40+ so what wol.12

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
Voi että mua ku en osaa pitää suurta suutani kiinni tai edes soukemmalla :'(. Toivoin, ett ukko olis lähtenyt mökille, ett olisin päässyt livahtamaan ilman urinoita joentakasella uimassa, vaan eipä ukko nyt halunnutkaan lähteä yksin. Kysyi, ett käytäskö siellä saunassa ja minä siihen, ett menis vaan sinne ku mielensä tekee, ett minä ehdin olla siellä viikonloppunaki ku siellä silloin kuitenkin pitää olla. Vähän sitten annoin periksi ja sanoin, ett voisin pyrähtää mökillä uimassa ja hakea samalla toimistolta matot pesuun jos ukko mökille menee. Kun laitoin itteni lähtövalmiiksi, mies ei ollutkaan minnekään menossa ja ihmettelee sit minne menen. Kun sanoin olevani menossa niitä mattoja hakemaan, tämä siihen innoissaan, ett hän lähtee mukaan. Ja minä tietty älähdin, että ei sun tarvi mukaan lähteä, että pärjään yksinkin ja lisäsinpä vielä neropatti, että:"Ei sun tarvi koko ajan roikkua mun perässä". Näin sanoo siis ihminen, joka urisee miehen pitkistä työpäivistä ja siitä ku joutuu olla niin paljon yksin :ashamed:. Mutta kun totuus on, että olis kiva nähdä joskus muitakin kuin tuota miestä. En näe ketään muita ja kesä valuu käsistä. Herra on siis päivät töissä ja kuvittelee mun onnesta soikeana kiehnäävän kyljessään illat. Kai se romanttista olis, mutt ei vastaa minun käsitystäni tasa-arvoisesta parisuhteesta. Mies on päivät ihmisten kanssa tekemisissä eli takuulla omalla tavallaan kaipaa sitä omaa rauhaa, mutt pitääkö mut vetää siihen omaan rauhaan mukaan :confused:. Mulla on jotenkin sellanen olo, että tänä iltana vähän keskustellaan :headwall:. Äkämystyneestä tekstistäni huolimatta mulla on siis paha mieli, ett menin tolleen ukolle laukasemaan :(. Toinen yrittää nyt sit olla läsnä ja minä oon vaan työntämässä pois. Hän lähti nyt sit niitä mattoja toimistolta hakemaan yksin.

Miepä löysinhin jemmastani yllättäin vielä yhden testin!;)
..ja sen dippasin ihan vain siksi, että halusin nähdä - reagoiko testi enää tuohon eilen otettuun alhaiseen HCG arvoon 6..ja reagoi se vielä heikosti.

Eli: Nuo Pregcheck liuskat ainahin näyttävät haamuista jo to-del-la pienestähin HCG määrästä vaikka pitäisi reagoida vasta 25mIu/ml..
Edullinen ja yllättävän herkkä testi.:)

..mutta juu, se testailuista..
Vuoto alkaa varmaanhin huomenissa, niin juili jo selkää ja masua alkuillasta.:x

Mukavaista illan jatkoa ihunaiset, mie pyyhällän tästä saunaan!:wave:(siidukkahin jemmassa;))

Ps. Ottis - ei tuo ole niin vaarallista - tuo mitä miehellesi sanoit, kyllä sie tarttet omaahin aikaa:kiss:
..ja reissun päällähän te olette sitten kuin paita&peppunen!:)

Viimeksi muokattu:
Hei kaikki ihunaiset:heart:
Kauheasti lukematta teitin kuulumisia kun tänään tultiin reissusta mutta huomenna luen huolella ja hartaudella:) Huomasin mur-mur että vaavi haaveet taisi jäädä takaalalle että lähetän voimahalin:hug: Ja Plussanneille kunnon Onnen halit :heart:
Mutta nyt pisut,pesut ja unthen maille.Öitä kaikille!!

Iltasta!

Mur-mur tuo tämän päivän dippisi on samankaltainen, mitä sain silloin dpo12. Ja samoja testejähän hain taas tänään kaupasta, koska jostain kumman syystä postilaatikkoon ei ole vielä tullut tilaamiani :confused: Onneksi kaupassa riittää runsaasti kesätyöntekijöitä! Sinulle Mur-mur lähetän pienen palan sydämestäni ja halin :kiss: Kiitos onnesta, mitä miulle lähetit

Epävarmuus kuitenkin loistaa päällimmäisenä, vaikkakin jo mökillä silittelin masua... Epätodelliseltahan tämä tuntuu. Varmistelen vielä viivan vahvistumista kahdella liuskalla ja päättelen sen tänään tilaamallani digillä :ashamed: Hieman minua huolestuttaa vieläkin kovat kipuilut masussa :( ja joidenkin vakio-oireiden puuttuminen, mutta toivon, että tämä on vain erilaista nyt :heart:

Eli eroon ette vielä minusta pääse :D

Bugsy sinäkö ihmettelit kierron pitenemistä? Minulla viimeisen synnytyksen jälkeen meni puoli vuotta, että juoksut alkoi. Kahdesti tuli vanhan kierron mukaan, mutta sitten alkoi kierto heittelee (ensin piteni ja sitten lyheni) ... Johtuiko se iästä, hormoneista, miehen siemenistä (ehkäisynä ennen kuumeilua kondomi tai keskeytetty yhdyntä) mutta lisääntymisvälineeni ikään kuin säikähtyivät. Meidän naisten keho on vain niiiiiin monisyinen ja ihmeellinen. Ellei sitten olisi salamatkustajaa kyydissä :heart: Kannattaa käydä lääkärissä, jos jatkuu, oman mielenrauhan takia :hug:

Ottis
Mafinka Mä oon nopee . Itseasiassa 15 sekunnin välein dippasin noi o- ja r-testit.
:LOL: :heart:
Kiitoksia yrjöklubiin heittämisestä :kiss: toivottavasti matka jatkuu :heart:

mindy<3 Ihania uutisia!!!!

Mur-mur tuo tämän päivän dippisi on samankaltainen, mitä sain silloin dpo12.

Miun eka dippaus taisi olla myös tuollainen(dpo10/12)..

Sinulle Mur-mur lähetän pienen palan sydämestäni ja halin :kiss:

Kiitos kultainen Oliivitar:kiss:

Kiitos onnesta, mitä miulle lähetit

Kyllähän me sitä Onnea tarttetaan jokainen, jolla tärppi käynyt..niin on herkästi särkyvää pienen alkutaival:heart:

Epävarmuus kuitenkin loistaa päällimmäisenä, vaikkakin jo mökillä silittelin masua... Epätodelliseltahan tämä tuntuu. Varmistelen vielä viivan vahvistumista kahdella liuskalla ja päättelen sen tänään tilaamallani digillä :ashamed: Hieman minua huolestuttaa vieläkin kovat kipuilut masussa :( ja joidenkin vakio-oireiden puuttuminen, mutta toivon, että tämä on vain erilaista nyt :heart:

Päivä kerrallansa..

Eli eroon ette vielä minusta pääse :D

Ei me halutakkaan!!!!!!!:):kiss:
.

Viimeksi muokattu:
Moips kaikille!!!

Mä kun avaan tän olkkarin oven, ni en voi olla ajattelematta surumielin sinua mur-mur ja sinua Putunen ja itteänikin ja kaikkia keille testi vaavia lupaillu... vaan sitten on hiipunu pois...halaus vielä mur-mur:hug:

Pakko vaan mennä eteenpäin ja yrittää löytää positiivisempaa...onneksi on Oliivittarella viivanen vahvistunu ja digikin näyttää maagisia sanoja, joten roppa kaupalla onnea tarrautumiseen sinne:heart:

Mahdotonko haamuilee ja Ottiskinko??? Hienoa ja onnea tuhannesti:heart::heart::heart:

Mindylle onnittelut ihanista ultra kuulumisista:heart: kiva kun käyt täällä meitä moikkailemassa ja hienoa että kohdunsuu kunnossa!

Voi Ottis sä oot niin hassu=) On sun mies niinpäin tai näinpäin ni aina väärinpäin:D voi toista...piä sitä nyt vähän hyvänä:heart: ei vaan...kurjia oot kokenu senkin taholta ja passoota nyt oikeen urakalla jos kerran haluu "madella"...

on: mä oon tätiä ootellu tänään, vaan ei oo näkyny ei kuulunu, eikä yhtään ees tunnu siltä et vois alkaakaan...ei siis mitään tuntemuksia missäänpäin mut lämmöt edelleen ylhäällä (37,3) joten tokko huomennakaan alkaa:( en tiiä missä nyt mättää ku testitkin näyttäneet negaa...alkais vaan et pääsis uuteen kiertoon...clomi reseptikin taas uusittu...
...tänää oltiin noiden teinejen kanssa HarryPotteria elokuvissa kattoos(oli hyvä niinku kaikki) ni menomatkalla hiplasin niskaa ja siellä on finni!!! herraisä, mulla kun ei finnejä oo ollu vuosiin ja oonkin pitäny sitä "jonkinmoisena" raskaus oireena...harmi vaan kun ne testit näyttää negaa...:D itteä toppuuttelen että mun on ihan turha alkaa tälle kiertoa mitään toivoa herättelee..kyllä naisen pitää jo 3 puhdasta negaa uskoa!!!

Hyviä ötysiä kaikille...mulla ois huomen ja ylihuomen illat vielä ja sit alkaa LOMA!!!

p.s. Arvatkaas flikat mitä mä oon opetellu nyt pari päivää????:D virkkaamaan!!! Parissa päivässä virkkasin Liljalle mekon syksyyn sellasesta paksusta langasta..ihanaa kun tulee nopsaan ja virkata voi ulkonakin auringossa loikoillen=)

Ottis tiedän tunteen kun tuntuu että toinen hengittää niskaan vaikkei se sitä oliskaan ... turhautuu tosiaankin kun ei näe muita ihmisiä :) se pelkästään että pääsis torille kaffille katsomaan ihmisvilinää tekisi ihmeitä :) mutta ... nätisti :) ...

Fiialiia kiitos yv. vastasinkin pikaisesti ... :)

mindy<3 aivan ihania uutisia ultrasta ... ihanaa raskausaikaa ja käy ihmeessä kertomassa kuulumisia :heart:

mur-mur rauhallista yötä ja unta :kiss: ...

pikkutirri sinulla näyttäisi olevan aivan sama tilanne kun minullakin, tosin minulla on ihmeoireitakin ollut ... närästänyt... nipistellyt alavatsaa... vasenta tissiä närppinyt ja nyt tuntuu siltä että hiiva alkaa kiusaamaan :( - noh tätsyä odotellessa ... virkkaaminen on ihan mukavaa muuten... siitä on tosin aikaa kun yleensäkin minkäänkaltaisiin puikkoihin olen tarttunut, noh jospa muuton myötä sitten :)

oliivitar älähän hättäile ja hermoile :D

tattinen öitä sinne myös

Kuten kaikille palstalaisille ja sitä seuraaville: HYVÄÄ YÖTÄ |O|O:kiss:

Dipattu ja kyllä se viiva vahveni entisestään =) Mikä helpotus viime yön jälkeen! Masukipuilut levisivät kuumeiluna ristiselkään ja sieltä lantioon ja lopulta sisäreisiin :O Kääriydyin kolmeen peittoon ja onneksi nukahdin: selällään ja jalat koukussa. Aamun pikkutunteina polte oli muisto vain... olin valmis lukemaan testistä mitä vain! Otin kuvan ja laitoin mukaan myös edelliset. Dpo12 on kuivuessaan tosin vahvistunut...

Eli hetken päästä, kone jumittaa.... Noh niin! Sekoaahan jo konekin jatkuvasta lataamisesta :D

Dpo12
Dpo13
dpo15

Eli jos nyt uskaltaisin kuiskata: Olen raskaana :heart:

Mur-mur:
Kyllähän me sitä Onnea tarttetaan jokainen, jolla tärppi käynyt..niin on herkästi särkyvää pienen alkutaival
:heart: :'( :heart: Sitä voi vain toivoa

Pikkutirri ja Mafinka :heart:PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH:heart:

Pikkutirri miekin olen aina tykännyt virkkaamisesta :) Se on helppo päästää käsistä, jos tarve on muualle juosta. Nyt tytön kanssa virkkaamme siivousrättejä pylväistä ja bambulangasta. Bambulla on antiseptinen ominaisuus ja toimii muuten hyvin tiskirättinäkin! Ja pesulappuna on pikkumiehelläkin moinen :heart:

Tattinen Milloin aioit rapistella? :heart:

Viimeksi muokattu:
Hirmuisesti onnea sinulle oliivitar :flower: :heart:!!! Toivottavasti kaikki menee oikein hyvin eteenpäin :)!

Kirjoittelit pikkutirri siitä, kun näitä plussaviivoja tulee, ja sitten haalistuvat. Mulla otti pari kuukautta saada uusi yritysinto takaisin toukokuisen jälkeen ja suhtaudunkin nyt vähän erilailla koko juttuun. Joskus viime talvena vauvakuume oli pahempi - nyt laantunut siitä. Voi kunpa me vielä saataisiin se pysyväkin plussa testiin :heart: :). Plussapuuhkut pikkutirrille!

O-testi- ja r-testiplussatoivotukset myös mahdotontakolle ja Ottikselle :heart:!!

Toivon kovasti, että Mafinka ja mur-murkin sen ihmeen saisivat vielä kokea. Joskushan se menee niin, että kun on jo melkein luopunut toivosta, niin ihme tapahtuukin :heart:.

Ninni69:lle ISO plussapuhallus!!!

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: oliivitar

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Euphonia (40)............kp5/25-26........yk20..........1
Ottis (44)..................Kp8/26-32.........yk 23( 08/09)..1
Minttu2011 (43).......Kp9/27-29..........yk 10( 04/11)..3
putunen (41)............kp11/25.............yk yli 1v...........3./1.yht.
Ninni69 (42).............Kp18/23-30........yk n.3v............1
tattinen (41)..............kp21/28............Yk8(2km.)5/1 yht.
Mahdotontako (46)....kp22/27-30.........yk13........1. yht.
Nöpsö (42)................kp23/29-32.........yk?................2.
pikkutirri (42)............kp30/28-32.........yk706/11)4./2yht.
AinoEmilia (46)..........kp54/?..............yk n.3v( 08/10)4./2yht.
Tringa (40)................kp?/28...............yk1.................2

Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky,Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, putunen, Iida-Karoliina, Salme71, Ottis

putunen (41).............dpo2
tattinen (41)..............dpo10
Mahdotontako (46)....dpo12
pikkutirri(42).............dpo15

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee

Viimeksi muokattu:
Putunen Voi kun en millään haluaisi poistua olkkarimme seinältä :'( Te olette niin tärkeitä minun maailmassani :heart: Yksi iso askel on taas otettava, mukanani hyvät muistot ja sisaret. Ota vain pois listoilta. Ottishan se taisi minut jo laittaa Yrjö-klubiin :D Kyll mää tääl silti vielä roikun ;)

• Tykkää
Reactions: Ninni69 ja Mafinka
oliivitar kiitos kuvasarjasta, ihana saada katsoa tuota vahvistuvaa viivaa
Onnea matkaan kovasti :heart:

pikkutirri Mikä sinulla on ns. normaalilämpö?

putunen kiitos muru toivotuksista...

On: Tällä hetkellä vaan harmittaa kun en tiedä ollenkaan missä mennään???
Ei tätsyä mutta selkä kipeänä :( ja nänninpäät
, vatsassa ei minkäänlaisia tuntemuksia? Nyt jo kp34?ARGHH! :LOL:
Pakko myöntää että kävin eilen ostamassa "pregent stick" -merkkisiä testejä ja testasin aamulla - haamuviiva ilman punaväriä mutta piti kyllä kallistella
tosin ilmeisesti muutkin ovat tällä testillä sen viivanpaikan haamuttaneet
... raivostuttavaa... Seuraavan kerran dippaan kyllä vasta lauantaina ja sitten saakin olla ...

Mukavaa päivää kaikille Tänne luvattu ukkosta ja salamointia mutta pelkkää harmaata taivasta toistaiseksi... tulis oikein kova ukkonen... aaah että olis nautinnollista :D

PUUUH punaväriä testeihin :D

P.S. Niin sitä mun piti tässä vielä sanoman että pitäishän näilä kp:illä se punavärikin jo näkyä :'(

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Ottis
Putunen Kiitos päivityksestä :kiss:.

Oliivitar Hienoa, viiva vahvistuu =). Saat pysytellä kp-listalla niin kauan kuin haluat ja y-klubissa olet jo :heart:. Pikkuinen matkassa pysyköön :heart:.

Mafinka Kiitos, taisit ymmärtää miltä musta tuntuu. Illalla mieheltä kuitenkin luvan sain lähteä kaverin luokse saunomaan, mutt otti sen varmaan liian sanatarkasti ku oli yöllä sit kiukkunen ku tulin 2 aikaan kotiin. Meinasi, ettei mm-sarjan saunojatkaan löylyttele viittä tuntia :LOL:. Minä että eipä tietenkään koko aikaa saunassa oltu, ku käytiin välillä uimassa ja istuttiin terassilla ja mentiin taas löylyyn ku tuli kylmä. Ottaa kaiken niin sanatarkasti toi mun ukkokultani, mutt kyllä se siitä vielä leppyy =).

pikkutirri Totta tuo, ett sama miten päin mies on, niin on väärinpäin. En tykkää ett liuhottaa omilla teillään, mutt en tykkään siitäkään, ett sitten kun on läsnä, pitäis kaikki tehdä yhdessä. Mutta.. sen olen oivaltanut, ett kyllä minä häntä rakastan, tuntuu ett nyt enemmän kuin aiemmin.

mur-mur Lämpimiä ajatuksia ja haleja :hug: sulle.

ON Lähden toimistolle siivoamaan. En ole koskaan siivonnut siellä :) ja jos hyvin käy niin ukkelikukkelin urakan päätteeksi kellistän siellä myös. Sen verran nimittäin muniksissa paukkuu, ett ihan pelottaa jos ovis pääsee livahtamaan karkuun. Ja seksiuniakin näin. Se on ihan selvä merkki oviksesta mulla :).

Ottis
Ps. Sen verran oli mulla aamun r-testissä punertavaa t-viivassa, ett dippasin päivän toisesta pisusta varuulta digin r-testin ja 'ei raskaana' oli tulos. Ihan odotetusti, mutt näin hullu olen, etten uskonut ennenkuin nuo sanat näin, vaikka jo illalla oli muhkeita ovislimoja :LOL:. Mutt nyt sitä miestä lepyttelemään ja simppajahtiin =).

• Tykkää
Reactions: Mafinka ja Ninni69
Mindy: Ihanaa, että ultrakuulumiset olivat hyviä, Onnittelut niistä!!:heart:

Oliivitar: Ihanaa masun kasvatteluaikaa sinulle myöskin !!:heart:

Mur-Mur: edelleen niin pahoillani olen puolestasi, sinulle myös sen plussan niin oisin suonut pysyvän!:hug::heart:

Kaikille Rkkt: Läisille plussasätehiä toivottelen!!=)

Ei ole eilisestä dippauksesta yksittäiskuvaa, tänään varmaan teen rtestin noin 14 aikaan, silloin pisu 4h rakossa ollut, joten jos jotain näkyisi , pitäisi jo näkyä dpo 12, mutta tunne on, että on nega......Mutta uutta yritystä päin, toisaalta ajattelen, ettei tässä mitään järkeä olem, kun plussaa enää ei tule :) Olen Onnellinen näinkin 5kk poikavauvan mammana ja 2v2kk tytön mammana, ihanan miehen "omistan" , yhdessä paljon kivaa harrastamme, mutta myös erikseen:), vapaus olla yhdessä ja erikseen, aina ei jaksa yhdessä olla, molemmilla pitää olla myös omaa aikaa!:heart: ..Kesälomaa vielä 2 viikkoa jäljellä, sitten alkaa arkinen työaherrus taasen :)

Ihanaa päivää kaikille!

mahdotontako:heart:

Heissan siskot! Mukavia uutisia täällä niinkun Oliivittaren (sylin täydeltä onnea !!) ja sitten noita samoja kun omalla kohdalla: ensin vähän lupaa ja sitten mitään anna. Parempaa onnea meille uuteen kiertoon!!
Nyt kp7 ja viimiset Clomit tänään tähän kiertoon. Maanataiksi on kontrolliultra jotta nähdään onko noilla mitään vaikutusta.

Kiirettä töissä ja pitkää päivää. Illalla ei meinaa hereillä kestää.. mutta laittelen kuulumisia viimeistään kun ovis testejä dippailen :)

• Tykkää
Helteinen Heippaus täältä savonmaalta!!!

(mittari näyttää varjossa 28C)

..tuolla tapaa kun päässihin nyt viiluuttelemaan "paikkoja"..:D

Koetetaan päästä viikonlopuksi mökkeilemään - pitäkää peukuja, jotta mökin saan vuokrailtua!

Oliivitar:kiss:..olen niin onnellinen siun puolestais ihunainen:heart::kiss::heart:

• Tykkää
Mur-mur rakkkaalle pahoittelut.
Tässä sulle hali

Se on niin vaikea luopua unelmistaan.....ja toiveistaan....

ON En tiedä mistä johtuu, että ei ole tätiä kuulunut. nyt on 34/29-31. R-testin tein, mutta ei siinä ainakaan mitään näkynyt. Aamuisesta pisusta tein, mutta en tiedä jospa koitan kohta uudelleen.
Eli liityn dippailijoiden kerhoon. Pahus että en saa kuvia tänne, kun en tiedä missä kameran välijohto on, saati kännykän johto. Enkä ota riskiä, että joku kotoväestä näkisi mitä touhuilen. En ole sanallakaan edes miehelle sanonut, mitä tuuskaan liuskoineni. :whistle:

En edes ajatellut siis raskautuvani tarkoituksellisesti, mutta tässä oli yksi hekumallinen hetki ilman ehkäisyä, joten kaiketi siis mahdollista olisi ollakin raskaana. Pitäisihän se tässä iässä jo tietää, miten siitä seksistä voi seurata. Ei mitään pienen pientäkään tuntemusta kylläkään ollut oviksesta, vaikka yleensä tunnen selkeästi kummaltakin puolelta, ja limat ovat yleensä myös selkeät, mutta tässä kierrossa ei niitäkään ole ollut. Olisko nyt synnytyksen jäljiltä kaikki vähän kropalla sitten hukassa, vai mikä on.......ne yhdet kuukautiset kyllä tulivat ja olivat ihan normaalit.

No, jos ei vieläkään testissä näy mitään tänään, eikä tätiä kuulu, niin mitäs sitten tehdään? Odottelenkos vain vielä? Voi kääk kääk........

Onnittelut oliivittarelle!!

• Tykkää

Yhteistyössä