se tuli sit 70e pikavoitto

• Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="jeps";24240184]Tosi fiksua haukkua miehen työnantajan autoja täällä netissä...[/QUOTE]

juuri näin rollolainen.

tulipa tuossa vaan mieleen että on parikin tuttua linja-autofirman toimaria siellä rovaniemellä, mitäs luulet rollolainen että mitä miehes pomo sanoo jos vinkkaan tästä ketjusta sille?

koita nyt hyvä ihminen ymmärtää että tämä on AVOIN PALSTA, ei tää oo mikään suljettujen sielujen kerho!!!!

Arvaa mitä? Mä oon tehnyt pimeitä töitä monet kerrat. Mees nyt ilmoittelemaan kipinkapin. Vaikka daa, ethän sä voi tietää puhunks mä totta vai en. Ja toisekseen mun ex-työnantaja on suurin persereikä tällä planeetalla. Nyt herjaussyytettä pukkaa. :eek:
Mua ei niin paljoa kiinnosta, mutta koitin vain sanoa (niinkuin moni muukin), jotta ihan kaikkea ei kannattais nettiin kirjoitella.
Täälläkin pyörii kuitenkin paljon sellaisia tyyppejä, kenen tietoon en itse haluaisi mitään asioitani.

Mutta jatka sä muru rauhassa :D

"argh"
[QUOTE="vieras";24240743]Peesi tähän. Siks laitoin ne linkit. ;)

Rollo, jos sun mies on noin sanonut, niin sun mies valehtelee sulle![/QUOTE]

Nyt mä en jaksa enää lukea pidemmälle, kun menee hermo teidän urpojen kanssa!
Ihanko tosissanne luulette, että on ihan sama ajaako 30km/h alueella 41km/h, kuin jos ajaa 100km/h 111km/h?!
No ei ihan kyllä ole. Yli 10% ylinopeuksista sakotetaan. Ensimmäinen askel on rikesakko, sitten tulee muut.
Joku aika sitten muistan täällä ketjun, jossa joku oli saanut muikkarin ajettuaan 85 kasikympin alueella. Silloin kyllä päiviteltiin, että kuinka noin pienestä. Oli kuulema kerrassaan naurettavaa puuhaa alkaa noin pienistä huomauttelemaan.
Kummasti taas mieli muuttui, kun on eri aloittaja.

Rollolainen
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä;24241688:
juuri näin rollolainen.

tulipa tuossa vaan mieleen että on parikin tuttua linja-autofirman toimaria siellä rovaniemellä, mitäs luulet rollolainen että mitä miehes pomo sanoo jos vinkkaan tästä ketjusta sille?

koita nyt hyvä ihminen ymmärtää että tämä on AVOIN PALSTA, ei tää oo mikään suljettujen sielujen kerho!!!!
tiedätkö mit KAIKKI SEN FIRMAN TYÖNTEKIJÄT HAUKKUU niitä autoja. Ne on VANHOJA KAIKKI, usimmatkin on pikuisen vaille 20v.
EDELLEENKIN ANNA MENNÄ VAAN. Mitä sä kuvittelet sillä voittavas? et mitään

Rollolainen
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä;24241730:
ei ne herjaa julkisesti mediassa työnantajaansa. tai ei niiden vaimot/miehet herjaa julkisesti puolison työnantajaa.

nii että laitetaanko sitä meiliä sinne pomolle menemään? ois sopivasti meilikin hollilla...
sanoin jo ANAN MENNÄ VAAN , mua ion turha alkaa pelottelemaan.. jos mun mies kerott että autot ovat louskuja 30v vanhoja niin ok ne ovat.

tiedätkö mit KAIKKI SEN FIRMAN TYÖNTEKIJÄT HAUKKUU niitä autoja. Ne on VANHOJA KAIKKI, usimmatkin on pikuisen vaille 20v.
en mie voitakkaan. mutta sinun miehes saattaa hävitä työpaikan.

siis tajuatko sinä nyt ollenkaan tätä juttua? on ihan eri asia vaikka kaikki firman työntekijät puhuis niin keskenään ja kavereilleen, vaikka se olis kuinka "julkinen salaisuus" ja "kaikki sen tietäis". herjaaminen on ihan eri asia ja siitä on firman pomolla oikeus vetää herne nenään jos JULKISESTI TUNNISTETTAVASTI HERJAA. Y-M-M-Ä-R-R-Ä-T-K-Ö?????

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24241691:
Mun on vaikee jaksaa lukee tätä kaikkea, mutta miksi nää ketjut muuttuu aina tämmösiks? Selittäkää.
Minä ihmettelin ihan samaa. :O Täällä uhataan jo jollain kunnianloukkaussyytteillä ja ties millä, vaikkei ap ole tehnyt mitään ihmeellistä. Ap:ta syytetään miehensä ajamasta ylinopeudesta ja mitä vielä, en ole koko ketjua edes ehtinyt lukea. En ole Rollolaisen ketjuja usein lukenutkaan, tämähän on ihan järjetöntä!

Jos kaikki muut, niin teidänkin? En ole koskaan ymmärtänyt tätä logiikkaa?
Eikä tässä ole niinkään kyse autojen iästä vaan kaikesta muustakin.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä;24241730:
ei ne herjaa julkisesti mediassa työnantajaansa. tai ei niiden vaimot/miehet herjaa julkisesti puolison työnantajaa.

nii että laitetaanko sitä meiliä sinne pomolle menemään? ois sopivasti meilikin hollilla...
Huiiii kauhea!!! Kylläpä alkoi jännittää, oot sä melkoisen vaikutusvaltainen. Myöskin sinulle vinkki, kannattaa itsesikin miettiä mitä sieltä näppikseltä suollat.

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle;24241754:
Minä ihmettelin ihan samaa. :O Täällä uhataan jo jollain kunnianloukkaussyytteillä ja ties millä, vaikkei ap ole tehnyt mitään ihmeellistä. Ap:ta syytetään miehensä ajamasta ylinopeudesta ja mitä vielä, en ole koko ketjua edes ehtinyt lukea. En ole Rollolaisen ketjuja usein lukenutkaan, tämähän on ihan järjetöntä!
Tää on niin sairasta ettei oo tosi.

Rollolainen
Alkuperäinen kirjoittaja nyynä;24241753:
en mie voitakkaan. Mutta sinun miehes saattaa hävitä työpaikan.

Siis tajuatko sinä nyt ollenkaan tätä juttua? On ihan eri asia vaikka kaikki firman työntekijät puhuis niin keskenään ja kavereilleen, vaikka se olis kuinka "julkinen salaisuus" ja "kaikki sen tietäis". Herjaaminen on ihan eri asia ja siitä on firman pomolla oikeus vetää herne nenään jos julkisesti tunnistettavasti herjaa. Y-m-m-ä-r-r-ä-t-k-ö?????
edellenkin anan mennä vaan; ei haittaa....

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä;24241753:
en mie voitakkaan. mutta sinun miehes saattaa hävitä työpaikan.

siis tajuatko sinä nyt ollenkaan tätä juttua? on ihan eri asia vaikka kaikki firman työntekijät puhuis niin keskenään ja kavereilleen, vaikka se olis kuinka "julkinen salaisuus" ja "kaikki sen tietäis". herjaaminen on ihan eri asia ja siitä on firman pomolla oikeus vetää herne nenään jos JULKISESTI TUNNISTETTAVASTI HERJAA. Y-M-M-Ä-R-R-Ä-T-K-Ö?????
Tätähän mä kans koitin tuossa vääntää ja silmille vaan hypittiin :)

"huoh"
Voi rollo... kyse ei ole siitä että autot on vanhoja,vaan siitä että sinä herjaat miehesi työnantajaa ja kerrot miten on aina myöhässä ja työntekijöitä kohdellaan kun koiria. Kun nyt olet vauhtiin päässyt niin kerro jo se firma ja laita vaikka sun hetu tänne. Ja kerro yksityiskohtasesti vaikka miten sinne miehes työpaikalle pääsisi.

Rollolainen
[QUOTE="huoh";24241782]Voi rollo... kyse ei ole siitä että autot on vanhoja,vaan siitä että sinä herjaat miehesi työnantajaa ja kerrot miten on aina myöhässä ja työntekijöitä kohdellaan kun koiria. Kun nyt olet vauhtiin päässyt niin kerro jo se firma ja laita vaikka sun hetu tänne. Ja kerro yksityiskohtasesti vaikka miten sinne miehes työpaikalle pääsisi.[/QUOTE]

Kyllä herjaamiseen tarvitan vähän enemmän kuin se n etä sanon niiden olevan myöhässä tai että joskus pitää teetää ylipitkää päivää, mitä tehdään kyllä monesskain firmassa mullaki alalla.

Huiiii kauhea!!! Kylläpä alkoi jännittää, oot sä melkoisen vaikutusvaltainen. Myöskin sinulle vinkki, kannattaa itsesikin miettiä mitä sieltä näppikseltä suollat.
kerro mulle mitä mie olen näppikseltäni suoltanut, kerro ihmeessä. haluan tietää.

mutta se on kuule fakta että jos mie tämän ketjun eteenpäin rollolaisen miehen pomolle laitan niin hän tykkää kyttyrää.

kannattaa todellakin herjata myös omia työharjottelupaikkoja täällä (rovaniemellähän niitä on niin helvetisti että), vanhoja työpaikkoja, mahdollisia tulevia työpaikkoja, lasten koulua ja lasten opettajia (kun kaikki tietää missä rollolaisen lapset on koulussa, joku tuossa jo teki alotuksen että nimi ja lasten nimet oli helposti selvitettävissä palstan haun ja googlen avulla) ja kaikkia muitaki. eikö vaan. koska kun nimiä ei sano niin mitäänhän ei voi sattua?

unohat vaan sen että se minkä nettiin kirjottaa se netissä pysyy. on yllättävää mitä kaikkea palstalaisista (jotka kertovat elämästään liikaa, ja rollolainen, on kertonu aivan liikaa) saa selville näiden kirjotusten avulla.

en ole väittäny että olen vaikutusvaltanen, väitän tosin että rollo on kärpäsen paskan kokonen paikkakunta jossa kaikki tuntee toisensa. helvetinkö mie sille voin että satun tuntemaan ihmisiä kun olen siellä reippaasti yli 15 vuotta asunu. ja kyllä, jos mie näen että jotakuta minun tuttua tai tutun firmaan julkisesti haukutaan niin kyllä mie siitä haluan eteenpäin sanoa. mulla ei ole mitään menetettävää mutta jollakulla muulla on.

ymmärrätkö sie että mitä tässäki tapahtu? mie haluan että rollolainen ite ymmärtää ettei hälle tartte aina vääntää rautalangasta kaikkea.

*edit* olikin tiinellin teksti, muokkasin

Viimeksi muokattu:
Rollolainen
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä;24241814:
kerro mulle mitä mie olen näppikseltäni suoltanut, kerro ihmeessä. haluan tietää.

mutta se on kuule fakta että jos mie tämän ketjun eteenpäin miehesi pomolle laitan niin hän tykkää kyttyrää.

kannattaa todellakin herjata myös omia työharjottelupaikkoja täällä (rovaniemellähän niitä on niin helvetisti että), vanhoja työpaikkoja, mahdollisia tulevia työpaikkoja, lasten koulua ja lasten opettajia (kun kaikki tietää missä sinun lapsesi on koulussa, joku tuossa jo teki alotuksen että sinun nimi ja lasten nimet oli helposti selvitettävissä palstan haun ja googlen avulla) ja kaikkia muitaki. eikö vaan. koska kun nimiä ei sano niin mitäänhän ei voi sattua?

unohat vaan sen että se minkä nettiin kirjottaa se netissä pysyy. on yllättävää mitä kaikkea palstalaisista (jotka kertovat elämästään liikaa, ja sie rollolainen, olet kertonu aivan liikaa) saa selville näiden kirjotusten avulla.

en ole väittäny että olen vaikutusvaltanen, väitän tosin että rollo on kärpäsen paskan kokonen paikkakunta jossa kaikki tuntee toisensa. helvetinkö mie sille voin että satun tuntemaan ihmisiä kun olen siellä reippaasti yli 15 vuotta asunu. ja kyllä, jos mie näen että jotakuta minun tuttua tai tutun firmaan julkisesti haukutaan niin kyllä mie siitä haluan eteenpäin sanoa. mulla ei ole mitään menetettävää mutta jollakulla muulla on.

ymmärrätkö sie että mitä tässäki tapahtu? mie haluan että sie ite ymmärrät ettei sinulle tartte aina vääntää rautalangasta kaikkea.
sanopa edelleenMITEN TÄSTÄ ketjusta selviä firman nimi. EI MITENKÄÄN.

[QUOTE="huoh";24241782]Voi rollo... kyse ei ole siitä että autot on vanhoja,vaan siitä että sinä herjaat miehesi työnantajaa ja kerrot miten on aina myöhässä ja työntekijöitä kohdellaan kun koiria. Kun nyt olet vauhtiin päässyt niin kerro jo se firma ja laita vaikka sun hetu tänne. Ja kerro yksityiskohtasesti vaikka miten sinne miehes työpaikalle pääsisi.[/QUOTE]

Siis oikeastiko jollekin tulee yllätyksenä, että tällaisia firmoja on olemassa? Ja oikeastiko jotkut nyt tunnistavat kyseisen firman tai uskovat, että suurin osa tämän ketjun lukijoista tunnistavat myös? Ja oikeastiko tätä palstaa pidetään niin julkisena ja meitä palstailijoita niin helkkarin tunnettuina, että ihan kuka tahansa satunnainen palstailija myös tietäisi mistä ja kenestä tässä puhutaan?

Yhteistyössä