Mitä tarkoittaa kun kaveri tökkää facebookissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja häääh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

häääh

Vieras
Mua ei ole koskaan kukaan kaveri tökännyt. Nyt vähän hämmennyin kun tyyppi (ollaan kamuja) jonka kanssa vasta lähetettiin tekstaria ja juteltiin oli tökännyt mua facebookissa samana päivänä. Onko se vaan tavan moikka vai miksi kukaan harrastaisi jotain tökkäilyä kun muutenkin yhteyttä pidetty eikä koskaan ennen facebookissa oo tökkinyt, chattailty ollaan joskus... Pohdinko liian syvällisesti? Anyway, mietin miks kävis tökkimässä kun ei normaalisti oo käyny ja vasta toisistamme kuultiin...

No ootko sen kaveri facebookissa? Jos et niin se kato vaan huomas et säkin oot siellä mut ei välttis kehdannut suoraan laittaa kaveripyyntöä. Älä mieti liian syvällisesti noita. Tökkää takas ja löysennä pipoas. Ja kutsu se kaveriksi jos ei ole.

Mä tulkitsen tökkäämisen vähän niinkuin tosielämässä mennään koputtaa jotain selin olevaa henkilöä olkapäälle, sanoakseen sen jälkeen vain tyyliin moro, se olen mä.

Se ei tarkoita yhtään mitään, se on vain tapa muistuttaa itsestään. Sillä ei ole mitään sen syvempää merkitystä, se on vain yksi tökkäys. Se on sama kun tökkäisit kaveriasi mahaan ihan huviksi ja sanoisit töks ja nauraisit päälle. Miten kukaan voi ajatella, että sillä olisi joku suurempikin merkitys? :D

• Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen
mun kultsi tökkäilee mua pitkin päivää :) Sit mun ex tökkäilee, se on vähän häiritsevää. Yks miespuolinen kaveri tökkäilee harrastuksekseen, eikä todellakaan pelkästään mua =D Ja aiemmin yks miespuolinen tyyppi (jonka kuulin olevan ihastunut muhun vaikkei olla ikinä tavattu irl) tökki mua ja jossain vaiheessa ilmoitti, et miltäköhän tuntuis tökkiä oikeesti....hmm...hämmennyin aika lailla...

Jokus ihmiset tökkää ku niillä ei oo muutakaan tekemistä ja haluu vähän vaan härnätä. Toisinaan ne haluu muistuttaa olemassa olostaan ja mahdollisesti haluaa chatata. Ei se että toinen tökkää tarkota sitä että se ois sun jä hänen ystävyyden loppu. :DD

5 tähtee kuitenki meen ny pelaa bo2 5tuntii ja kiljumaam tyttöystäväni korvaan "KOKKAA!" hitsi se on rasittava se toi VALKOSUKLAATA tummasuklaan dijaan ei vittu mikä narttu taidan erota

Yhteistyössä