"vieras"
Kyllä oikeesti ap vois käyttää hieman harkintakykyä näissä teksteissään...
Eikä muuten tarvii koko elämästä raportoida.
Eikä muuten tarvii koko elämästä raportoida.
Mua ei niin paljoa kiinnosta, mutta koitin vain sanoa (niinkuin moni muukin), jotta ihan kaikkea ei kannattais nettiin kirjoitella.Arvaa mitä? Mä oon tehnyt pimeitä töitä monet kerrat. Mees nyt ilmoittelemaan kipinkapin. Vaikka daa, ethän sä voi tietää puhunks mä totta vai en. Ja toisekseen mun ex-työnantaja on suurin persereikä tällä planeetalla. Nyt herjaussyytettä pukkaa.
Täälläkin pyörii kuitenkin paljon sellaisia tyyppejä, kenen tietoon en itse haluaisi mitään asioitani.
Mutta jatka sä muru rauhassa
tiedätkö mit KAIKKI SEN FIRMAN TYÖNTEKIJÄT HAUKKUU niitä autoja. Ne on VANHOJA KAIKKI, usimmatkin on pikuisen vaille 20v.Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä;24241688:juuri näin rollolainen.
tulipa tuossa vaan mieleen että on parikin tuttua linja-autofirman toimaria siellä rovaniemellä, mitäs luulet rollolainen että mitä miehes pomo sanoo jos vinkkaan tästä ketjusta sille?
koita nyt hyvä ihminen ymmärtää että tämä on AVOIN PALSTA, ei tää oo mikään suljettujen sielujen kerho!!!!
Koska trollilla on nälkä!Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24241691:Mun on vaikee jaksaa lukee tätä kaikkea, mutta miksi nää ketjut muuttuu aina tämmösiks? Selittäkää.
ei ne herjaa julkisesti mediassa työnantajaansa. tai ei niiden vaimot/miehet herjaa julkisesti puolison työnantajaa.no sit aika monit yöntekijä joutis linnaan iaka avoimesti monikin puhuu työpaaikastaan muille.
sanoin jo ANAN MENNÄ VAAN , mua ion turha alkaa pelottelemaan.. jos mun mies kerott että autot ovat louskuja 30v vanhoja niin ok ne ovat.Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä;24241730:ei ne herjaa julkisesti mediassa työnantajaansa. tai ei niiden vaimot/miehet herjaa julkisesti puolison työnantajaa.
nii että laitetaanko sitä meiliä sinne pomolle menemään? ois sopivasti meilikin hollilla...
en mie voitakkaan. mutta sinun miehes saattaa hävitä työpaikan.tiedätkö mit KAIKKI SEN FIRMAN TYÖNTEKIJÄT HAUKKUU niitä autoja. Ne on VANHOJA KAIKKI, usimmatkin on pikuisen vaille 20v.
EDELLEENKIN ANNA MENNÄ VAAN. Mitä sä kuvittelet sillä voittavas? et mitään
Minä ihmettelin ihan samaa. :O Täällä uhataan jo jollain kunnianloukkaussyytteillä ja ties millä, vaikkei ap ole tehnyt mitään ihmeellistä. Ap:ta syytetään miehensä ajamasta ylinopeudesta ja mitä vielä, en ole koko ketjua edes ehtinyt lukea. En ole Rollolaisen ketjuja usein lukenutkaan, tämähän on ihan järjetöntä!Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24241691:Mun on vaikee jaksaa lukee tätä kaikkea, mutta miksi nää ketjut muuttuu aina tämmösiks? Selittäkää.
Jos kaikki muut, niin teidänkin? En ole koskaan ymmärtänyt tätä logiikkaa?tiedätkö mit KAIKKI SEN FIRMAN TYÖNTEKIJÄT HAUKKUU niitä autoja. Ne on VANHOJA KAIKKI, usimmatkin on pikuisen vaille 20v.
EDELLEENKIN ANNA MENNÄ VAAN. Mitä sä kuvittelet sillä voittavas? et mitään
Huiiii kauhea!!! Kylläpä alkoi jännittää, oot sä melkoisen vaikutusvaltainen. Myöskin sinulle vinkki, kannattaa itsesikin miettiä mitä sieltä näppikseltä suollat.Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä;24241730:ei ne herjaa julkisesti mediassa työnantajaansa. tai ei niiden vaimot/miehet herjaa julkisesti puolison työnantajaa.
nii että laitetaanko sitä meiliä sinne pomolle menemään? ois sopivasti meilikin hollilla...
ei tziisus maaria sentään... :headwall:sanoin jo ANAN MENNÄ VAAN , mua ion turha alkaa pelottelemaan.. jos mun mies kerott että autot ovat louskuja 30v vanhoja niin ok ne ovat.
Tää on niin sairasta ettei oo tosi.Alkuperäinen kirjoittaja säpäle;24241754:Minä ihmettelin ihan samaa. :O Täällä uhataan jo jollain kunnianloukkaussyytteillä ja ties millä, vaikkei ap ole tehnyt mitään ihmeellistä. Ap:ta syytetään miehensä ajamasta ylinopeudesta ja mitä vielä, en ole koko ketjua edes ehtinyt lukea. En ole Rollolaisen ketjuja usein lukenutkaan, tämähän on ihan järjetöntä!
edellenkin anan mennä vaan; ei haittaa....Alkuperäinen kirjoittaja nyynä;24241753:en mie voitakkaan. Mutta sinun miehes saattaa hävitä työpaikan.
Siis tajuatko sinä nyt ollenkaan tätä juttua? On ihan eri asia vaikka kaikki firman työntekijät puhuis niin keskenään ja kavereilleen, vaikka se olis kuinka "julkinen salaisuus" ja "kaikki sen tietäis". Herjaaminen on ihan eri asia ja siitä on firman pomolla oikeus vetää herne nenään jos julkisesti tunnistettavasti herjaa. Y-m-m-ä-r-r-ä-t-k-ö?????
Tätähän mä kans koitin tuossa vääntää ja silmille vaan hypittiinAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä;24241753:en mie voitakkaan. mutta sinun miehes saattaa hävitä työpaikan.
siis tajuatko sinä nyt ollenkaan tätä juttua? on ihan eri asia vaikka kaikki firman työntekijät puhuis niin keskenään ja kavereilleen, vaikka se olis kuinka "julkinen salaisuus" ja "kaikki sen tietäis". herjaaminen on ihan eri asia ja siitä on firman pomolla oikeus vetää herne nenään jos JULKISESTI TUNNISTETTAVASTI HERJAA. Y-M-M-Ä-R-R-Ä-T-K-Ö?????
kerro mulle mitä mie olen näppikseltäni suoltanut, kerro ihmeessä. haluan tietää.Huiiii kauhea!!! Kylläpä alkoi jännittää, oot sä melkoisen vaikutusvaltainen. Myöskin sinulle vinkki, kannattaa itsesikin miettiä mitä sieltä näppikseltä suollat.
sanopa edelleenMITEN TÄSTÄ ketjusta selviä firman nimi. EI MITENKÄÄN.Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä;24241814:kerro mulle mitä mie olen näppikseltäni suoltanut, kerro ihmeessä. haluan tietää.
mutta se on kuule fakta että jos mie tämän ketjun eteenpäin miehesi pomolle laitan niin hän tykkää kyttyrää.
kannattaa todellakin herjata myös omia työharjottelupaikkoja täällä (rovaniemellähän niitä on niin helvetisti että), vanhoja työpaikkoja, mahdollisia tulevia työpaikkoja, lasten koulua ja lasten opettajia (kun kaikki tietää missä sinun lapsesi on koulussa, joku tuossa jo teki alotuksen että sinun nimi ja lasten nimet oli helposti selvitettävissä palstan haun ja googlen avulla) ja kaikkia muitaki. eikö vaan. koska kun nimiä ei sano niin mitäänhän ei voi sattua?
unohat vaan sen että se minkä nettiin kirjottaa se netissä pysyy. on yllättävää mitä kaikkea palstalaisista (jotka kertovat elämästään liikaa, ja sie rollolainen, olet kertonu aivan liikaa) saa selville näiden kirjotusten avulla.
en ole väittäny että olen vaikutusvaltanen, väitän tosin että rollo on kärpäsen paskan kokonen paikkakunta jossa kaikki tuntee toisensa. helvetinkö mie sille voin että satun tuntemaan ihmisiä kun olen siellä reippaasti yli 15 vuotta asunu. ja kyllä, jos mie näen että jotakuta minun tuttua tai tutun firmaan julkisesti haukutaan niin kyllä mie siitä haluan eteenpäin sanoa. mulla ei ole mitään menetettävää mutta jollakulla muulla on.
ymmärrätkö sie että mitä tässäki tapahtu? mie haluan että sie ite ymmärrät ettei sinulle tartte aina vääntää rautalangasta kaikkea.