Ottis
Voi että mua ku en osaa pitää suurta suutani kiinni tai edes soukemmalla :'(. Toivoin, ett ukko olis lähtenyt mökille, ett olisin päässyt livahtamaan ilman urinoita joentakasella uimassa, vaan eipä ukko nyt halunnutkaan lähteä yksin. Kysyi, ett käytäskö siellä saunassa ja minä siihen, ett menis vaan sinne ku mielensä tekee, ett minä ehdin olla siellä viikonloppunaki ku siellä silloin kuitenkin pitää olla. Vähän sitten annoin periksi ja sanoin, ett voisin pyrähtää mökillä uimassa ja hakea samalla toimistolta matot pesuun jos ukko mökille menee. Kun laitoin itteni lähtövalmiiksi, mies ei ollutkaan minnekään menossa ja ihmettelee sit minne menen. Kun sanoin olevani menossa niitä mattoja hakemaan, tämä siihen innoissaan, ett hän lähtee mukaan. Ja minä tietty älähdin, että ei sun tarvi mukaan lähteä, että pärjään yksinkin ja lisäsinpä vielä neropatti, että:"Ei sun tarvi koko ajan roikkua mun perässä". Näin sanoo siis ihminen, joka urisee miehen pitkistä työpäivistä ja siitä ku joutuu olla niin paljon yksin :ashamed:. Mutta kun totuus on, että olis kiva nähdä joskus muitakin kuin tuota miestä. En näe ketään muita ja kesä valuu käsistä. Herra on siis päivät töissä ja kuvittelee mun onnesta soikeana kiehnäävän kyljessään illat. Kai se romanttista olis, mutt ei vastaa minun käsitystäni tasa-arvoisesta parisuhteesta. Mies on päivät ihmisten kanssa tekemisissä eli takuulla omalla tavallaan kaipaa sitä omaa rauhaa, mutt pitääkö mut vetää siihen omaan rauhaan mukaan . Mulla on jotenkin sellanen olo, että tänä iltana vähän keskustellaan :headwall:. Äkämystyneestä tekstistäni huolimatta mulla on siis paha mieli, ett menin tolleen ukolle laukasemaan . Toinen yrittää nyt sit olla läsnä ja minä oon vaan työntämässä pois. Hän lähti nyt sit niitä mattoja toimistolta hakemaan yksin.