niin auttakaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rakastanut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rakastanut

Vieras
mitä mä teen olen työpaikalla ihastunut mua yli 20v mieheen. ollaan kumpikin parisuhteesa, mutta musta tuntuu että tää on molemmim puoleista. toivon siis että olen lukenut miehen katseet oikein. mitä mä teen auttakaa ja nopeasti

Ihastus varmasti menee ohi! Älä tee liian nopeita ratkaisuja ym.. Vanhemmat miehet eivät lopulta hevillä luovu perheestään ja saavutetusta omaisuudesta. Saattaisi pitää sua hetken itsetunnon kohottajanaan.. Mutta vaimo kuitenkin veisi lopulta voiton. Niin ja vaimokin antaisi anteeksi, kun kyseessähän oli vaan ohi menvä viidenkympin villitys.
Mutta ymmärrän sua täysin.. Mulla yksi mahdoton rakkaus jäänyt kytemään taustalle loppu elämäkseni. Mies on mua 22 vuotta vanhempi. Minä tein kymmenisen vuotta päätöksen, etten voi lähteä siihen mukaan. Mutta tunteilleni en kyllä voi mitään edelleenkään.. Niin ja olen siis tällä hetkellä naimisissa ja meillä on pari lasta. Tuo menneisyys vaan sattuu seilaamaan unissani vähän turhan useasti..

mitä mä teen olen työpaikalla ihastunut mua yli 20v mieheen. ollaan kumpikin parisuhteesa, mutta musta tuntuu että tää on molemmim puoleista. toivon siis että olen lukenut miehen katseet oikein. mitä mä teen auttakaa ja nopeasti

Ei muuta ku menet opettelemaan suomea. Oikeita sanoja, lauserakennetta, välimerkkejä ja yhdyssanoja. Mistä näitä imbesillejä vielä voi löytyä tällä vuosituhannella ? Vitsi mikä idiootti. Näin lyhyt kirjoitus eikä mikään ole oikein eikä kohdallaan.

niin susta tuntuu että on susta kiinnostunut;jospa nyt pistät jäitä hattuun(ja housuun)ja annat olla koko asian,sitäpaitsi,ei tommosten kurppien kanssa kannata nuhjata.

[QUOTE="abc";24240883]Ei muuta ku menet opettelemaan suomea. Oikeita sanoja, lauserakennetta, välimerkkejä ja yhdyssanoja. Mistä näitä imbesillejä vielä voi löytyä tällä vuosituhannella ? Vitsi mikä idiootti. Näin lyhyt kirjoitus eikä mikään ole oikein eikä kohdallaan.[/QUOTE]

Sun kaltaiset imbesillit hoitaa korjaamisen ja kulkee perässä kuin henkilökohtainen siivooja. Miten sä jaksat? Täytyy olla aika idiootti kenen elämän täyttää toisten kirjoitusvirheet. Mee jo hetkeksi levolle ettet saa kohtausta.

Yhteistyössä