Vien ekaa kertaa tavaroita kirpulle. Mitä uskaltaisi pyytää näistä? *kuvia*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minni-hiiri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Huoh";24250482]No nykyajan ahmatit ei maksa mistään mitään, korkeintaan euron saa laittaa jos ei jaksa tuoda kotiinsa.[/QUOTE]

Ei kai noista nyt maksa jos ei halua ostaa.

Itse en ostaisi noista mitään, joten en osaa auttaa hinnottelussa. :(

Mä voisin ostaa sen globeliinin, maksaisin max 10 euroa kunnosta riippuen, varmemmin lähtisi mukaan kun hinta olisi 5 euroa. Seinälle se ei päätyisi , vaan siitä tulisi laukku tai takki esim.

[QUOTE="poikia3";24250511]Mä voisin ostaa sen globeliinin, maksaisin max 10 euroa kunnosta riippuen, varmemmin lähtisi mukaan kun hinta olisi 5 euroa. Seinälle se ei päätyisi , vaan siitä tulisi laukku tai takki esim.[/QUOTE]
Minä suunnittelin tuosta jo sängynpeittoakin :D

[QUOTE="aloittaja";24250609]Siksi minä haluankin siitä eroon. Kukkapuron tuoli. Mulla kaikki muu on täällä kotona n. 30 -40-luvun kamaa.[/QUOTE]

Jos tuoli on kukkapuroa, niin laita se huutonettiin tai tarjoa johonkin liikkeeseen, saat enemmän kuin sen euron.

[QUOTE="poikia3";24250635]Jos tuoli on kukkapuroa, niin laita se huutonettiin tai tarjoa johonkin liikkeeseen, saat enemmän kuin sen euron.[/QUOTE]

Meillä töissä on kahvihuoneessa noita. Eivät näytä kummosilta, mutta on tosi hyvä istua!

[QUOTE="poikia3";24250635]Jos tuoli on kukkapuroa, niin laita se huutonettiin tai tarjoa johonkin liikkeeseen, saat enemmän kuin sen euron.[/QUOTE]

Kun en osaa käyttää Huutonettiä. Kyllä tuon tuolin pohjassa on Kukkiksen leima.

[QUOTE="eee";24250803]mä voisin maksaa tuosta kukkapuron tuolista muutamia kymppejä..paa huutikseen se.[/QUOTE]
Lainaan itseäni:

'Kun en osaa käyttää Huutonettiä. Kyllä tuon tuolin pohjassa on Kukkiksen leima.'

Joo vähän kaukana pääkaupunkiseudusta kyllä, muuten olisin voinut tulla tuolin hakemaan. Meillä on koti täynnä kukkapuroa, ja tuo tuoli on lienee malliltaan 417. Ei kannata myydä alle satasella.

Yhteistyössä