
mie yritän kerätä kaikki Buffy & Angel dvd-boksit siinä oli kyllä kaksi loistavaa sarjaa.Buffya tuli kyl katottua nuorena, tykkäsin sillon siitä kovasti, mitenköhän olis jos katsois nyt... Mut True Blood on kyl tähän mennessä paras vampyyrisarja ja Veren vangit paras vampyyrileffa. Tota Torchwoodia vois kyl kans kokeilla.
jotkut ei ymmärrä hyvän päälleNyt kattoin nelosjaksonkin. Enkä mä vieläkään vakuuttunut. Järetöntä huumesekoilua ja siitä jaksosta jäi päälimmäisenä mieleen koko jakson kestänyt stondis sillä Sookein veljellä. Ei ihan totta voi olla näin kuolettavan typerää ohjelmaa edes keksitty.
Ja se miten ne puhuu...mä tulen hulluksi! Onko pakko veeennnnyyttää niitä sanoja. Jaksoon mahtuis puolet enemmän sanoja jos ne puhis normaalisti.
Eikä iskenyt Erkkikään. Jotta kyllä mä nyt lopetan tän tähän...ei ollut mun juttu.