Noopulle suuret halaukset ja tsempit! Onneksi ollaan jo hyvilä viikoilla <3 Ja tiedän nuo fiilikset, meilläkin takana lapsettomuutta, sit eka synnytys oli mitä oli ja lapsella epäiltiin ties mitä (onneks nyt terve poika), sit keskenmeno... Ja eka oli pikkunen, en viikolla tiedetään tästäkin, mutta eiköhän tämäkin aika mini ole. Ja ilmeisesti myös perätilassa
Tömpsis tuo Weledan raskausarpivoide maksaa jotain 20e tietämillä tai siis se on sellasta öljyä (saa ainakin Life luontaistuotekaupoista ja sokkarilta). Ei siitä varmasti haittaakaan ole
Mutta haju on melkoinen, voin varoittaa, hih! Aika yrttinen
Kropasta oli puhetta itseltä lähti ekan raskauden jälkeen kilot nopeasti, vaikken tehnytkään asian eteen mitään. Vatsanahkakin palautui entisiin mittoihin. En oo koskaan mikään hoikka ollut, ihan normaalipainoinen, joten ei mahakaan mikään timmi ollut ennen ekaa raskautta. Siks oonkin tota raskausarpiöljyä lotrannut, kun ajattelin et jos vaan joku keino ois estää isot arvet, kun sit varmaan maha palautuu aika huonosti, jos oikeen isot arvet tulee ja masu jää ryppyiseksi. Tiedä sit, onko siitä oikeesti ollu mitään apua. Mutta tuli mulla viimeksi tisseihin arpia, kun en niitä rasvannu, mut mahaan ei tullut, joten luotto on kova!
Kanelille en osaa tosta lääkkeestä kyllä sanoa minäkään. Voithan vielä soittaa lääkärille ja tarkistaa asian? Mulle määrättiin joskus puolen välin tienoilla Dalacin kuuri emätintulehdukseen. Siinä on sivuoireena tyyliin supistukset, kohtukuolema, keskenmeno tai jotain tollasia, luin pikkasen kauhuissani sitä selostetta... Mutta ne kai on vaan "mainittava" siellä, että jos jotain tulisi niin vastuu lääkeyhtiöltä ois poissa tms. Soitin nimittäin lääkärille, että ootko nyt aivan varma tästä kuurista
pienistä vaatteista mulla ei moni kaveri oo ostanu ollenkaan esim 50cm vaatteita ja 56cm tosi vähän. Yks kaveri käytti niitä 56cm ihan vaan pari viikkoa, niiden poika olikin yli 4kg ja 54cm kun synty
Itse taas en ostanut niitä viimeks tarpeeksi, kun meillä esikoinen oli niin sintti. Se käytti 62cm joskus puolivuotiaana vasta
Siks meinasin et käyn nyt ostaa 50-56cm vaatteita vähän lisää, tiiän etten jaksa pyykätäkään niin usein (meillä ei tosin esikoinen ollu kova pukailee tai kakkaillut ohi, et vaatteita ei joutunut kovin usein päivällä vaihtaa). Varmaan kannattaa vähän katsoa, minkä kokoista vauvaa lupaillaan ja sit tietty miettiä, että kuinka usein jaksaa vaatteita pestä? Jos lupaus on noin 4kg vauvasta, niin en ehkä niitä ihan pikkusia vaatteita kovin paljon ostais. Vaikka onhan ne söpöjä :heart:
Sukkapuikkovihlontaa tälläkin TOSI inhottavan tuntuisia! Ei kiva.
Pystytteks te muut vielä harrastaa liikuntaa? Mä kävin viime raskaudessa vielä n.4km lenkkejä joskus 36 viikolla. Nyt en oo enää puolen välin jälkeen pystynyt... Sillon alkoi aivan kaameet liitoskivut levossakin, lenkkeilyä ei voinut edes ajatella! Nyt ne pahimmat liitoskivut on poissa, mutta lenkille ei oo mitään asiaa. Sen jälkeen kyllä tietää liikkuneensa... Nyt on vaan tullut ton esikoisen kanssa ulkoiltua yms rauhallista ja silti tuntuu et kuljen jo kuin ankka. Turhauttavaa! Että odotankin sitä, kun pääsen kunnon hikilenkille!!
merkkari ja möhkis 34+0! :heart: