Kerro sinä miksi sinua niin kovasti häiritsee mitä ap miehensä työpaikasta kirjoittaa? Sinuako hän on tässä henkilökohtaisesti herjannut? HÄH?????Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä;24241814:kerro mulle mitä mie olen näppikseltäni suoltanut, kerro ihmeessä. haluan tietää.
mutta se on kuule fakta että jos mie tämän ketjun eteenpäin miehesi pomolle laitan niin hän tykkää kyttyrää.
kannattaa todellakin herjata myös omia työharjottelupaikkoja täällä (rovaniemellähän niitä on niin helvetisti että), vanhoja työpaikkoja, mahdollisia tulevia työpaikkoja, lasten koulua ja lasten opettajia (kun kaikki tietää missä sinun lapsesi on koulussa, joku tuossa jo teki alotuksen että sinun nimi ja lasten nimet oli helposti selvitettävissä palstan haun ja googlen avulla) ja kaikkia muitaki. eikö vaan. koska kun nimiä ei sano niin mitäänhän ei voi sattua?
unohat vaan sen että se minkä nettiin kirjottaa se netissä pysyy. on yllättävää mitä kaikkea palstalaisista (jotka kertovat elämästään liikaa, ja sie rollolainen, olet kertonu aivan liikaa) saa selville näiden kirjotusten avulla.
en ole väittäny että olen vaikutusvaltanen, väitän tosin että rollo on kärpäsen paskan kokonen paikkakunta jossa kaikki tuntee toisensa. helvetinkö mie sille voin että satun tuntemaan ihmisiä kun olen siellä reippaasti yli 15 vuotta asunu. ja kyllä, jos mie näen että jotakuta minun tuttua tai tutun firmaan julkisesti haukutaan niin kyllä mie siitä haluan eteenpäin sanoa. mulla ei ole mitään menetettävää mutta jollakulla muulla on.
ymmärrätkö sie että mitä tässäki tapahtu? mie haluan että sie ite ymmärrät ettei sinulle tartte aina vääntää rautalangasta kaikkea.
Mun mielestä SINÄ kiusaat tahallasi toista ihmistä ja se on kuvottavaa.