Jos sinulla olisi tälläiset rinnat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kauan kärsinyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Omat ovat tuon tapaiset, mutta isommat ja roikkuvammat; nännit tuijottaa melkein lattiaa. Lisäksi ovat perhanat vielä eri kokoiset. Silikoneja en ottaisi, mutta korjauttaisin (kohottaisin) omani heti jos vain ilmaiseksi saisi. Nyt joutuu odottamaan vuosia, että saisi raavittua kasaan ne tarvittavat eurot jos ikinä edes saa.

Mua ei haittaa lievä ylipaino eivätkä muutkaan kropan "virheet", mutta rinnat haluaisin niin kovasti korjauttaa. Vaikea löytää rintsikoitakaan, kun vain tietynlaiset kohottavat nuo roiskeläpät säällisen näköisiksi.

Ikää on 27 v. jos se jotakuta kiinnostaa.

En ottaisi silikoneja, mutta ehkä menisin kohotusleikkaukseen. Onneksi mulla on luonnostaan ihan hyvän muotoiset rinnat, itsetunto olis varmaan vielä alempana, jos rinnatkin olisi rumat.

Nimenomaan, toki ikä muuttaa ihmistä, mutta itsekö nämä taivastelijat hyväksyvät kaikki muutokset, mitenkäs hampaiden oikomishoito, tukan harmaantuminen, kilojen kertyminen? Eikös niidenkin hoitaminen ole muutosten korjaamista? Tyhmää jeesustelua ja silikonia laitetaan monessakin muodossa ihmisen elimistöön mm. sydänntenohitusleikkauksissa käytettävissä läpissä, eikä silloin kukaan kyseenalaista niiden turvallisuutta, saatikka ruuvit, metallit yms, mitä käytetään leikkauiksissa.

Minulle on tehty hampaiden oikomishoito, muuten olisi purenta lopulta rikkonut leuankin. Osa hampaista on yhä iloisesti vinksinvonksin ja jokunen kertaalleen oiotuistakin on siirtynyt osittain takaisin. Fyysisesti toimiva purenta kuitenkin, mutta en katso omalta kohaltani esteettisen oikomishoidon olevan mitenkään tarpeen. Hiusten harmaantumista odotan innolla! Ihmisillä on erilainen suhtautuminen omaan kehoonsa. Meillä kaikilla on tämä yksi kroppa ja olemme siitä vastuussa. Jos jonkun mielestä esim. terveellinen ruoka ja liikunta on parasta, mitä kropalleen voi antaa, hän toimii niin. Jos joku kokee, että kirurgin veitsi ja fyysisen terveyden kannalta tarpeettomat, riskialttiit ja ehkä haitallisetkin operaatiot ovat parasta, mitä kropalleen voi tarjota, hän toimii niin.

Ja mainitsemasi vierasesineet kehossa ovat lääketieteellseltä kannalta ehdottoman tarpeellisia, riskejä toki nekin, mutta niiden käyttämättä jättäminen olisi suurempi riski. Minusta esim. esteettisistä (tai psykologisista) syistä tehtyä rintojen suurennusta ja sydämenohitusta ei oikein voi rinnastaa.

Mun tissit roikkuu vielä enemmän kuin tuossa kuvassa, ja ovat lisäksi raskausarvista kauttaaltaan ryppyiset kuin rusinat. Menisin heti korjauttamaan ja laittamaan silikonit jos olisi varaa, mutta kun ei oo. Oon kuitenkin vasta 27v yhden lapsen äiti. Ei auta, rintsikat päällä joutuu kulkemaan loppuikänsä, kaikkialla.

Hitsi, mä olen kyllä tähänkin asti luullut, että lähes kaikkialla kuljetaan rintsikat päällä :D

Eikä mun kyllä ole tarvinnut rintsikoita pitää hirviötisseistäni huolimatta suihkussa, saunassa tai sängyssäkään kun on sellainen itselle sopiva partneri, jonka kauneuskäsitys ei osu pelkkiin silikoneihin tai terhakoihin pikkutisseihin.

Aivan varmasti korjautan tissini kun lapset on tehty. Entisistä D-tisseistä on tullut D-kupin nahkapussit, täyttävät kyllä samat liivit kun ennenkin mutta ryhti on tiessään, kokoero on yhden kuppikoon luokkaa, arpiset.... yök, yök, yök. Silikonia en ota, mutta kohotusleikkaus kiitos ja kokoero pois. Tuo kokoero mua on häirinnyt AINA, se vaikeuttaa liiviostoja, teininä laitoin pumpulia liiveihin ja olin todella epävarma mitä tuli seurustelusuhteisiin. Miehen takia en tätä tee, vaan itseni.

Pitäisi periaatteessa alkaa säästämään lapsilisitä tissirahat. Saa sit tissit kuntoon, kun on lapset tehty ja imetetty. Lapsethan ne tissit pilaa, lapsilisillä sit korjataan. Tai kela saisi alkaa maksamaan tissirahaa imetysajalta. Vaikka 1000 €/ vuosi. :)

[QUOTE="juu";24280438]Pitäisi periaatteessa alkaa säästämään lapsilisitä tissirahat. Saa sit tissit kuntoon, kun on lapset tehty ja imetetty. Lapsethan ne tissit pilaa, lapsilisillä sit korjataan. Tai kela saisi alkaa maksamaan tissirahaa imetysajalta. Vaikka 1000 €/ vuosi. :)[/QUOTE]
Onko siis niin, että 85-vuotiaalla naisella, joka ei ole lapsia saanut, on rinnat kuin 17-kesäisellä?

Onko siis niin, että 85-vuotiaalla naisella, joka ei ole lapsia saanut, on rinnat kuin 17-kesäisellä?

No ei suinkaan, mutta eiköhän ne lapset ole jo imetetty ajat sitten tuon ikäiseltä? :D Eihän tisseihin mitään silikonia tarvii tunkee, jos ne ovat imetyksestä väsähtäneet. Ihan kohotusleikkauskin riittäisi monelle. Ja kyllä 30-vuotiaan 3 lasta imettäneen rinnat useimmiten näyttävät erilaisilta kuin 30-vuotiaan synnyttämättömän ja imettämättömän naisen rinnat. Epäreilua verrata viimeisen lapsensa tehnyttä 30 v naista ikäloppuun mummoon!

Kohotusleikkaus kyllä. Melkeen tuommoset onki...ei tosin noin "kapeat" kun on isommat. Lättänät riipparit. Inhottavat tissit...aina tissinaluset märkänä ja haisee äkkiä.
Korjauttaisin vaikka maksaisin ite, jos vaan rahaa...
Ei silikoneja missään tapauksessa.

[QUOTE="juu";24280489]No ei suinkaan, mutta eiköhän ne lapset ole jo imetetty ajat sitten tuon ikäiseltä? :D Eihän tisseihin mitään silikonia tarvii tunkee, jos ne ovat imetyksestä väsähtäneet. Ihan kohotusleikkauskin riittäisi monelle. Ja kyllä 30-vuotiaan 3 lasta imettäneen rinnat useimmiten näyttävät erilaisilta kuin 30-vuotiaan synnyttämättömän ja imettämättömän naisen rinnat. Epäreilua verrata viimeisen lapsensa tehnyttä 30 v naista ikäloppuun mummoon![/QUOTE]
En ymmärtänyt tästä mitään. Päätelin kuitenkin, että kyllä, lapset ne rinnat pilaa. Ainakin sinun mielestäsi. Ja myös lapsettoman naisen rinnat.

[QUOTE="äiti";24272933]laittaisin silikonit heti jos ois vara! lisää nautintoa seksiin aviopuolison kans ku oma itsetunto on parempi hienompien tissien myötä. ja varmasti sytyttää miestäki paremmin laitetut tissit :)[/QUOTE]

oho. varmaan miehesi käy panemassa laitettuja tissejä, onhan kiva.

Keskustelun myötä on pääni ihan sekaisin. Olen niin kateellinen kaikille niille riippatisseille, jotka tosiaan häpeilemättä ja ylpeinä roikkuvat tissinsä kantaa. Haluaisin itse olla samanlainen. Tiedostan nyt selkeämmin, että minulla on todella huono itsetunto. Aiemmin perustelin kohotusleikkausta itselleni ja miehelleni sillä, että sitten uskaltaisin mennä uimaan, kylpylään,saunaan jne. Haluaisin edelleenkin "oikeat" tissit. Toisaalta haluaisin olla rohkea ja mennä vain kylpylään ja olla ylpeä tisseistäni. Edes kokeeksi. Sen jälkeen voin sitten harkita tilannetta uudestaan sen mukaan miten kävi. :)

Keskustelun myötä on pääni ihan sekaisin. Olen niin kateellinen kaikille niille riippatisseille, jotka tosiaan häpeilemättä ja ylpeinä roikkuvat tissinsä kantaa. Haluaisin itse olla samanlainen. Tiedostan nyt selkeämmin, että minulla on todella huono itsetunto. Aiemmin perustelin kohotusleikkausta itselleni ja miehelleni sillä, että sitten uskaltaisin mennä uimaan, kylpylään,saunaan jne. Haluaisin edelleenkin "oikeat" tissit. Toisaalta haluaisin olla rohkea ja mennä vain kylpylään ja olla ylpeä tisseistäni. Edes kokeeksi. Sen jälkeen voin sitten harkita tilannetta uudestaan sen mukaan miten kävi. :)

Höpön löpön!
Täällä on pystytissisiä 3-kymppisiä jeesustelijoita,
jotka eivät edes osaa kuvitella miltä riipputissisestä voi tuntua.
Vielä 10 vuotta sitten ajattelin samoin, ettei kukaan järkevä korjaile itseään suntaan jos toiseen.
Iän myötä suvaitsevaisuus on tässä(kin) asiassa kasvanut.
Vaikken kyllä silikoneja vieläkään ymmärrä.

Kiva, jos "uskaltaudut" tisseinesi uimaan, rannalle jne. Niinhän suurin osa muistakin tekee, vaikka itsekseen asiaa surkuttelisikin.
Mutta jos olosi ja mielesi paranee pienellä korjausleikkauksella niin anna mennä ! :)

Höpön löpön!
Vielä 10 vuotta sitten ajattelin samoin, ettei kukaan järkevä korjaile itseään suntaan jos toiseen.

Kiva, jos "uskaltaudut" tisseinesi uimaan, rannalle jne. Niinhän suurin osa muistakin tekee, vaikka itsekseen asiaa surkuttelisikin.
Mutta jos olosi ja mielesi paranee pienellä korjausleikkauksella niin anna mennä ! :)

Tuota minäkin mietin, että pystytissit eivät oikeesti voi tietää, miltä tuntuu olla riipputissi ja siks niiden on helpompaa olla järkyttyneitä, jos joku haluaa tissinsä kuosiin. Mutta muutamat riipparinnatkin tuntuvat olevan sujut tissiensä kanssa ja ainakin sanovat, etteivät riipparit haittaa mitään. Ilmeisesti heillä on todella hyvä itsetunto. Kuvittelen yhä, että tissien korjaaminen, ihan vaan kohotus, kohottaisi itsetuntoanikin. :)

Mä oon ollu tollasessa leikkauksessa jossa korjattiin asymmetriset rinnat. Ei ollu riipputissit, mutta kun toinen on B ja toinen tissi D, niin siinä oli hieman ongelmia. Vaatteet oli ongelmista pienimpiä, mutta selkään alkoi jo vaikuttaa tosi paljon. Ihan julkisella tehtiin leikkaus, kaikkien palstamammojen verorahoilla, sorry, mutta itse oon tyytyväinen ja helpottunut. Pelkkiä riipputissejä en varmaan lähtis leikkaamaan.
Ja ikää on 32.

Mullakin on tollaset, tosin pienemmät nännipihat. Minusta nämä näyttää hyviltä liivit päällä ja alasti ei tarvi minusta näyttäytyääkään kuin harvojen ihmisten seurassa. En siis menis leikkaukseen, silläkin voi olla jotain haittavaikutuksia.

Luin tätä ketjua hieman enemmän ja rupesin miettimään itsekin tuota että miksei toisaalta kehtais myös mennä esim. uimahalliin, tosin en välitä uimisesta. Mutta testaanpa huvikseni itsetuntoani tuossa ensi kuussa ja käväisen pari kertaa uimahallissa ja uimahallin suihkussa. Ihan vaan katsomassa muiden reaktioita :D

Mä en ole alasti mikään täydellinen, mutta käyn silti uimahallissa. Siellä on kaikennäköisiä naisia, ei kannata antaa ulkonäön olla este, varsinkaan yläasteaikaisten kokemusten takia. Oikeesti, kokeilkaa edes kerran.

Höpön löpön!

Huh mikä vastaus ap:lle, joka oli jo järki kädessä...

Siis jotkut täällä inhoaa rintojaan niin paljon ettei voi uimahallissa käydä. Jos oikeasti luulee, että niitä muita naisia siellä uimahallissa kiinnostaa niin paljon jonkun toisen rinnat, niin ehkä silloin tosiaan kannattaisi korjata sitä itsetuntoa eikä niitä rintoja.

Yhteistyössä