Minä täällä, saa kysyä!

"E-P"
Kysymyksiä

1. Koetko olevasi ystävällinen ihminen? Kyllä joo. Tosin pohjalainen suoruuteni tulkitaan joskus epäystävällisyydeksi.
2. Oletko mielestäsi huomauttelija luonteeltasi? En erityisemmin.
3. Mitä liikuntaa harrastat? Kävelyä sauvoilla tai ilman. Jumppaa telkkarin ääressä. Satunnaisesti pyöräilyä.
4. Minkä helvetin tähden olet kahdella nikillä kirjoitellut? Se oli sellainen kokeilu. Keräsin materiaalia.
Pohjalaiset eivät kuitenkaan ole vittumaisia ja näsäviisaita.
 
[QUOTE="vieras";24223733]Eiks sulla ollut muitakin nikkejä kuin tuo Riepu ja Sörhis?[/QUOTE]

Tätä Rieputarallaa-nikkiä oon vaihtanut useamman kerran. Mutta tuo, mistä nyt puhutaan, on eri juttu, koska silloin en esiintynyt omana itsenäni niin kuin normaalisti teen.

Keskustelu tästä aiheesta päättyköön nyt minun osaltani tähän.
 
Palstasisko
Tätä Rieputarallaa-nikkiä oon vaihtanut useamman kerran. Mutta tuo, mistä nyt puhutaan, on eri juttu, koska silloin en esiintynyt omana itsenäni niin kuin normaalisti teen.

Keskustelu tästä aiheesta päättyköön nyt minun osaltani tähän.
Hyvä riepu! :D Varmaan on ollut antoisaa esiintyä muuta kuin omana itsenäsi. Olen harkinnut samaa. Rekattu nikki mulla on mutta mikäpä estäisi ottamasta rinnakkaisnikkiä. Pistetään harkintaan! :D
 
niin mut
[QUOTE="vieras";24223965]Sitä materiaalinkeruunikkiä et voi paljastaa, miksi? Hävettääkö jokin?[/QUOTE]

No mut sittenhän me voitais varastaa sen kirjaidea, ois sama materiaali :'( kaikki työ ois mennyt pöykeröltä ihan hukkkaan, miten kivaa se sit ois. :(
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24223979]Materiaalia jos kerää, niin sitä ei saa käyttää kysymättä lupaa.[/QUOTE]

Samaa mieltä. Mitä jos joku palstalainen tunnistaa itsensä ja nostaa äläkän?
 
"puks"
[QUOTE="vieras";24224462]Samaa mieltä. Mitä jos joku palstalainen tunnistaa itsensä ja nostaa äläkän?[/QUOTE]

Eikös kirjailijakin saa havainnoida ihan eläviä ihmisiä vaikka bussissa ja ottaa niistä esikuvia vaikka kirjansa henkilöiksi? Tai vaikka käyttäisi ihan suoraan jotain replaa tai keskustelua, niin entä sitten? Enkä se olisi väärin, jos täällä palstalla joku Maija Mäkinen kertoo arkaluontoisia asioita ja sitten joku kirjoittaa jonnekin julkaistavaan materiaaliin, että Maija Mäkisen lapsen isä on sen siskon mies. Mutta jos joku nimimerkki "Panopupu" kertoo täällä, että sen lapsen isä on siskon mies, niin tottahan toki sitä tarinaa saa käyttää jonkun novellin inspiksenä.

Tiesittekö muuten, että on olemassa sellaista kun hakukonerunous? Siinä runoilija saattaa ottaa suoria pätkiä vaikka nettikeskusteluista, joita käyttää runoissaan.
 

Yhteistyössä