Jos sinulla olisi tälläiset rinnat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kauan kärsinyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="hmm";24273447]Edelleenkin kiinnostaisi tietää, miten itsetunto korjataan. Tissit on minullakin piloilla. Maha, nenä, korvat, silmät, reidet ym ovat hyvät. Takapuolestani olen jopa ylpeä. Tissit vain masentaa.[/QUOTE]

Ai se yksi ainoa sun mielestä huono asia masentaa? Jonsered näköjään tuossa alla kirjoittaa sen, mitä olin itsekin sanomassa eli että keskity vahvuuksiin ja muuhun, kuin ulkonäköön.

Mulla oli tyhjät lätkät ja korjasin, en ole katunut hetkeäkään.
Oman rasvan siirto on muuten huono vaihtoehto, rasva ei pysy sielä missä pitäisi, rahat menevät kankkulan kaivoon.

[QUOTE="hmm";24273447]Edelleenkin kiinnostaisi tietää, miten itsetunto korjataan. Tissit on minullakin piloilla. Maha, nenä, korvat, silmät, reidet ym ovat hyvät. Takapuolestani olen jopa ylpeä. Tissit vain masentaa.[/QUOTE]

muttamutta... eihän niitä tissejä ees kukaan näe? niin miten ne siis voi laskea itsetuntoa (jos sulla siis tissit kuitenki on)? anteeksi kun mie en ymmärrä tätä :ashamed:

Mulla oli tyhjät lätkät ja korjasin, en ole katunut hetkeäkään.
Oman rasvan siirto on muuten huono vaihtoehto, rasva ei pysy sielä missä pitäisi, rahat menevät kankkulan kaivoon.

kyllä kuulemma pysyy (näin väitti kirurgi ihan joitain viikkoja sitten). en tiiä että tehäänkö jotenki eri menetelmällä kun ennen.

[QUOTE="hmm";24273470]Siinäpä onkin aikamoinen työmaa löytää jotain hyvää itsestäni. Kunpa vaan tietäisit. :/[/QUOTE]

Minäpä tiedän, omalta kohdalta. Mutta niin musertavalta kuin se voi tuntuakin, niin jostain sitä pitää aloittaa. Ei kukaan sano että se helppoa olisi, eikä yksi leikkaus korjaa kuin ne rinnat, ei huonoa itsetuntoa jos kerran se iso työmaa on.

Bikinivinkkejä; etsimällä sitkeästi löytää ei-mummomalleja, joissa on siistit kaarituet tai muotoillut kupit, vaihtoehtoisesti myös käy sellaiset bikinit esim. bandeau-mallista, joissa on silikoninauha siellä sisällä eli pysyy riippareitten päälläkin, eikä kukaan arvaa että ne hehkeät muhkeat suuret rinnat onkin riipparit ;)

Ja kyllä se kummasti kohotti itsetuntoa kun rinnat korjattiin, inhosin omaa peilikuvaani ennen leikkausta, en voinut käydä uimahallissa, rannoilla ja seksikin ällötti koska en halunnut edes mieheni koskevan luttaniin nahkapusseihin, ihan eri kun nyt voi pukeutua kauniisiin alusvaatteisiin, uikkareihin ja nakunakin on hyvä olla!

Ja kyllä se kummasti kohotti itsetuntoa kun rinnat korjattiin, inhosin omaa peilikuvaani ennen leikkausta, en voinut käydä uimahallissa, rannoilla ja seksikin ällötti koska en halunnut edes mieheni koskevan luttaniin nahkapusseihin, ihan eri kun nyt voi pukeutua kauniisiin alusvaatteisiin, uikkareihin ja nakunakin on hyvä olla!

Kauniisiin alusvaatteisiin voi pukeutua joka ikinen nainen, samoin kuin uikkareihin. Nakunakin voi olla huoletta eikä uimahalliin ole mitään hiton ulkonäkörajoitteita.

Ihan hyvä, että olet tyytyväinen nyt mutta älä viljele sellaista mielikuvaa, että muunlaisilla kuin "täydellisillä" rinnoilla ei voisi tehdä mitä haluaa. Sinulla siis oli ongelmia vain itsetunnossa, ei rinnoissa, kun noin kirjoitat.

Alkuperäinen kirjoittaja Hirviötissi;24273500:
Bikinivinkkejä; etsimällä sitkeästi löytää ei-mummomalleja, joissa on siistit kaarituet tai muotoillut kupit, vaihtoehtoisesti myös käy sellaiset bikinit esim. bandeau-mallista, joissa on silikoninauha siellä sisällä eli pysyy riippareitten päälläkin, eikä kukaan arvaa että ne hehkeät muhkeat suuret rinnat onkin riipparit ;)

Mummomaista yläosaa voi korjata veikeällä alaosalla, kuka sanoo että kaiken pitää olla samaa paria? :D Itse tykkään yksivärisestä yläosasta ja veikeistä alaosista... musta yläosa ja keltapunaraidallinen alaosa tai kultaisia tähtiä valkoisella pohjalla (kunhan varmistaa että valkoinen on paksua kangasta!)

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24272972:
Kauniin näköiset nuo, mielestäni. Hyvin normaalit ja tavanomaiset. .

Ihan rehellisesti on sanottava että oon toista mieltä.
Vaikka en oo todellakaan leikkelyn kannattaja!

Mun mielestä ne pitkät suipelot on aika ikävän näköiset, sorry vaan.
Jos mulla olis tuollaiset ( varsinkin noin nuorena ) niin en tiedä olisinko kallistunut jonkun pienen operaation kannalle. Ei missään tapauksessa silikonia kumminkaan.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä;24273477:
muttamutta... eihän niitä tissejä ees kukaan näe? niin miten ne siis voi laskea itsetuntoa (jos sulla siis tissit kuitenki on)? anteeksi kun mie en ymmärrä tätä :ashamed:

Eihän ne näy kuin yleisissä sanoinoissa ja uimapuvun läpi uimarannalla tai kylpylässä. Uimahallissa tai kylpylässä käydessäni puen uimapuvun piilossa, en koskaan käysaunassa ja pulahdan lähimpään altaaseen salamana enkä nouse sieltä pois ennen kuin on reitti selvä. En käy edes kavereiden kanssa saunassa. En osallistu mihinkään saunailtoihin. Oikeesti, yhdelläkään mun kavereista ei oo tommosia tissejä. Ja on mulla tuota itsetunto-ongelmaa muutenkin. Tuo tissiongelma on vaikuttanut uskomattoman laajasti sosiaalisen elämän alueelle, että mulla on itsetunto-ongelmia myös sillä saralla.

Luultavasti korjauttaisin rintani, ainakin jos saisin korjausleikkauksen ilmaiseksi. Saattaisin myös korjauttaa, vaikka joutuisin itse maksamaan koko lystin. Silikoneja en laittaisi, mielestäni nuo rinnat ovat oikein hyvän kokoiset. Mielestäni linkin rinnat eivät kyllä mitkään erityisen järkyttävät ole, lähinnä kiinnitin huomiota siihen että potilas oli vain 22-vuotias. Itselleni kauniit rinnat ovat jotenkin kovin tärkeä asia, mutta ei ne mitkään maailman tärkeimmät silti ole. Oma "kaunis rintafetissini" varmaan johtuu pitkälti siitä, että ne ovat oman vartaloni kaunein asia - ja tottakai siitä haluaa pitää kiinni :)

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä;24273477:
muttamutta... eihän niitä tissejä ees kukaan näe?

Mutta näkeehän jokainen itsensä peilistä.
Ihan itseni ja oman hyvänolon takia mä käyn kampaajalla ( voisinhan pitää hattua), laitan kynteni, pidän kroppani kunnossa, lakkaan varpaankynnet, kestovärjään ripseni, ajelen tussuni ja kainalot jne.
Itseäni varten, itseäni ja omaa hyvää fiilistä varten =)

No jos koko ero on lähelläkään tuota, niin ovathan ne aikalailla eriparia, vaikkeivät taida siltikään olla rikki. Kyllä minä kuitenkin korjauttaisin. Voihan siitä mennä vaikka selkä rikki, kun toinen puoli painaa enemmän ja ranka joutuu siksi rasitukselle.
Tähän väliin haluan kertoa, että vasta Nyynän kommentin jälkeen katsoin kuvaa niin tarkkaan, että huomasin kokoeron...

Ehkä mua ei kiinnostanut niin paljon aluksi tms. Mutta Nyynä käyttää nimitystä "eritasotissit".

Mutta näkeehän jokainen itsensä peilistä.
Ihan itseni ja oman hyvänolon takia mä käyn kampaajalla ( voisinhan pitää hattua), laitan kynteni, pidän kroppani kunnossa, lakkaan varpaankynnet, kestovärjään ripseni, ajelen tussuni ja kainalot jne.
Itseäni varten, itseäni ja omaa hyvää fiilistä varten =)

Minä en hetkeäkään usko, sorry vaan, että kukaan vaan ja ainoastaan itseään varten tekee tuon kaiken. Minäkin käyn kampaajalla, laitan kynteni, yritän pysyä kunnossa jne. Mutta myös muita varten, koska huoliteltu ulkonäkö kertoo minusta jotain.

Oikeasti, uimahallit ja kylpylät ovat täynnä tavallisia naisia tavallisine rintoineen. Joillain ne riippuu, joillain ei. Toisella ne on täynnä arpia, toisella ei. Toinen on nuori, toinen vanha. Sellaista se elämä on.

jos on omistanut kauniit c-kupin rinnat jotka muuttuivat usean imetyksen jälkeen tyhjiksi ruttuisiksi nahkapusseiksi niin kyllä siinä on aika sulattaminen, en tuntenut peilikuvaa omakseni, miksi tälläisen kanssa pitäisi pystyä elämään.Eli rintojen ulkonäkö oli TODELLINEN ONGELMA.

jos on omistanut kauniit c-kupin rinnat jotka muuttuivat usean imetyksen jälkeen tyhjiksi ruttuisiksi nahkapusseiksi niin kyllä siinä on aika sulattaminen, en tuntenut peilikuvaa omakseni, miksi tälläisen kanssa pitäisi pystyä elämään.Eli rintojen ulkonäkö oli TODELLINEN ONGELMA.
En voi kuin ihmetellä, miten pystyvät elämään ne, jotka onnettomuudessa menettävät esim. raajan... Ehkä itse tapahtuma on ollut niin traumaattinen, että osaa arvostaa sitä elämää ilman että kyseenalaistaa, MIKSI pitäisi pystyä elämään.

Minä en hetkeäkään usko, sorry vaan, että kukaan vaan ja ainoastaan itseään varten tekee tuon kaiken. Minäkin käyn kampaajalla, laitan kynteni, yritän pysyä kunnossa jne. Mutta myös muita varten, koska huoliteltu ulkonäkö kertoo minusta jotain.

Oikeasti, uimahallit ja kylpylät ovat täynnä tavallisia naisia tavallisine rintoineen. Joillain ne riippuu, joillain ei. Toisella ne on täynnä arpia, toisella ei. Toinen on nuori, toinen vanha. Sellaista se elämä on.

Toki on kohteliasta muita kohtaan näyttää hyvältä ja varsinkin asiakaspalvelutyössä se on välttämätöntä.
Mutta kyllä mä eniten itseni vuoksi teen noita hommia, varsinkin noiden piilossa olevien paikkojen suhteen. Uskot tai et.

Niin, sulle. Ja ehkä jollekin teinille jossain jos sattuu ikinä näkemään.

Elämä on sitä, että ihminen muuttuu.

• Tykkää
Reactions: Wicked Mary

tai rypyt ja uurteet, tai harmaantuvat hiukset... tai mikä tahansa normaali muutos?

Yhteistyössä