se tuli sit 70e pikavoitto

• Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti
Rollolainen
Muistatte varmaan kun tannoin kerroin että mies oli ajanut 89km/h 80 alueella. kannattaa olla tarkkaan noiden auton mitareidne kanssa kun tään ikivanhan melkein 30v bussin mittari näytti 85, ne heitää aian aika paljon.
AIka hassua on se että tällä bussilla ei pitäis päästä kuin 80.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
ei ym
Selvennystä???
Siis oliko ajanut 89 km tunnissa alueella jossa nopeusrajoitus oli 80 km/h? Vai mitä tarkoitat tuolla 8980:llä?
Ja miten niin sillä ei pitäisi päästä kuin 80 km/h?

oikeusvaltio
No ylinopeutta se on se 85 km/h myös. Ihan sama vaikka miehesi olisi ajanut vain 81 km/h, niin mun mielestä siitä kuuluis sakko antaa. Jos nopeusrajoitukset tehdään, niin miksi niistä sitten kuitenkin lipsutaan. Muutenkin kaikki suuremmatkin rikolliset pääsee kuin koira veräjästä.

80 rajoitus tarkoittaa 80, ei 81 tai 85. Että tämä vaan tiedoksi. Poliisi saa sakottaa jo pienemmästäkin, jos on vittumaisella päällä.

• Tykkää
Reactions: HEI!
"vieras"
Muistatte varmaan kun tannoin kerroin että mies oli ajanut 8980 alueella. kannattaa olla tarkkaan noiden auton mitareidne kanssa kun tään ikivanhan melkein 30v bussin mittari näytti 85, ne heitää aian aika paljon.
AIka hassua on se että tällä bussilla ei pitäis päästä kuin 80.
Mies on ajanut sitten kirjaimellisesti nasta laudassa. Kyllä nuo alamäkeen kulkee jos tosiaan oikein yrittää. Mikä raja tuo tuollainen "ettei pitäisi päästä kuin 80" on, onko siinä jokin nopeusrajoitin vai mitä?

Rollolainen
No ylinopeutta se on se 85 km/h myös. Ihan sama vaikka miehesi olisi ajanut vain 81 km/h, niin mun mielestä siitä kuuluis sakko antaa. Jos nopeusrajoitukset tehdään, niin miksi niistä sitten kuitenkin lipsutaan. Muutenkin kaikki suuremmatkin rikolliset pääsee kuin koira veräjästä.

80 rajoitus tarkoittaa 80, ei 81 tai 85. Että tämä vaan tiedoksi. Poliisi saa sakottaa jo pienemmästäkin, jos on vittumaisella päällä.
niin saakin, en ole väittänytkään että hän ei olis ylinopeutta ajanut. Ylinopeus se on pieniekin ylinopeus, tässäkin oli vielä sillä lailla omaa tyhmyyttä kun edes aikataulun takia ei olis tarvinnut ylinopeutta ajaa, joskus vaan on pakko esim ivalon reitilä pakko aja et pysyy aikataulussa, silikin useinvaika ajais satasta on bussi jopa puoli tuntia myöhässä. se on muillakin ei vaan silloin kun mun mies ajaa

Rollolainen
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24238922:
Alamäessä menee aina lujempaa. Nykysin ollaan noita rajotuksista aika tarkkana ja korttikin menee helposti, varsinkin jos on uusi auto, jolla helposti nopeus nousee huomaamatta.
tää auto oli kuleem melkeen 30v vanha romu, kuten melkein kaikki tuon yrityksen bussit.

Rollolainen
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;24238943:
Nopeusrajoitus 80 ,mies ajoi 85...juu eli ylinopeutta ajoi...ja vieläpä enemmän,kuin luuli!!
Sama kai se on ajoiko 85 vai 89...oikein,että sakot sai.
en ole väittänytkään että ei olisi oikin saada sakot., älä laita sanoa mun suuhun.

Yhteistyössä