Minä täällä, saa kysyä!

[QUOTE="vieras";24219291]Kirjoitteletko toiselta välilehdeltä rollon ketjuun nimimerkillä "trolli"?

Etkös olekin joskus jäänyt kiinni harmaana kirjoittelusta?[/QUOTE]

:headwall::D
no voi nyt saatana et piti sit ihan kirjautua. joo, ihan oikeesti on olemassa palstalaisia ketkä eivät ole riepun perskärpäsiä. yllätyitkö?? surruurruur??
 
[QUOTE="ei mulla muuta";24219452]Eihän teillä ole kuin se sohva ja rottinki tuoli. Eisielt' niin hyvin nää väärällä seinällä olevaa telkkua. Ei millään pahalla, pidän sinusta.[/QUOTE]

Jos katsotaan koko perhe televisiota samaan aikaan, mies yleensä pötköttelee lattialla isojen tyynyjen päällä, poika on joko rottinkituolissa tai hakee omasta huoneestaan säkkituolin ja minä pötkötän sohvalla.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24219382]Mikä se toinen/rinnakkaisnikki sulla oli? Löytyiskös tuo haulla, tuo paljastuminen?[/QUOTE]

Sopivasti loppuikin se pesuohjelma, ettei tähän kerinnyt vastaamaan.
 
vakavia kielivirheitä
Koska oli tylsää. Nyt kuului kone pysähtyvän, lähden kohta ripustamaan pyykit narulle ja nukkumaan. Mieskin tulee kohta töistä.
Niin miksi, oi miksi käytät muotoa "ripustamaan" pyykit narulle -
kun hyvin tiedät, että se kuuluisi sanoa RIEPUstamaan... ???
Ha ha ha, :LOL: nauraa yksin omalle puujalkavitsilleen .... .... .... .... ....
 
"Kysyjä"
Kysymyksiä

1. Koetko olevasi ystävällinen ihminen?
2. Oletko mielestäsi huomauttelija luonteeltasi?
3. Mitä liikuntaa harrastat?
4. Minkä helvetin tähden olet kahdella nikillä kirjoitellut?
 
Rekattu harmaana
[QUOTE="vieras";24219336]Niinkö se meni? Miks mä muistelen että sä olisit jäänyt kiinni, eli tunnistettu?[/QUOTE]

Mun tietääkseni meistä jokainen voi kirjoittaa harmaana niin paljon kuin huvittaa. Monet sitä tekevätkin. ;)
 
Kysymyksiä

1. Koetko olevasi ystävällinen ihminen? Kyllä joo. Tosin pohjalainen suoruuteni tulkitaan joskus epäystävällisyydeksi.
2. Oletko mielestäsi huomauttelija luonteeltasi? En erityisemmin.
3. Mitä liikuntaa harrastat? Kävelyä sauvoilla tai ilman. Jumppaa telkkarin ääressä. Satunnaisesti pyöräilyä.
4. Minkä helvetin tähden olet kahdella nikillä kirjoitellut? Se oli sellainen kokeilu. Keräsin materiaalia.
 
Heipähei!
Mulla on kax mustaa nikkiä. Ihan sen takia, että kirjottelen tuolla vauvakuumeessa mihin on pakko rekkautua, enkä halua että mua kukaan tunnistaa. Sen verran arka aihe :(
 
Kysymyksiä

1. Koetko olevasi ystävällinen ihminen? Kyllä joo. Tosin pohjalainen suoruuteni tulkitaan joskus epäystävällisyydeksi.
2. Oletko mielestäsi huomauttelija luonteeltasi? En erityisemmin.
3. Mitä liikuntaa harrastat? Kävelyä sauvoilla tai ilman. Jumppaa telkkarin ääressä. Satunnaisesti pyöräilyä.
4. Minkä helvetin tähden olet kahdella nikillä kirjoitellut? Se oli sellainen kokeilu. Keräsin materiaalia.
Mihin keräsit materiaalia?
 

Yhteistyössä