Miehen exä raivostuttaa...

• Viestiketjun aloittaja nykyinen ja ainoa
  • Ensimmäinen viesti
nojooo
Kerro vielä, että se eksä on vaalea, pitkähiuksinen, urheilullinen, hyväkroppanen , korkeastikoulutettu, älykäs ja rikas. ja silti ei sun miestäs vanha suola janota ;) Eikös nuo ole tän palstan mukaan kadehdittavan naisen tuntomerkit.

Jos sun miehes oikeasti haluaa olla sun kanssa niin kannattaa unohtaa hänen eksänsä. Tuskin se nainen laittaa sua kiusatakseen mitään. Normaaliahan se on, että eksästä joskus saattaa jotain kuulua vaikka viestin muodossa.

nykyinen ja ainoa
[QUOTE="mhm";24226261]Mä en ymmärrä miksi se on vaikeaa?
Sulla on perhe, se on miehesi eksä, te ootte ollut yhdessä 3,5 v. Miksi välität mistään eksästä, pelkäätkö?[/QUOTE]

Vaikea selittää, jotenkin vain meni maku koko eksästä kun laitteli yöllisiä viestejä eikä älynnyt jättää rauhaan, vaikka oli itsekin jo uuden miehen kanssa. Se muija vaan saa mun niskakarvat pystyyn. En pelkää, luotan mieheeni täydellisesti :)

"eee"
Siis lyhyesti sanottuna sua haittaa se, että miehesi exä vaihtaa kuulumisia miehen kavereitten kanssa? Ei kirjoita kuulumisiaan sun fb-seinälle, eikä miehesi edes ole facebookissa? Siis miten IHMEESSÄ tämä voi häiritä sua, jos kyseinen nainen ei ole sinuun eikä mieheesi missään yhteydessä? Lapselliselta kuulostaa.

PS. Spice Girls hajosi vuonna 2001, tuskinpa siis olivat miehesi ja tämä nainen menossa Spaissareitten konserttiin 3,5 vuotta sitten.

nykyinen ja ainoa
[QUOTE="eee";24226651]Siis lyhyesti sanottuna sua haittaa se, että miehesi exä vaihtaa kuulumisia miehen kavereitten kanssa? Ei kirjoita kuulumisiaan sun fb-seinälle, eikä miehesi edes ole facebookissa? Siis miten IHMEESSÄ tämä voi häiritä sua, jos kyseinen nainen ei ole sinuun eikä mieheesi missään yhteydessä? Lapselliselta kuulostaa.

PS. Spice Girls hajosi vuonna 2001, tuskinpa siis olivat miehesi ja tämä nainen menossa Spaissareitten konserttiin 3,5 vuotta sitten.[/QUOTE]

Ei vaihda kuulumisia, kun kaverit ei kirjota hänelle. Mies ihmettelee tätä itsekin, että miksi exä vain roikkuu. Ja Spice girls teki jonkun comeback-keikan, tai oliko se niin että se peruuntui viime hetkillä tjtn, noin 4-4,5 vuotta sitten. Itse olen seurustellut mieheni kanssa 3,5v, oli eronnut puoli vuotta ennen kuin tavattiin.

"eee"
Ei vaihda kuulumisia, kun kaverit ei kirjota hänelle. Mies ihmettelee tätä itsekin, että miksi exä vain roikkuu. Ja Spice girls teki jonkun comeback-keikan, tai oliko se niin että se peruuntui viime hetkillä tjtn, noin 4-4,5 vuotta sitten. Itse olen seurustellut mieheni kanssa 3,5v, oli eronnut puoli vuotta ennen kuin tavattiin.
Mistä tiedät, etteivät kaverit kirjoita hänelle? Jos pistävät inboxiin yksityistä viestiä? Tai ovat vaikka baarissa tms. törmänneet ja jutelleet kännissä mukavia ja nainen jatkaa juttua sit facebookissa.

"eräs"
[QUOTE="eee";24226651]Siis lyhyesti sanottuna sua haittaa se, että miehesi exä vaihtaa kuulumisia miehen kavereitten kanssa? Ei kirjoita kuulumisiaan sun fb-seinälle, eikä miehesi edes ole facebookissa? Siis miten IHMEESSÄ tämä voi häiritä sua, jos kyseinen nainen ei ole sinuun eikä mieheesi missään yhteydessä? Lapselliselta kuulostaa.

[/QUOTE]

Minua ainakin häiritsisi, jos mieheni eksä yrittäisi kaveerata mieheni kavereiden kanssa. Ja siinä ei ole mitään lapsellista. Ihan inhimillistä on.

nykyinen ja ainoa
[QUOTE="eee";24226709]Mistä tiedät, etteivät kaverit kirjoita hänelle? Jos pistävät inboxiin yksityistä viestiä? Tai ovat vaikka baarissa tms. törmänneet ja jutelleet kännissä mukavia ja nainen jatkaa juttua sit facebookissa.[/QUOTE]

Aikaisemmin jo sanoin, että toisesta kaverista en tiedäkään, mutta tämä mulle läheinen on itse kertonut, ettei ole kuullut muijasta mitään pariin vuoteen. Niin nyt sitten yhtäkkiä mankuu kaveriksi ja kirjoittelee kyselemättä kuulumisia. Eikö se ole sustakin outoa?

nykyinen ja ainoa
[QUOTE="eräs";24226727]Minua ainakin häiritsisi, jos mieheni eksä yrittäisi kaveerata mieheni kavereiden kanssa. Ja siinä ei ole mitään lapsellista. Ihan inhimillistä on.[/QUOTE]

Ihanaa, että on edes joku joka ymmärtää. :)

"eee"
Aikaisemmin jo sanoin, että toisesta kaverista en tiedäkään, mutta tämä mulle läheinen on itse kertonut, ettei ole kuullut muijasta mitään pariin vuoteen. Niin nyt sitten yhtäkkiä mankuu kaveriksi ja kirjoittelee kyselemättä kuulumisia. Eikö se ole sustakin outoa?
Voihan se toki outoa olla, mutta ei kai se sitä nyt sentään sun kiusaksi tee?

nykyinen ja ainoa
[QUOTE="eee";24226814]Voihan se toki outoa olla, mutta ei kai se sitä nyt sentään sun kiusaksi tee?[/QUOTE]

En tiedä miksi tekee, mutta mua se vaan kiusaa. Ihmetyttää, kun omassa kaveripiirissäni ei ole ketään, joka käyttäytyisi noin oudosti, niin en voi edes kysyä keltään miksi noin tekee. Paitsi täältä. ;)

"vieraana"
Ihanaa, että on edes joku joka ymmärtää. :)
Minäkin ymmärrän, miehen exä saman tien kun tulin kuvioihin alkoi uudelleen kulkemaan miehen sukulaisissa ja ystävien kans kaveeraamaan vaikka ennen kuin olin kuvioissa ei ollut yhtään tekemisissä. Tosi hienoa kun oli itkenyt milloin kenellekkin kuinka kamala olen ja miten mies parka joutuu elämään niin kauhean naisen kanssa (ei tuntenut minua), ärsytti, ei voi mitään. Tämä sama kaava toistuu aina kun hänellä parisuhde kariutuu, ihmeesti alkaa pyörimään samoissa "piireissä".

Ymmärrän että tympäisee kun muija on kuitenkin aikaisemmin ahdistellut tekstareilla jne. Kuitenkin on ihan normaalia, että ihmiset laittaa kaveripyyntöjä vähän vähemmänkin läheisille tutuille ja jotkut on ahkeria kirjoittelemaan kaikkien seinille. Eli siis tämä facebook-touhu ei nyt välttämättä tarkoita yhtään mitään, ellei sitten siellä tenttaile teidän perheen kuulumisia.

Ärsytyksen tunne on ihan inhimillistä, mutta tässä tapauksessa parasta olisi vaan unohtaa koko akka ja antaa asian olla. Kavereilla on kavereita, joilla on kavereita ja niin siinä monesti käy että mutkan kautta joku epämiellyttävä ihminen siellä facebookissa pyörii. Jos vitutus ei itsestään hellitä niin laita tosiaan blokkia vaan käyttäjälle, ettei näe sinun postaamiasi juttuja.

Huih
Sanoin, että reilut 30, tarkemmin olen 34. Exä siis nyt 24, oli parikymppinen silloin. Ollessaan raskaana lähetti viimeisen kerran yöllisen tekstiviestin miehelleni, johon mies ei vastannut mitään. En tiedä oliko selvinpäin, toivottavasti (vauvan kannalta siis).
Siis onko miehes lapsen isä? Nainen odottaa hänelle lasta eikä vastaa viestiinkään, törkeää!!

nykyinen ja ainoa
[QUOTE="vieras";24227124]Ihan totta ap, laita se esto sille muijalle. Ei näe enää sun kirjoituksia etkä sinä hänen.[/QUOTE]

Joo, niin se täytyy tehdä, ettei saa turhaan itseään kiehumaan. Kiitos ymmärtäjille! :)

Yhteistyössä