Jos sinulla olisi tälläiset rinnat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kauan kärsinyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Varmasti riippareita on todella paljon, mutta niiden omistajat välttelee uimahalleja. Ja siellä käy useammin niitä täydelliset rinnat omaavia ja ihmisille jää väärä kuva todellisuudesta, ja ne luulee olevansa ainoat riippareiden omistajat.

Alkuperäinen kirjoittaja oisko näin?;24282753:
Varmasti riippareita on todella paljon, mutta niiden omistajat välttelee uimahalleja. Ja siellä käy useammin niitä täydelliset rinnat omaavia ja ihmisille jää väärä kuva todellisuudesta, ja ne luulee olevansa ainoat riippareiden omistajat.

Eikä käy :D

Voi jestas sentään. Uimahalleissa, kylpylöissä ja uimarannoilla käy kaiken kokoisia ja näköisiä ihmisiä, laidasta laitaan.

Alkuperäinen kirjoittaja oisko näin?;24282753:

hyvin mahdollista, mä en ole koskaan nähnyt riippareita uimahallissa tai juuri missään muuallakaan paitsi vanhoilla naisilla. mulla on ollut riipparit aina, siitä asti kun mulle 12-vuotiaana rinnat kasvoi. ja niitä on moni pilkannut. enää en käy uimassa paitsi perhepukkarissa jolloin ei tarvitse olla alasti muiden seurassa.

Kyllä mä tuollaiset korjauttaisin. Tuskin kehtaisin noita lärpäkkeitä edes omalle miehelleni näyttää. Saati että jossain julkisesti suihkuttelisin tuollaisella kropalla. Mun mielestä nuo rinnat on nolot, eikä ne mitenkään voisi olla osa mua, eikä ne sopisi mun persoonaan. Yhtä ällöä ja epäeroottista kuin iso karvainen luomi otsassa. Kauhistus, millaista olisi harrastaa seksiä nuo lerpakkeet heiluen. Tosi romanttista. Joo, ei mulle tommosia, kiitos.

Kyllä mä tuollaiset korjauttaisin. Tuskin kehtaisin noita lärpäkkeitä edes omalle miehelleni näyttää. Saati että jossain julkisesti suihkuttelisin tuollaisella kropalla. Mun mielestä nuo rinnat on nolot, eikä ne mitenkään voisi olla osa mua, eikä ne sopisi mun persoonaan. Yhtä ällöä ja epäeroottista kuin iso karvainen luomi otsassa. Kauhistus, millaista olisi harrastaa seksiä nuo lerpakkeet heiluen. Tosi romanttista. Joo, ei mulle tommosia, kiitos.

:O

Onpas sulla asiat "hyvin" kun et noilla rinnoilla mitään noista saisi tehtyä.

Hei! Muutetaanko kerralla ihmisten käsitystä siitä ettei kaikkien rinnat voi olla pyöreän kiinteät vaan rippareitakin on aika paljon, ja sovitaan joku päivä jolloin kaikki riipparit menee yhtäaikaa uimahalleihin ja "järkytetään" ne täydelliset rinnat omaavat ? Eli opetetaan niille että riipparit on ihan tavallisia :D

Mediahan se on luonut nuo kauneusihanteet ja jos ei ois luonu niin saattais ihan hyvin olla että riippareitakin pidettäis kauniina. Mä en ainakaan usko että mulle ois voinu koskaan kehittyä minkään muunlaisia rintoja. Aloin käyttää rintaliivejä heti kun oli AA-kupit ja silti rinnoista tuli riipparit, se on kai sitten geeneissä.

Niin mä en tosiaan käy uimahalleissa joten en tiedä millasia ihmisiä siellä käy normaalisti. Uskaltaisin kyllä mennä jos tietäisin että siellä on muitakin riipparien omistajia. Uimarannalla käyn, mutta eipä siellä huomaa niin noita riippareita kun ihmisillä on bikinit. Kaiken kokoisia ihmisiä toki näkee, mutta ei se ihmisten koko ookaan mikään arvosteltava asia minusta

Mä kävin eilen kylpylässä, mutten muista ollenkaan, millaisia rintoja siellä oli. Kyllä ne suihkut oli ihmisiä täynnä, mutta en vaan kiinnittänyt mitään huomiota kenenkään tisseihin. Tai alapään karvoitukseen (niitäkin on täällä analysoitu usein). Oon varmaan aika itsekeskeinen otus, kun en jaksa muita niin tarkkaan noteerata.

Alkuperäinen kirjoittaja oisko näin?;24283000:
Hei! Muutetaanko kerralla ihmisten käsitystä siitä ettei kaikkien rinnat voi olla pyöreän kiinteät vaan rippareitakin on aika paljon, ja sovitaan joku päivä jolloin kaikki riipparit menee yhtäaikaa uimahalleihin ja "järkytetään" ne täydelliset rinnat omaavat ? Eli opetetaan niille että riipparit on ihan tavallisia :D

Mediahan se on luonut nuo kauneusihanteet ja jos ei ois luonu niin saattais ihan hyvin olla että riippareitakin pidettäis kauniina. Mä en ainakaan usko että mulle ois voinu koskaan kehittyä minkään muunlaisia rintoja. Aloin käyttää rintaliivejä heti kun oli AA-kupit ja silti rinnoista tuli riipparit, se on kai sitten geeneissä.

Kaikki riipparit kokoontuu samaan kylpylään! Riipparikokous. Milloin ja missä pidetään?

EllaDonnalla on joko hyvät tissit tai hyvä itsetunto. Mun on pakko tunnustaa, et katselen kylpylöissä tms toisten rintoja ja kroppaakin. Niin, mulla on riipparit ja tosi huono itsetunto. Vertailen vain itseäni muihin.

En ymmärrä miksi joltain toiselta se on pois jos joku haluaa
tai jopa uskaultautuu korjausleikkaukseen?

Ja tarkoitan nyt ketjun alkuperäistä kysymystä ja siihen vastaamista
eli Mitä su SINULLA olisi tälläiset rinnat, mitä SINÄ tekisit?

Viimeksi muokattu:
Mä katselen kylpylöissä ja uimahalleissa, ja toki muuallakin, naisten vartaloita ihan uteliaisuudesta. Joskus saatan juuttua vähän tuojottamaankin, ja se on vähän noloa... Uimahalleissa näkee kyllä ihan kaikenlaisia naisvartaloita, ainakin ne paikat, missä itse käyn ovat uimahalleja, eivät vartalon esittelypaikkoja. ;)

Alkuperäiseen kysymykseen vastaus on, että en todellakaan menisi leikkaukseen, jos mulla olisi tuollaiset rinnat. Sen sijaan omani aion korjauttaa, kun lapsiluku on täysi. Kuppikoko on tällä hetkellä 65-70 H-J, liiveistä riippuen ja kuten ympärysmitasta voi päätellä, olen normaalipainoinen. Haittaavat siis elämääni nämä tissit monella tapaa. Voin myöntää, että jos leikkaukseen uskaltaudun (pelkään lähes hysteerisesti anestesiaa), kyllä yksi puoltava tekijä on myös se, että rinnat ovat sen jälkeen kiinteät ja terhakkaat, vrt. nykyisin luonnollisesti useamman raskauden ja imetyksen sekä jo koon puolesta jonkin verran riippuvat. Kuitenkin pääasiallinen syy leikkaukseen olisi se, että voisi elää normaalisti esimerkiksi harrastaa juoksua! Vaatteita ei tarvisi teettää tai korjata, ja rintsikoita ja bikineitä voisi ostaa vaikka halpiskaupoista kympillä! :D

EllaDonnalla on joko hyvät tissit tai hyvä itsetunto. Mun on pakko tunnustaa, et katselen kylpylöissä tms toisten rintoja ja kroppaakin. Niin, mulla on riipparit ja tosi huono itsetunto. Vertailen vain itseäni muihin.

Mä vertaan kans... Kateellisena katselen hyväkroppaisia...
Jotai korjausleikkausta harkitsen, jos laihdutuksen (ja lasten saannin) jälkeen pahasti roikkuu. Riipparit on paitsi rumat, myös epämukavat.

Ei nuo kuvan "ennen"-rinnat munkaan mielestä ole kauniit. Tosin symmetrisethän ne on vaikka otsikko muuta väittää. Ja normaalitkin ovat varmaan, mutta eivät erityisen kauniit.
Itseä varmasti vaivaisi tuollaiset rinnat. Toisaalta oman kehon turha leikkely saa inhonväreitä aikaan, joten varmaan yrittäisin tulla sinuiksi rintojeni kanssa. Asiaa varmasti auttaisi jos mieskin niistä pitäisi.

Niinpä.
Mutta kun mäkin viattomasti vastasin että korjaisin jos tilanne ois tuo,
niin nää yhdet nuoret neitokaiset alkoi pommittamaan :whistle:

Muistaakseni et ihan "viattomasti" tai neutraalisti muotoillut, mutta oman mielipiteesi kyllä kerroit. :)

Ulkonäköasioissa ja niihin liittyvissä mielipiteissä täytyy muistaa, että tunteet ovat vahvasti mukana ja kaikilla on vastuu siitä, millaisen kuvan yleisesti hyväksytystä kauneudesta haluaa antaa.

Mulla on aika lähelle noiden tissien mallia eikä ole mitään aikomuksia "piilotella" niin etten menisi uimahalliin, saunaan, tms. Olen mä näiden kanssa käynyt miehen ja sen kavereidenkin kanssa saunomassa, eikä ahdistanut yhtään.
Rintsikoilla nämä saa "katu- uskottavaksi" ja muualla ei ole niin väliä- toistaiseksi on kelvannut ukolle vallan maniosti ;)

Yhteistyössä