Jos sinulla olisi tälläiset rinnat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kauan kärsinyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24272881:
Mielestäni nuo ovat tosi kauniit. En ymmärrä leikkelyn tarvetta.

Mutta sinulla on varmasti riippumattomat rinnat. Ymmärtäisit varmasti,jos itselläsi olisi samanlaiset kuin kuvassa. Olen teinistä asti hävennyt rintojani (samanlaiset kuin kuvassa se riippuva versio). Koulussa kaikki katsoivat vähän pitkään rintojani. Kun oli uintia ja menin suihkuun, siellä tuli ihan hiljaista. Kaikki vaan tuijotti tissejäni ja olivat hiljaa. Se oli ihan kauheaa.

laittaisin silikonit heti jos ois vara! lisää nautintoa seksiin aviopuolison kans ku oma itsetunto on parempi hienompien tissien myötä. ja varmasti sytyttää miestäki paremmin laitetut tissit :)

On mutta pienemmät. Nyt kun on viimeinenkin lapsi imetetty, voisin leikkauttaa, jos olisi sen verran ylimääräistä. Voisin myös ottaa palan omaa rasvaani reisistä ja siirtää rintoihin.

Nyt minua kiinnostaa, että miksi jotkut eivät halua korjauttaa ilmaiseksikaan rintojaan, vaikka ne olisivat pahemmat kuin kuvassa? Kieltämättä minuakin arveluttaa se kohotusleikkauskin arpien, kipujen ja lopputuloksen takia. Jos jokin meneekin pieleen eikä lopputulos vastaa lähellekään odotuksia ja on alkuperäistäkin pahemman näköinen.

Ei nuo minusta ole ollenkaan rumat. Ihan kauniit rinnat! Voisin jopa harkita ottavani tuollaiset mieluummin kuin omani - jotka ovat kyllä oikein terhakat, mutta eivät täytä edes B-kuppia.

Mutta sinulla on varmasti riippumattomat rinnat. Ymmärtäisit varmasti,jos itselläsi olisi samanlaiset kuin kuvassa. Olen teinistä asti hävennyt rintojani (samanlaiset kuin kuvassa se riippuva versio). Koulussa kaikki katsoivat vähän pitkään rintojani. Kun oli uintia ja menin suihkuun, siellä tuli ihan hiljaista. Kaikki vaan tuijotti tissejäni ja olivat hiljaa. Se oli ihan kauheaa.

Äh. Joo, mun rinnat ei roiku. Se onkin suht harvinaista mun ikäisellä. Kuvassa olevat rinnat on normaalin näköiset. Ihän yllätyin kun avasin linkin, koska odotin jotain kauhean näköistä. Kauniin näköiset nuo, mielestäni. Hyvin normaalit ja tavanomaiset. Olet ehkä alkanut vältellä uimahalleja, etkä siksi tiedä, että tuo on hyvin normaalia ja noita voisi sanoa hyviksi rinnoiksi.

Minulla on vielä pahemmat kuin tuossa kuvassa vaikka muuten olenkin hoikka ja varsin ok-kroppainen. Rintani ovat myös olleet teini-iästä asti sellaiset, joten oma silmäni on aina ollut niihin tottunut. Ihan vasta viime vuosina, sinkkuna ollessa kun jotkut miehet naljailivat niistä tajusin ja kun jotkut jopa saivat etomisen tunteita niistä, miten hirveät nämä todellakin ovat. Hetken romahdus sen asian tiimoilta, mutta ei kertaakaan käynyt mielessä että lähtisin näitä muitten mieliksi korjauttamaan! Ellen kelpaa tällaisena jollekin, olen kelpaamatta. Olen myös törmännyt miehiin, jotka ovat pitäneet minusta hyvin paljon alastomanakin! Ja suurimman osan ajasta paita on päällä sekä oikeanmallisissa bikineissä näyttävät tosi hyviltä (ei siis todellakaan mitään lippulappubikineitä).

Miksi ihmeessä minun pitäisi ottaa riski oman henkeni ja terveyteni kanssa ja "korjauttaa" jotain, joka ei ole rikki ja joka on osa minua, identiteettiäni?

Peesi!

Voin värjätä hiuksiani, meikata.. mutta ne ovat pinnallisia ja vaarattomia (ellei jatkuvasti käytä hirveimpiä kemikaaleja) tekijöitä. Vähän sama kuin se, että ostan ne riipputisseille sopivan malliset bikinit. Ja mun itsetunto on kunnossa näitten tissienkni kanssa, se romahtaa korkeintaan silloin, kun joku ei näistä pidä. Mutta mulle onkin tärkeintä, että minä pidän itsestäni, en leikkele itseäni sopiakseni muitten silmään.

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24272972:
Äh. Joo, mun rinnat ei roiku. Se onkin suht harvinaista mun ikäisellä. Kuvassa olevat rinnat on normaalin näköiset. Ihän yllätyin kun avasin linkin, koska odotin jotain kauhean näköistä. Kauniin näköiset nuo, mielestäni. Hyvin normaalit ja tavanomaiset. Olet ehkä alkanut vältellä uimahalleja, etkä siksi tiedä, että tuo on hyvin normaalia ja noita voisi sanoa hyviksi rinnoiksi.

Joo,en mene uimahalleihin enkä kylpylöihin. Muutama vuosi sitten kävin viimeksi kylpylässä ja ilmeisesti muutkinkaltaiseni välttelivät tuona päivänä sitä kylpylää, kun en nähnyt kellään suurin piirtein oman ikäiselläni vastaavia rintoja. Vanhoilla naisilla oli. Mulla on ollut teinistä alkaen.

Alkuperäinen kirjoittaja Hirviötissi;24272999:
Peesi!

Voin värjätä hiuksiani, meikata.. mutta ne ovat pinnallisia ja vaarattomia (ellei jatkuvasti käytä hirveimpiä kemikaaleja) tekijöitä. Vähän sama kuin se, että ostan ne riipputisseille sopivan malliset bikinit. Ja mun itsetunto on kunnossa näitten tissienkni kanssa, se romahtaa korkeintaan silloin, kun joku ei näistä pidä. Mutta mulle onkin tärkeintä, että minä pidän itsestäni, en leikkele itseäni sopiakseni muitten silmään.

Vinkkaatko, että millaiset bikinit olisi riipputisseille hyvät. Jospa vielä pääsis uimarannallekin.. :)

Yhteistyössä