Miehen exä raivostuttaa...

• Viestiketjun aloittaja nykyinen ja ainoa
  • Ensimmäinen viesti
nykyinen ja ainoa
Eli mieheni (ollaan oltu yhdessä 3,5 vuotta ja meillä yksi lapsi, oma talo jne.) puolivuotinen suhde ennen kuin me tavattiin ei jätä rauhaan. Mies ei ole pitänyt mitään yhteyttä sen jälkeen kun se akka jatkoi vonkaamista, vaikka me alettiin olla yhdessä ja meni varmaan pari vuotta että se exäkin älysi lopettaa yhteydenpidon. No nyt TAAS on ilmestynyt elämäämme (lähinnä mun) siten, että on alkanut ottaa mieheni ystäviä (nyt myös mun ystäviä) fb-kavereikseen ja kirjoittelee omasta elämästään heidän seiniinsä. Mies ei itse ole fb:ssä. Miehen kaverit ei henno ilmeisesti vain kieltäytyä kaveruudesta. MIKÄ ..TTU SITÄ IHMISTÄ VAIVAA??!! Hän on jo uudessa suhteessa ja hänellä on lapsikin uuden miehen kanssa, miksei voi jättää meitä rauhaan???!!!!! Kertokaa te exät, miksette älyä perääntyä, jos entinen miehenne ei halua teistä enää kuulla? Ja ei, en ole teiniäiti, ihan jo reilu 30 on plakkarissa. Tämä exä on mua kymmenen vuotta nuorempi, mutta käyttäytyy mielestäni kuin teini.

"..."
Eiköhän tämän exän elämästä puutu jotain, eikä hän varmaankaan halua, että muillakaan menisi sen paremmin. Nauti omasta elämästäsi ja yritä tuollaisten antaa olla omassa arvossaan. :)

"vieras"
Kannattaisko sunkin hävitä sieltä facebookista jos aiheuttaa noin kovaa hermojen kiristymistä?

Ja mistä sä kuvittelet että sitä kiinnostais teidän elämä??
Ei voi olla yhteisiä tuttuja..?

• Tykkää
Reactions: Memeli
nykyinen ja ainoa
No sehän se on, kun eivät nuo ole pitäneet mitään yhteyttä, siis miehen kaverit ja sen exä kun niillä lopahti se puolen vuoden kestänyt suhde, näkivät pari kertaa sen aikana ja se siitä. Ja kyllä, arvatkaapa olenko naljaillut sen lapsivaimosta... :D ;) Ei se ollut miehelleni kuin ajanvietettä, muttei näköjään itse sitä ymmärtänyt. Meinasi viedä sen Spice girlsin keikalle, vaikka mieheni tykkää hevistä... :D :D :D

"eräs"
Itse muistan, kuinka omalla eksälläni oli naisystävä (ihan vaan "ystävä", näin ainakin he asian ilmaisivat), jonka aina tavatessamme piti alkaa muistella niitä aikoja, jolloin minä en vielä ollut kuvioissa. Oikein kaivamalla kaivaa piti niitä kertoja kun oli milloin mitkäkin bileet jne.
Minusta se, että ei voi jättää toisen kavereita ja elämää rauhaan eron jälkeen kertoo vaan siitä, että tuolla ihmisellä on jonkinlainen tarve hallita jos ei suoraan niin sitten kiertoteitä. Ei voi yksinkertaisesti poistua takavasemmalle. Ei ole tervettä käyttäytymistä.

"vieras"
Mikä siis on ongelman nimi? Se, että ex ei olekaan hävinnyt kuin pieru saharaan, vaan edelleen on yhteydessä yhteisiin tuttuihin/kavereihin? Miten se haittaa teidän elämää, että kirjottelee elämästään kavereiden seinällä ja miten se kirjottelee? Onko joku ehkä kysynyt jotain hänen seinällään, jolloin tämä vastaa toisen seinälle? Jotkut näyttää tekevän niin. Musta ongelma on nyt sun päässäs.

"vieras"
No sehän se on, kun eivät nuo ole pitäneet mitään yhteyttä, siis miehen kaverit ja sen exä kun niillä lopahti se puolen vuoden kestänyt suhde, näkivät pari kertaa sen aikana ja se siitä.
Hmm, mulla on facessa ystävänä henkilö jonka olen nähnyt kerran, siitäkin aikaa jo 14vuotta.

Että onko siinä mitään outoa, jos teillä sattuu olemaan samoja kavereita?

nykyinen ja ainoa
Sanoin, että reilut 30, tarkemmin olen 34. Exä siis nyt 24, oli parikymppinen silloin. Ollessaan raskaana lähetti viimeisen kerran yöllisen tekstiviestin miehelleni, johon mies ei vastannut mitään. En tiedä oliko selvinpäin, toivottavasti (vauvan kannalta siis).

"vieras"
No sehän se on, kun eivät nuo ole pitäneet mitään yhteyttä, siis miehen kaverit ja sen exä kun niillä lopahti se puolen vuoden kestänyt suhde, näkivät pari kertaa sen aikana ja se siitä. Ja kyllä, arvatkaapa olenko naljaillut sen lapsivaimosta... :D ;) Ei se ollut miehelleni kuin ajanvietettä, muttei näköjään itse sitä ymmärtänyt. Meinasi viedä sen Spice girlsin keikalle, vaikka mieheni tykkää hevistä... :D :D :D
Joku ei nyt natsaa... ootko ihan varma ettei miehesi ole pitänyt / pidä yhetyttä? Toi sun viimeinen lause kertoo että et itsekään taida ihan järjen jättiläinen olla

nykyinen ja ainoa
[QUOTE="vieras";24225903]
Että onko siinä mitään outoa, jos teillä sattuu olemaan samoja kavereita?[/QUOTE]

No sehän se onkin, kun eivät he ole kavereita, eivät ole pitäneet mitään yhteyttä mieheni eron jälkeen ja suhteen aikanakin vain pari kertaa käynyt mieheni kanssa siellä kylässä. Ymmärtäisin kyllä, jos pitempi suhde takana ja olisivat ehtineet ystävystyä jne.

Hankala tietää mitkä exän vaikuttimet voisivat olla, kun kerran suhteessa on ja lapsikin on. Jos teillä miehesi kanssa pyyhkii niin hyvin kuin annat ymmärtää, niin ei siihen yksi ex mitään voi. Oman mieheni ex on paitsi mieheni, myös osan hänen kavereidensa kaveri facebookissa. Mitäpä se minulle kuuluu, tai minua liikuttaa.

"mhm"
No sehän se onkin, kun eivät he ole kavereita, eivät ole pitäneet mitään yhteyttä mieheni eron jälkeen ja suhteen aikanakin vain pari kertaa käynyt mieheni kanssa siellä kylässä. Ymmärtäisin kyllä, jos pitempi suhde takana ja olisivat ehtineet ystävystyä jne.
Hyväksyivät kuitenkin kaveriksi, mistä voit olla varma etteivät ole olleet yhteydessä. :)

nykyinen ja ainoa
[QUOTE="mhm";24225923]Ja miehesi on kuinka vanha?[/QUOTE]

Mies on 35. Ja ei, emme ole idiootteja vaan ihan hyvissä työpaikoissa olevia ja laajan sosiaalisen elämän omaavia kunnon kansalaisia ;)

nykyinen ja ainoa
[QUOTE="eräs";24225931]Minusta jos miehesi kaverit ovat todellisia kavereita, niin voivat valita joko olla kaveri miehesi tai sitten sen lehmän kanssa. Se on joko tai.[/QUOTE]

No niin minustakin, mutta en jotenkin viitsi edes sanoa ääneen kun pitäisivät minua varmaan mustasukkaisena hulluna. Ja sellainen varmaan alussa suhdetta olinkin, mutta en enää. Miehen toinen exä (pidempiaikainen suhde siis) on edelleen kaveri eikä se häiritse minua mitenkään. Johtuu siitä, kun ei ole koskaan miestäni vongannut kun ollaan oltu yhdessä, vaan on tutustunut minuunkin.

"vieras"
Varmasti monella on sellaisia naamakirja "kavereita", joiden kanssa ei oikeasti olla oltu vuosiin tekemisissä, ei sun nyxän ystävät ole ainoita.

nykyinen ja ainoa
[QUOTE="mhm";24225944]Hyväksyivät kuitenkin kaveriksi, mistä voit olla varma etteivät ole olleet yhteydessä. :)[/QUOTE]

Toisesta kaverista en tiedäkään (sen tiedän, että näkivät suhteen aikana pari kertaa eikä ikinä yksin), mutta toinen kaveri on jo munkin hyvä ystävä ja tiedän kyllä hänen mielipiteet ko. muijasta. Mutta on myös äärimmäisen hyväsydäminen eikä varmaan ole hennonnut kieltää kun toinen on lähestynyt.

"vieras"
Ja sulle ei koskaan tule kaveripyyntöjä puolitutuilta?
Meinaatko että nää kaikki joilla saattaa facebookissa olla yli 500 kaveria, tuntee nää kaikki henk.koht todella hyvin?

Kun siellä nyt saattaa kaverilistoille ilmestyä tyyppejä, joita ei oikein tuntiskaan..

nykyinen ja ainoa
[QUOTE="vieras";24226013]Ja sulle ei koskaan tule kaveripyyntöjä puolitutuilta?
Meinaatko että nää kaikki joilla saattaa facebookissa olla yli 500 kaveria, tuntee nää kaikki henk.koht todella hyvin?

Kun siellä nyt saattaa kaverilistoille ilmestyä tyyppejä, joita ei oikein tuntiskaan..[/QUOTE]

Tulee mulle, mutta en heitä hyväksy kavereikseni, kun en tunne. Mua nyt lähinnä ärsyttää se, että se muija pääsee lukemaan munkin kirjoituksia, jos laittelen kavereilleni jotain. Esim. sovitaan illanistujaisista jne, ei hänen tarvitsisi tietää mitään mun elämästä. Ja tiedän että puhelinkin on keksitty, mutta olemme tottuneet hoitamaan asiat fb:n kautta...

"mhm"
Tulee mulle, mutta en heitä hyväksy kavereikseni, kun en tunne. Mua nyt lähinnä ärsyttää se, että se muija pääsee lukemaan munkin kirjoituksia, jos laittelen kavereilleni jotain. Esim. sovitaan illanistujaisista jne, ei hänen tarvitsisi tietää mitään mun elämästä. Ja tiedän että puhelinkin on keksitty, mutta olemme tottuneet hoitamaan asiat fb:n kautta...
Fbssa on yksityisviestit. Voit myös blokata käyttäjän, hän ei nää sinusta viestiäkään..

Aika lapselliselta musta kuullostaa tuo sunkin tekstis..

"vieras"
Ja fb:ssäkin voi laittaa viestiä yksityisesti, jos se niin sinua haittaa, että se ex näkee teidän suunnitelmia.

Yhteistyössä