Laihtuminen pysähtynyt. Miten saan taas käyntiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jaajaa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jaajaa"

Vieras
Paino junnannut paikoillaan jo viikon, eikä putoa enää yhtään. :( Kiinteytynyt ilmeisesti kyllä olen mutta vaa'alla ei näy mitään muutosta? Miten sais taas käyntiin?

Herättele kroppaa pitämällä oikein kunnon herkuttelupäivä,itsekkin joudun parin kuun välein tekee näin,sitten alkaa taas pudota.
Jostain luin että paino voi junnata hetken sellasessa painossa missä olet jossain vaiheessa ollut pidemmän aikaa.

Nyt on 3 viikko juuri menossa. Hyvä kuulla että kuuluu asiaan. :)

No kyllä elämäntapaakin olen muuttanut. Liikkumisen ole aloittanut ja en enää syö "liikaa". :) Tavoitteena jouluun mennessä saada 10-15 kiloa pois.

[QUOTE="jaajaa";24173387]Nyt on 3 viikko juuri menossa. Hyvä kuulla että kuuluu asiaan. :)

No kyllä elämäntapaakin olen muuttanut. Liikkumisen ole aloittanut ja en enää syö "liikaa". :) Tavoitteena jouluun mennessä saada 10-15 kiloa pois.[/QUOTE]

Ihan realistinen tavoite, hyvä niin :) Tsemppiä! Kyllä se lähtee taas rullaamaan, kun vaan ei lannistu!

Ei ei ei noita ylläolevia...

Jatkat niinkuin tähänkin asti. Vaikka paino ei putoa, kuten itsekin sanoit, kiinteytymistä tapahtuu. Mittanauha ja vaatteet kertovat tilanteen. ELI SIIS KIINTEYTYMISTÄ TAPAHTUU VAIKKEI PUNTARI NÄYTÄ MITÄÄN.

Näitä tasannevaiheita tulee, eikä auta vaikka lisäät kuntoilua. Jatka sitä linjaa mitä olet vetänyt ja kun kroppa pääsee takaisin vauhtiin niin tulee pudotusta.

Ei ei ei noita ylläolevia...

Jatkat niinkuin tähänkin asti. Vaikka paino ei putoa, kuten itsekin sanoit, kiinteytymistä tapahtuu. Mittanauha ja vaatteet kertovat tilanteen. ELI SIIS KIINTEYTYMISTÄ TAPAHTUU VAIKKEI PUNTARI NÄYTÄ MITÄÄN.

Näitä tasannevaiheita tulee, eikä auta vaikka lisäät kuntoilua. Jatka sitä linjaa mitä olet vetänyt ja kun kroppa pääsee takaisin vauhtiin niin tulee pudotusta.

Häh, minähän oon sanonu tasan samat asiat kuin sinäkin :D Turhaan mulle pyörittelet päätä siellä :D Tuolla "olethan syönyt tarpeeksi" tarkoitin sitä, kun täällä palstallakin näkee turhan usein niitä jojoilijoita, jotka syö sen kaks omenaa ja näkkäri päivässä.

:D No en minä nyt mitään mässäyspäivää alakkaan pitämään. Syön ihan normaalisti; aaminainen, lounas ja päivällinen. Iltapalaa en enää tykkää syödä, vaan käyn illalla lenkillä ja saatan juoda teetä.
Toivon että alkaa vaa'alllakin pian näkymään ja kiinteytymistä en itse vielä oikein osaa sanoa, mutta kaveri just tänään huomautti. :D

[QUOTE="jaajaa";24173520]:D No en minä nyt mitään mässäyspäivää alakkaan pitämään. Syön ihan normaalisti; aaminainen, lounas ja päivällinen. Iltapalaa en enää tykkää syödä, vaan käyn illalla lenkillä ja saatan juoda teetä.
Toivon että alkaa vaa'alllakin pian näkymään ja kiinteytymistä en itse vielä oikein osaa sanoa, mutta kaveri just tänään huomautti. :D[/QUOTE]

6 pientä ateriaa päivässä pitää aineenvaihdunnan, lihaskasvun sekä rasvan polton vauhdissa. Eli lisääppä aterioita, muuten sorrut nälissäs tai elimistö menee säästöliekille jolloin alat polttamaan lihaksia, et rasvaa. Vaikka et "tykkäisi" syödä, opettele.

Tuolla harvasyöntisyydellä teet karhunpalveluksen itsellesi ja se tulee varmasti kostautumaan...

6 pientä ateriaa päivässä pitää aineenvaihdunnan, lihaskasvun sekä rasvan polton vauhdissa. Eli lisääppä aterioita, muuten sorrut nälissäs tai elimistö menee säästöliekille jolloin alat polttamaan lihaksia, et rasvaa. Vaikka et "tykkäisi" syödä, opettele.

Tuolla harvasyöntisyydellä teet karhunpalveluksen itsellesi ja se tulee varmasti kostautumaan...

6 ateriaa! :o oletko nyt ihan tosissasi? Miten ihmeessä minä ees ehdin syödä 6 kertaa päivässä...

Jos syöt kunnolla proteiinia kun laihdutat ei lihakset lähde minnekkään. Jos et syö rasvaa käyttää kroppa kertynyttä rasvaa energiana ja jos et syö tarpeeksi proteiinia käyttää kroppa lihaksia proteiinina.

Yhteistyössä