Kuvia plussatesteistä





Siinä kuvat omituisesta testivastauksestani, eli heti pärähti kontrolliviivan viereen yläosaan toinen punainen täplä, mutta ei viivaksi asti, siis Negaksi luokiteltava....Kummallinen tulos kerrassaan, mutta nähty nyt sellainenkin :)



Onnittelut plussanneille!:flower:
 
sunni
Kiitokset isot, kaikille jotka olleet mukana kannustamassa :heart:
Merkinnyt mulle tosi paljon!
Tänä aamuna viiva oli liki yhtä tumma kuin kontrolliviiva. Digitestiä en ole vielä ostanut, kun pääsisi/kerkiäisi apteekissa käymään vaan.

Mahdotontako mulle tuli tuommoinen puoltoista kk sitten kun haamuilin viimeks. eka tommonen, seuraavaan tikkuun jo viivaantynkä. Suosittelen että pihtaat pissaa 3-4 tuntia ja teet uuden testin, tai sitten odotat pari päivää,jos menkkoja ei näy. Tsemppiä ja toivotaan kovin että sieltä viiva tulee :) :)
 
Sunflower: Onnea tässä tarvitaankin!
Taustalla siis keskenmeno helmikuussa rv 18+5 ja sen jälkeen olen saannut kahdessa peräkkäisessä kierrossa (eli tämä on kolmas) plussat, mutta on heti vuotaneet pois. Tämä on eka prfimolut kuuri ja senhän pitäisi tehdä kohdussa oloja suotuisammaksi raskauden jatkumiselle!
 
Sonsku, Onnea plussasta! Mitä Primolut valmistetta käytät? Hoidetaanko niillä raskauttakin? Itse syön Primolut Nor:a, tai lopetin toisen liuskan 4 päivää sitten ja vuotoa ei kuulu. Gyne ei kyllä maininnut että niiden aikana voisi raskautua, mutta voiko kuitenkin :O
 
Hotmilk: juuri tuota primolut Nor 10mg keltarauhashormoonia olen käyttänyt ovulaation jälkeen 10 päivää. Eli tikutin oviksen ja sen jälkeen aloitin kuurin. Jos primolutin aloittaa liian aikaisin, eli jos ovis ei ole tapahtunut, niin se todennäköisesti estää ovulaation.
Minun kohdalla se on siis määrätty säännöllistämään kiertoa sillä tavalla, että tuhrut jäisi pois, muutenhan kiertoni on kyllä ollut säännöllinen. Tuhruja vain on riittänyt ennen menkkoja ja menkkojen jälkeen.
Primoluthan on periaatteessa samaa keltarauhashormoonia kun terolut, mutta ilmeisesti jollakin tapaa tujumpaa? Tähän voisi joku asiasta enemmän tietävä kommentoida!

MUOKS* selvennykseksi vielä, että itse ymmärsin gynen jutuista näin: Eli minulla on jonkin sortin keltarauhashormoonivaje ja kun on vajetta niin kohdunlimakalvo ei pääse kehittymään raskaudelle otolliseen paksuuteen ja tästä johtuu sitten tuhrut ja ns. kemialliset raskaudet. Primolutilla siis on tuettu tuota keltarauhashormoonia ja näin ollen limakalvo kehittyy paremmin tai jotain : / Ja raskaudelle on paremmat mahdollisuudet. No, viikon sisällähän se taas selviää onko tämä raskaus kestävämää sorttia kun kaksi edellistä...
 
Viimeksi muokattu:
sunni
Itse sain digiin raskaana 2-3, kylläpäs helpotti, ja kannatti tehä oi,kun jotenkin oli niin epävarma olo,nyt pitäis pystyy rentoutuu ja saaha tää jännitys ja stressi pois.

Toivotaan paljon paljon uusia plussia ja plussakuvia tänne :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Maira
Jokohan tähän uskoisi?
DPO 13
katso liitettä 13112

Tästä innostuneena päätin tehdä kaapissa lojuvan digin jo nyt. Mutta PRKL, se ei inahdakkaan ja varmasti on ohjeen mukaan tehty :kieh:
Viksuna ajattelin, että otan tähän nyt sen 1-2 viikkoa raskaana vastauksen mieluumin tänään kun huomenna tai ylihuomenna jolloin ois ehkä pienenä toiveena ollut jo vähän isommat luvut :saint:
ÄÄÄH, en kyllä raaski uutta käydä ostamassa ja mun enkun vääntämisellä en kykene soittamaan sinne asiakaspalveluun ja valittamaan.
Pienestä sitä voikin ärsyyntyä!
 


toivottavasti näkyy... aijaalla en saanu ladattua... testi tehty kp31/29-31 päiväpissistä, heti ilmaantui viivat testinä pregchek Prismasta. Tuo toinen viiva on minun mielestä luonnossa huomattavati vahvempi
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä