Kuvia plussatesteistä

tiuhti_ kiitos:kiss:..mutta miun kohdilta pienen aika alkaa olla jo ajanut ohitse..kunhan pikkisen vielä haaveksin:rolleyes: - täytän parin viikon päästä 46v.

Keskeytyneitä kummiskin: 2/2010, 8/2010 ja 11/2010(viime kierrolla myöskin jonkinmoista haamulaista testiin dpo9) ..kertoo kyllä yrityksestä, vaan taitaa miun munasolut olla jo niin rupuisia.:ashamed:
On miulle suotu kummiskin 2 ihunaa lasta(-87 ja- 04):heart:
Niistä olen kiitollinen!:)

Ps Nyt luultavimmin menossa dpo4(enää en ole tikutellut ovista)..kattellaan taas..aina sitä vaan kummiskin pyrstölleen(onneksi)putuaa - ei päälleen.:whistle:=)
 
Viimeksi muokattu:
Tämän päiväisessä veritestissä hCG-arvoni oli kyllä noussut, mutta hitaanlaisesti. Viikon aikana siis 43:sta 194:ään. Ensi torstaina uusi veritesti, jolla taas seurataan miten tämä raskaus etenee.
Kyllä minua pidetään jännityksessä ihan viimesen päälle...
Luultavasti alkio on kiinnittynyt ainakin viikkoa myöhemmin kuin olisi pitänyt eli minulla onkin nyt siis rv5+2:n sijasta menossa vasta rv4+2 tai jotain sinnepäin. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Maira
Sintu74 jos tilanne tuo: Viime viikolla 3+2 HCG/43 ja nyt 4+2 HCG/194..
..näyttäisi tilanne hyvältä - peukuttelen d=)b kovasti, jotta pikkinen jaksais tarrata:heart:
Käytän edelleenkin Lugesteroneja, eikä lääkärikään nähnyt mitään pahaa siinä vaikka jatkaisinkin niiden käyttöä seuraavaan veritestiin asti.
Kiitos peukuistasi! Ensiviikolla olemma taas viisaampia, missä mennään. :)
 
Mäkin tulin tsemppiä toivotteleen mur-murille!! Josko kuitenkin vielä...

Ja suuren suuret onnittelut SiSalle (kuumeilin ennen km:a sun kanssa tuolla kuukausipinoissa), mun silmiin viiva näyttää vahvistuneen hienosti!! :heart:
 
Tollasella citymarketin pregcheckillä. Mulla vaan tilanne ei oo ihan tavanomainen ku mulla on pco ni menkat ei oikee tuu itellää tai sit tulee ihan miten sattuu ni joudun lääkkeitä syömään. Mut lääkäri sano et testaile 18. päivä ja jos nega ni sit se on nega, mut en malttanut odottaa :p
 
Juudith, tänään on vasta 12 päivä :D hassu oot! vielä 6 päivää siihen että on 18 päivä, nyt ei auta muu kuin ootella vaan :heart: joskohan sieltä plussa tulis? oota nyt edes 3 päivää, toki saat testata, en kiellä :D mut en halua että petyt turhaan, eli kaikkeist paras ois jos maltat 18 päivään saakka! tsemppiä :heart:
 
Hehe, kiitos tiuhti_ =) Pitää joo malttaa sinne asti, täällä vaan kun lukee näitä ni monilla tullut niitä haamuja jo aikasessakin vaiheessa... Josko yli vuoden yritys palkittais, jotenkaan en siihen jaksa uskoa että niin suuri onni kävisi :heart:
 
Juudith, hormoni erittyy jokaisella yksilöllisesti, toiset saa plussia jo dpo10 ja toiset vasta dpo14-> haamulaisia :) eli nou hätä! ittellä kans yk10 loppukierto meneillää, oisko joku dpo8 ellei enemmän kun ovista en enää oo viittiny edes tikuttaa. tsemppiä nyt, josko se yli vuoden yritys kummiski palkittais nyt? ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Juudith
Täällä tunnustautuu yksi, joka dippailee toooooodella aikaiseen - tänään dpo8(oletettu, en myöskään ole tikutellut ovista) ja negahan se..;)
..monasti jos testejä tullut tilailtua jemmaan saatan dipata JO dpo6:whistle:..Juuuuh:D

Kyllä tosiaan tuo HCG:n nousu on kaikille erillaista ja monesti se haamulainen tulee eka kertaa siinä dpo12 paikkeilla(riippuen testistä ja onko aamu/päiväpissusta dipattu) - miulla tulee päiväpisusta vahvempi viivanen.

Juudith - peukuttelen d=)b täällä kovasti plussan puolesta!!!:heart:

tiuhti_(lle) myöskin kunnon +++++++++++puhallus:whistle::heart:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Juudith ja tiuhti_

Yhteistyössä