Jos sinulla olisi tälläiset rinnat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kauan kärsinyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin, sulle. Ja ehkä jollekin teinille jossain jos sattuu ikinä näkemään.

Elämä on sitä, että ihminen muuttuu.

Ikävä asenne vähätellä toisen fiilistä asiassa, jonka voi halutessaan korjata.
Ei kai kyse ole siitä, ettei ihminen ymmärrä että asiat muuttuu mutta ei kaikkea ole pakko ottaa vastaan sellaisena kuin se tulee. Asioille voi ja saa tehdä jotain jos itse haluaa.

Ei kai kyse ole siitä, ettei ihminen ymmärrä että asiat muuttuu mutta ei kaikkea ole pakko ottaa vastaan sellaisena kuin se tulee. Asioille voi ja saa tehdä jotain jos itse haluaa.

Jos "korjaaminen" lähtee terveeltä pohjalta. Ja ikuisen nuoruuden tavoittelu keinolla millä hyvänsä ei sellaista ole.

Korjaamista olisi ensinnä asenteissa ja ympäristössä.

Joo, SAA, ei ole pakko. Sun kommentit noiden rintojen ulkonäöstä lähentelee jo sitä korjaukseen pakottamista. Anteeksi vaan.

Se on ihan oikeasti ongelma vain naiselle itselle. Jos naisen miehelle, niin sitten se on sen miehen oma henkilökohtainen juttu.

Minusta olisi hyvä jokaisen muistaa, että vartalo muuttuu ja aina sille ei mitään voi. Toki jos ei halua hyväksyä sitä ja kokee, ettei voi olla vaikka muuttuneiden rintojensa kanssa niin sitten tekee asialle sen, mitä haluaa tehdä. Mutta ei ole pakko, ei todellakaan ole pakko näyttää terhakkatissiseltä teiniltä, jos on synnyttänyt ja imettänyt lapsensa, tai vain geeneissään saanut sellaiset rinnat kuin on saanut.

En vähättele kenenkään fiilistä, vaan sanon tosiasian: me muutumme kaikki. Onneksi, tai pahaksi onneksi, kauneusihanteetkin muuttuu. Itse en lähde siihen rumbaan mukaan kirveelläkään. Karvani voin ajella, rinnat piilottaa hyviin liiveihin ym., kampaajalla käyn ja pidän huolen kehostani liikkumalla ja syömällä hyvin. Harmi, että monelle tämä on kuitenkin enemmän itsetuntokysymys joka sitten heijastuu yhteen kohtaan vartalossa, ja keskittyy voimalla vain siihen.

Kuitenkin niin moni menee rannoilla ja uimahalleissa, kylpylöissä ja kavereidensa luona saunassa rinnat ylpeästi kohti lattiaa, eikä siitä välitä tuon taivaallista, kun on ihanampaa nauttia vaikka höyrysaunasta kylpylässä tai ystävien seurasta mökkisaunan lauteilla.

Jos "korjaaminen" lähtee terveeltä pohjalta. Ja ikuisen nuoruuden tavoittelu keinolla millä hyvänsä ei sellaista ole.

Korjaamista olisi ensinnä asenteissa ja ympäristössä.

Olen samaa mieltä.

Ei tässä ollutkaan kyse ymmärtääkseni kyse mistään friikistä vaan nuoresta ihmisestä, joka halusi korjailla hiukan tissejään.
Ikuisesta nuoruudesta tuskin oli kyse.

Mun isoäiti värjäsi tukkaansa kuolemaan asti ( 93v ) enkä koskaan ajatellut että tavoitteli ikuista nuoruutta. Hän tykkäs olla vaan hyvännäköinen.

Nimenomaan, toki ikä muuttaa ihmistä, mutta itsekö nämä taivastelijat hyväksyvät kaikki muutokset, mitenkäs hampaiden oikomishoito, tukan harmaantuminen, kilojen kertyminen? Eikös niidenkin hoitaminen ole muutosten korjaamista? Tyhmää jeesustelua ja silikonia laitetaan monessakin muodossa ihmisen elimistöön mm. sydänntenohitusleikkauksissa käytettävissä läpissä, eikä silloin kukaan kyseenalaista niiden turvallisuutta, saatikka ruuvit, metallit yms, mitä käytetään leikkauiksissa.

Olen samaa mieltä.

Ei tässä ollutkaan kyse ymmärtääkseni kyse mistään friikistä vaan nuoresta ihmisestä, joka halusi korjailla hiukan tissejään.
Ikuisesta nuoruudesta tuskin oli kyse.

Mun isoäiti värjäsi tukkaansa kuolemaan asti ( 93v ) enkä koskaan ajatellut että tavoitteli ikuista nuoruutta. Hän tykkäs olla vaan hyvännäköinen.

Hiukset voi vaikka ajaa pois, ja kasvattaa sitten takaisin luonnollisina, sellaisina kuin ne siinä iässä on. Rinnat taas, ja varsinkin nuorella naisella. Voi että :( Leikkaus voi mennä pieleen ja elämä muuttaa niitä korjattujakin rintoja. Mitä jos se onkin loputon leikkauksien suo, mikä nuorella naisella on edessään?

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24273688:
Joo, SAA, ei ole pakko. Sun kommentit noiden rintojen ulkonäöstä lähentelee jo sitä korjaukseen pakottamista. Anteeksi vaan.

HÄH!? Mä vaan sanoin, ettei ne ole mitenkään hyvännäköiset 22 vuotiaan rinnat.
Mulla tuollaiset vois jo vaikka ollakin enkä tosiaan edes lähtis niitä korjaileen enää tässä iässä.

Mulla tuollaiset vois jo vaikka ollakin enkä tosiaan edes lähtis niitä korjaileen enää tässä iässä.
Kyllä sä ihan oikeasti aika rumasti sanoit. Käy itse uudestaan lukemassa, mitä kirjoitit. Mutta voithan sä selitellä ittelles, että tarkoitat pelkkää hyvää yms.

Nimenomaan, toki ikä muuttaa ihmistä, mutta itsekö nämä taivastelijat hyväksyvät kaikki muutokset, mitenkäs hampaiden oikomishoito, tukan harmaantuminen, kilojen kertyminen? Eikös niidenkin hoitaminen ole muutosten korjaamista? Tyhmää jeesustelua ja silikonia laitetaan monessakin muodossa ihmisen elimistöön mm. sydänntenohitusleikkauksissa käytettävissä läpissä, eikä silloin kukaan kyseenalaista niiden turvallisuutta, saatikka ruuvit, metallit yms, mitä käytetään leikkauiksissa.

Kyllä minä tiedostan, että ihan jokainen leikkaus on riski, mutta en todellakaan vertaisi rintojen esteettistä leikkausta sydämenohitusleikkaukseen, jossa on kuitenkin ihmishenki kyseessä.

En minä jeesustele, jokainen tehkööt mitä tykkäät, mutta kun kenenkään ei ole pakko. Toisilla muuten harmaantuu hiukset todella kauniisti, ja entäs ne huippumallit joilla hampaissa oleva rako on tavaramerkki? ;)

"Minä en hetkeäkään usko, sorry vaan, että kukaan vaan ja ainoastaan itseään varten tekee tuon kaiken. Minäkin käyn kampaajalla, laitan kynteni, yritän pysyä kunnossa jne. Mutta myös muita varten, koska huoliteltu ulkonäkö kertoo minusta jotain. "

Eli mikä ero siinä on, jos joku täällä haluaa korjauttaa rintansa itseään ja muiden mielipiteitä ajatellen suhteutettuna siihen, että sinä laitat kynsiäsi ja hiuksiasi? Ehkä joku ei laita kynsiään ja hiuksiaan, ainoastaan rintansa kuntoon, koska siitä tulee itselle parempi mieli, kuten sinulle tukkasi laittamisesta. Kovin negatiivisesti suhtaudut rintojen "korjailuun", vaikka korjailethan itsekin omaa ulkonäköäsi käymällä parturissa jne. Rintoja kuitenkin harvempi ulkopuolinen näkee kuin hiuksia, kynsiä ja meikkejä.

Minä kannustan korjaamaan rinnat, jos ne itseä kovasti häiritsevät. :) Naurettavaa, että täällä vihjaillaan sen johtamaan kauneusleikkauskierteeseen ja lopputulos on 10 vuoden päästä hirviö. Tuollaisen sairaan kierteen voi laukaista vaikka yhtä hyvin hampaiden valkaisu. Henkilö joka on tyytyväinen itseensä/ omaa hyvän itsetunnon (olipa tyytyväisyys saavutettu miten tahansa ja tarkoitti tyytyväisyys yksilöllisesti mitä tahansa) on usein miellyttävä ihminen, jonka seurassa viihtyy! Tsemppiä sinulle, joka suunnittelet rintojesi korjausta, päätit sitten tehdä asian suhteen mitä tahansa! Ja tosiaan kuvan käsittelemättömät rinnat eivät ole ole mitenkään epänormaalit! :)

Hei, joillain voi olla ihan jo teini-iästä saakka tuollaiset rinnat. Ei ole mitään muottia, josta voi katsoa millaiset on 22-vuotiaan rinnat. Tuollainen puhe aiheuttaa vain paineita huonosta itsetunnosta kärsiville.

Voi hitto, miten mietityttää joskus että nyt kun meille syntyi tytär, miten saan hänet pysymään järjissään tässä järjettömässä yhteiskunnassa...

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24273734:
Kyllä sä ihan oikeasti aika rumasti sanoit. Käy itse uudestaan lukemassa, mitä kirjoitit. Mutta voithan sä selitellä ittelles, että tarkoitat pelkkää hyvää yms.

Anna mun kaikki kestää. Rumastipa hyvinkin. On mulla rumat mielipiteet.
Voisin tähän linkitellä vaikka 50 ketjua jossa puhutaan rumasti ( myös Pölykki itsekin)
:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja kauan kärsinyt;24272822:
Make Breasts More Symmetric | Plastic Sergeant

Niin haluaisitko korjauttaa rintasi pelkällä kohotusleikkauksella (ei implanteilla), jos se ei maksaisi sinulle mitään? Entä jos joutuisit maksamaan kaiken itse?

Laitattaisitko myös silikonit?

Jos kysytään haluaisinko, niin ehkä haluaisin. Tai tottakai sitä välillä ajattelee, että olisihan sellaiset isot ja ryhdikkäät tissit hienot. Mutta en usko, että oikeasti olisin valmis leikkausoperaatioon tuollaisen takia.

Kyllä, ehkä, ei.

Kun on lapset imetetty, niin voin helposti kuvitella meneväni kohotusleikkaukseen, jos siis olisi varaa, se tekee paljon itsetunnolle. Silikoneja en halua, pienet rinnat ovat hyvät.

Mun tissit roikkuu vielä enemmän kuin tuossa kuvassa, ja ovat lisäksi raskausarvista kauttaaltaan ryppyiset kuin rusinat. Menisin heti korjauttamaan ja laittamaan silikonit jos olisi varaa, mutta kun ei oo. Oon kuitenkin vasta 27v yhden lapsen äiti. Ei auta, rintsikat päällä joutuu kulkemaan loppuikänsä, kaikkialla.

Supermalli Heidi Klum näyttää mallia, miten nauttia auringosta yläosattomissa piittaamatta veneen ympärillä pyörivistä paparazzeista: Really important story about Heidi Klum

Siveellisistä tähdistä pääsee eroon, kun klikkaa ensimmäistä kuvaa. Heidillä ei ole suuren suuria tissejä, mutta hän kantaa niitä ylpeänä. Asenteesta voi ottaa oppia.
Kohta joku tulee sanomaan, että "ne on sentään pystyt"... Voi voi.

Miksi muuten on sosiaalisesti epäsopivaa olla tisseihinsä tyytymätön? Ei sillä, että väittäisin olevani, kunhan kysyn.

Voisikohan olla, että tissit eivät ole oikeasti omaa omaisuutta vaan jälkeläisten tarpeisiin tarvittavat ulokkeet ja heiltä siten "lainassa" toisin kuin esimerkiksi takapuoli, joka on ihan ikioma ja jota saa moittia jatkuvasti.

Toisaalta takapuolen jumppaaminen hyvään kuosiin on helpompaa kuin rintojen kohotusleikkaus, mutta toisaalta kuvittelisin, että on olemassa muita kosmeettisia leikkauksia, jotka ovat hyväksyttäviä.

Voisikohan olla, että tissit eivät ole oikeasti omaa omaisuutta vaan jälkeläisten tarpeisiin tarvittavat ulokkeet ja heiltä siten "lainassa" toisin kuin esimerkiksi takapuoli, joka on ihan ikioma ja jota saa moittia jatkuvasti.

Toisaalta takapuolen jumppaaminen hyvään kuosiin on helpompaa kuin rintojen kohotusleikkaus, mutta toisaalta kuvittelisin, että on olemassa muita kosmeettisia leikkauksia, jotka ovat hyväksyttäviä.

Ehkä minulle on vaan virheellisesti muotoutunut käsitys, että lauseista:
A) Voisihan nuo tissit isommatkin olla
B) Voisihan tuo maha pienempikin olla
jälkimmäinen on huomattavasti hyväksytympi. Johtuuko se sitten siitä, että A:sta heti ajatellaan, että joku on menossa oikeasti leikeltäväksi jos tokaisee noin. (Joo, tiedän, ap on menossa oikeasti, sivuutan aiheen taas iloisesti)

Yhteistyössä