Minä täällä, saa kysyä!

"ei mulla muuta"
Rieputa, jääkö sinulla koskaan joku lapsi pyörimään vapaa-ajallakin päähän, kun töitäkin joutuu kotiin tuomaan?
Ja laita vaan se sohva sinne seinän viereen, niin voitte koko perhe katsoa yhdessä telkkaria.
 
[QUOTE="vieras";24219291]Kirjoitteletko toiselta välilehdeltä rollon ketjuun nimimerkillä "trolli"?

Etkös olekin joskus jäänyt kiinni harmaana kirjoittelusta?[/QUOTE]

En kirjoittele.

Mulla oli toinen nikki, jolla kirjoittelin. Mut sit kyllästyin siihen. Harmaana en ole kirjoitellut käytännössä ikinä.
 
tässä aluksi
Paras kirja?
Paras leffa?
Lempijuoma?
Ruoka?
Paras paikka maailmassa?
Lempinäyttelijä?
Käytkö muilla palstoilla?
Paras pizza?
Oletko tyytyväinen asuinkaupunkiisi?
Lempivärisi?
Mihin maahan haluaisit matkustaa?
Mitä tekisit lottovoitolla?
Harrastatko hyväntekeväisyyttä?
Haluaisitko palstan modeksi?
Vuodenajoista paras?
Mitä tekisit työttömyydelle?
Pitäisikö suomen olla kuningaskunta?
Haluaisitko markka-ajan takaisin?
 
[QUOTE="ei mulla muuta";24219300]Rieputa, jääkö sinulla koskaan joku lapsi pyörimään vapaa-ajallakin päähän, kun töitäkin joutuu kotiin tuomaan?
Ja laita vaan se sohva sinne seinän viereen, niin voitte koko perhe katsoa yhdessä telkkaria.[/QUOTE]

Jää. Useinkin. Viime keväänä menetin kroonisesti yöuneni muutaman tapauksen takia.

Enkä laita sohvaa sillain, ei me mahduta kuitenkaan kaikki kerralla siihen :D.
 
Paras kirja? Vieras mies (Heidi Köngäs)
Paras leffa? Vaikkapa Mies vailla menneisyyttä, tykkään Kaurismäen tyylistä
Lempijuoma? Vesi
Ruoka? Kaalilaatikko
Paras paikka maailmassa? Koti
Lempinäyttelijä? Samuli Edelmann
Käytkö muilla palstoilla? En
Paras pizza? Itsetehty
Oletko tyytyväinen asuinkaupunkiisi? Jep
Lempivärisi? Musta, oliivinvihreä, punainen, petroolinsininen
Mihin maahan haluaisit matkustaa? Pohjanmaahan (-maalle) :D
Mitä tekisit lottovoitolla? Ostaisin asunnon, auton ja antaisin hyväntekeväisyyteen
Harrastatko hyväntekeväisyyttä? Juu, mulla on kummilapsi ja kuulun WWF:ään ja Amnestyyn
Haluaisitko palstan modeksi? En välttis.
Vuodenajoista paras? Syksy
Mitä tekisit työttömyydelle? Vähentäisin sitä :). (Liian väsyneet aivot kirjoittamaan pitkiä sepustuksia ja tämä ei ole yksioikoinen kysymys.)
Pitäisikö suomen olla kuningaskunta? Ei.
Haluaisitko markka-ajan takaisin? En.
 
[QUOTE="vieras";24219336]Niinkö se meni? Miks mä muistelen että sä olisit jäänyt kiinni, eli tunnistettu?[/QUOTE]

Siis joo, joku tunnisti ja tuli kyselemään koko ajan, että olenko mä mä. Ja sitten en jaksanut enää kierrellä.
 

Yhteistyössä